Fallout 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Juist niet haalt voor mij compleet de hele actie weg. Vind dat altijd zo'n bullshit dat huis gedoe....Ga anders wel de sims spelen ofzo

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik zou het wel leuk vinden, maar dan moet het dusdanig geïmplenteerd zijn dat niet alle vrouwen en mannen op je verliefd worden. Daarnaast speel je in Fallout geen heldencarrière, dus is er weinig reden voor de mensen om verliefd op je te worden.
    En wie wilt er nou trouwen met een Lonely Wanderer, in een wereld waar je elke dag hoopt te kunnen overleveren? Moet je niets met zo'n avonturier. ;)
    Samenwonen in Fallout zou leuk zijn, kids krijgen niet. Huizen kopen zou ook leuk zijn, enkel als deze vrij zijn of de bewoners sterven. Wil dan wel een zero-tolerance beleid. :+ Als ik iemand dood om het huis te kopen, moet ik eeuwig opgejaagd worden door de bewoners van dat dorp.

Wat ik nog meer wil in Fallout 3... hhhmphfs. Eens denken. Buiten de zaken die al genoemd zijn (grotere levelcap / grotere main-quest / doorspelen na einde), weet ik het zo nog niet.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Niet officieel, maar ik heb de LE van deel IV en daar zeiden ze in dat een TES ontwikkelen ongeveer 4,5 jaar duurt. Rekening houdend met de drie jaar dat TES 4 bijna uit is zou de kerstperiode van 2010 een goed jaar voor ons moeten worden en onze vrienden van Bethesda. Op zijn vroegst dus september 2010, maar ik reken er minimaal twee maanden bij. ;):)

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Mwa, doe maar een half jaar. Minstens. Het zou me verbazen als er direct na de uitkomst van TES IV: Oblivion al begonnen is met het deel V. Daarnaast denk ik dat er een nieuwe engine is (mooiere graphics etc. etc.) en dan kost het dus nóg meer tijd om alles te maken. Ook denk ik dat Bethesda geleerd heeft van haar fouten, en óf voor een kleinere wereld gaat met meer unieken/details óf een grote wereld, waar dus héél veel werk in gaat zitten.
    Ben benieuwd. ;)

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Waren ze al niet met deel V bezig toen deeltje 4 net uit was of heb ik dat bij een andere game gelezen?

maar goed Fallout mensen!!! Hoop dat er een mount/voertuig in komt :+ Brute Humvee ofzo

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee joh, zo'n woestijn karretje zoals in Mad Max! ;):)

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga voor de Super Mutant Behemoth mount :cool:

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Lijkt teveel op de Brumak uit Gears of War 2! Bethesda doet niet aan uitmelken. ;)O-)

Neem dan maar de bus uit Dawn of the Dead (2004)! ;):cool:

9. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
  10. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Lol! Zit net "Dit" te lezen. (hoe je die niet slijtende wapens/armor uit de dlc mee kunt nemen uit de simulatie)
    Ga het zo even uitproberen. Wil wel een combat shotgun hebben die niet degrade! _O_

Laatst bewerkt: 31 jan 2009
  11. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    neeee, weet niet meer wat ik moet doen. Zit nu voor de eerste keer in zon simulatie dingetje, in de 2e Vault. Ik moet dan zon huwelijk in de gaten houden, en dan zorgen dat ze gaan scheiden. Maar ik heb al van alles gedaan, heb zelfs die Martha Simpson al doodgeslagen.

12. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Je hoeft het niet te doen, ga het Abanded House binnen speel het deuntje wat dat meisje maakt na op die dwerg, glas etc. ;)

EDIT: Praat eerst met Old Lady Dithers en de goeie volgorde is dit:
    Radio, Pitcher, Gnome, Pitcher, Cinder Block, Gnome, Bottle.

Laatst bewerkt: 31 jan 2009
  13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mooi, volgende week een aankondiging dat Avatar er nog 3000 achievement punten bij krijgt. Nee serieus, meer punten mogen de games wel krijgen, maar er moet echt een keer een max komen. Vind 1750 voor Halo 3 al teveel, maar 1250 is een mooi getal en anders zou 1500 echt de max moeten zijn. Ik blijf niet de hele godganze dag de hoer uithangen hier, zoveel krijg ik nu ook weer niet betaald. ;):lol:

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    1750 voor Halo 3? Wat heb ik gemist! Tsss....

Anyway, ik vind 1350 eigenlijk wel een heel mooie max.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dude: Jij zit notabena in de crew van XBW en weet niet eens dat Halo 3 straks/nu een max heeft van 1750? Waar halen jullie hier in vredesnaam jullie informatie vandaan? Kijk, ik heb het dan gewoon uit mijn eigen achievementlijst. ;):p

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    :+

Nou kijk. Ten eerste interesseren niet alle spellen mij. Ten tweede houdt Mirik zich voornamelijk bezig met nieuws, waardoor ik een dergelijk nieuwtje gemist hebt (buiten het feit dat het me niet intereseert). Ten derde zit ik niet dagelijks nonstop het interweb af te struinen naar gamenieuwtjes, like I care. 8) En waar wij onze informatie vandaan halen? Gamespress als grote bron, en verder het internet verkennen. ;)

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    O gewoon een heerlijke BBQ party van Microsoft voor Halo 3. Ik meende dat de heer Smit daar toen heen is geweest? Btw: Is het nu mevr. of dhr. betreffende Smit? ;)8)

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik weet niet waar Mirik wel of niet heen is geweest. Vragen wat betreft het geslacht van Mirik Smit kan ik helaas niet beantwoorden.

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.105
    Oftewel je post voegt niks toe 8)

Anyway, heb zonet ff de DLC gedownload en ga er zo aan beginnen, ben benieuwd!

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    En dat is echt een schande, een overtreding van de wet en druis ik tegen alle XBW-regels in. Joh, 's niet zo'n ramp hoor. :+

Nou, dan nu maar weer on-topic. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina