Dude gewoon een vraag heb je wel es geskate in een vert? (IRL that is )
Je pompt dus zeg maar niet op het horizontal en niet op het verticale deel van de vert/ramp... Je pompt juist in het gedeelte waar horizontaal overgaat in verticaal... (ik weet niet of je die al gedaan hebt, maar er is een challenge met een pumping tutorial... dan ga je terug naar dat skatepark van slappy helemaal in het begin.... daar laten ze precies zien waar je moet pompen)
Maar heb je die ene gedaan waarbij je in die bochten van die pool moest pompen? En dan naar de andere pool springen? Die vond ik veel moeilijk dan vert vampire ding (geen zin om op te zoeken )
Eigenlijk moet je het zien als een schommel, dan zwaai je je benen ook als je naar beneden gaat en als je naar boven gaat... niet in het midden en niet op het hoogste punt...
Verder laat ik hem er dan gewoon bovenuit komen en dan draait ie zijn lichaam vanzelf bij, zodat je de hele tijd wisselt tussen switch en normaal...
Hoop dat ik je een beetje kon helpen...
http://nl.youtube.com/watch?v=lwwch6sr7tw&feature=related
dit filmpje vond ik... maar dat is echt een absolute nurt... het is namelijk helemaal niet nodig om af te zetten met je voet (in het echt remt dit juist gigantisch af en loop je het risico keihard op je bek te gaan) en de animatie loopt dan juist door het stuk waar je eigenlijk had moeten pumpen...
Laatst bewerkt: 31 jan 2009