Wat is jouw Moeilijkste (meest frustrerende) level (moment) uit een game?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 19 jan 2009.

1. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    ik vond dit vroeger/nog steeds een heel irritant level;)

Turtles 1-Nes -Dam

2. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Eigenlijk het hele spel Jumper: Griffins Story. Ik denk wel dat ik al op het einde van het spel ben, maar damn... Wat is dit een rotspel eigenlijk xD Op zich speelt het niet eens HEEL verkeerd ofzo (best geinig systeem), maar af en toe is het ZO bizar moeilijk... Erg inconsequent met de moeilijkheidsgraad...

3. dctjuhlp

dctjuhlp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bijna de hele veteran mode van cod 5 shit wat heb ik een hoop momenten dat ik mijn controller door de tv heen wil gooien

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    qft , dat was echt een k*tlevel, je kon niks aanraken zonder meteen health te verliezen en heen en weer te gaan stuiteren.

Dat hele spel was trouwens best wel moeilijk, geloof niet dat ik het ooit uitgespeeld heb

5. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja Ultima volgens mij. Of Double cast. Want bij Ultima doe je constant 9999 damage. En Flare
    Edit. Wat dan zo vervelend is dat stukje wanneer je in Zanarkand bent. Je kan daar aardig levelen.
    En vechte tegen Yunalesca, Sin en Seymour gaat best makkelijk maardaarna krijg je geen kans meer om te levelen. Oftewel net dat stukje van de Spheregrid completen van Lulu.

Laatst bewerkt: 31 jan 2009
  6. rggr

rggr als t maar hard is

Leuk Bevonden:
    0
    Het feit dat je in rockband 2 ongeveer door 100 uur setlist heen moet spelen om alle nummers te unlocken... Dat is echt te frustrerend.

7. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

Ik denk dat ik TMNT '89 maar weer eens ga uitspelen. Daar zaten ook wel een paar frustrerende stukjes tussen.

Laatst bewerkt door een moderator: 31 jan 2009
  8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Heb die game destijds op de Nintendo, die voor de super Nintendo, gespeeld en dat was inderdaad een moeilijke game. Echter, na een tijdje heb je het wel door. Ik zou alleen nu nooit meer door die game komen aangezien ik snel gek word van die arcade rommel en al die hoofdpijngeluidjes die erin zitten. ;):cool:

9. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

Klopt, alhoewel de XBLA-versie wel een stuk makkelijker is dan de SNES-versie.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Wie weet koop ik hem wel een keertje, maar dan moet het gamejaar 2009 echt tegenvallen. Ik hoop namelijk op meer dan goede games.

2009:

Games, zonder ze hopelijk te willen verkopen.
    Concert ENYA bezoeken mocht die Nederland bezoeken.
    Wellicht een dame waar ik niet teveel voor hoeft te doen, ben dat type eenmaal niet.
    Een baan, en dan niet die vrijwillige shit die ik nu doe.
    Ontmoeting met wat familie.

Maar vooral games hoor. ;):)

11. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty : Modern Warfare - Mile High Club op Veteran... zwaar kut!
    Gears of War 2 - Multiplayer... Spreekt voor zichzelf

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Patch 2.0 is onderweg of is al uit. Het zou beter moeten worden; schijnt namelijk een flinke fix te zijn. ;)*)

13. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is al uit volgens mij.. maja, heb nog steeds hele vaak dat ik 1x gehit wordt met shotgun dat ik dan bijna dood ben en dat ik dan wel 10x moet hitten voor 1 kill..:mad:! Zwaar waardeloos soms..

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik speel dan wel niet of nauwelijks online, maar ik heb er echt nooit last van gehad hoor. ;):b: Wel even afkloppen: :lol::lol:

15. chilly1803

chilly1803 Niet zo actieve member

Leuk Bevonden:
    10
    moet zeggen dat sinds het sinds die patch een heel stuk beter en makkelijker gaat met de boomstick ;).

niet dat ik nu ineens goed ben ofzo , maar ga wel stukken beter nu :).

gewoon two-piece gebruiken (slaan en gelijk daarna schieten met de boomstick )

16. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ninja Gaiden II werkt erg op mn zenuwen. Zelfs op zn makkelijkst is die game erg lastig :mad:.

En Dead or Alive 4 ben ik absoluut niet goed in.

Daarbuiten... even denken... Guitar Hero/Rockband op Expert (A). De Call of Duty-reeks op Veteran. Al moet ik zeggen dat als je het eenmaal door hebt, dat het niet zo lastig meer is. Left 4 Dead op Expert.

Dat was het dan wel :). Nu lijk ik echt een waardeloze gamer XD

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Juist! Haha, good old memories..

18. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In Skate 2 zijn sommige challenges wel frusterend. Het is allemaal wel te doen maar je moet er echt geduld voor hebben en tijd in steken.
    Bijvoorbeeld die challenge Lucius translations heb je het idee de tricks perfect uit te voeren, doe je een andere trick of pak je de grind niet.

19. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat die baas die in het boekje/manual als laatste eindbaas werd beschreven?
    Dan versla je hem en dan blijkt dat er nog een heel level na komt en dat laatste level heeft 3 bazen achter elkaar, omg wat was dat spel moeilijk.

20. xbwdx

xbwdx FeanFan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer nu eerste te worden in League 1 van Speedball II. Damn... Tot nu toe zijn pijnlijke vingers het enige wat ik haal.

Deel Deze Pagina