[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 12 jun 2008.

1. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren de expansionpack gene plus maar aangeschaft. Ik wou ook een extra character om op te spelen als ik wat beter speel :). En natuurlijk meer maps, die overigens ook best leuk zijn! Het is alleen wel te merken dat de originele maps nog steeds meer in trek zijn. Komt wel verandering in...

2. Argonath

Argonath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Half jaar later.

Waar is nu die port naar de 360 van Metal Gear Solid 4?

3. AgentSmith

AgentSmith Guest

Komt er niet.

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Stop met hier te posten... telkens als hier in de dit topic kom krijg ik zin om de game nog eens te spelen 8). Ach, vanavond dan maar eens doen zeker... heb er eigenlijk zin in :+.

5. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het online gedeelte ook weer opgepakt.
    Nog steeds zeer vermakelijk!

6. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Kickje... en eigenlijk niet eens voor MGS4 zelf :+.

Bron: Joystiq - Hideo Kojima's keynote @ GDC

Volgende MGS zal dus waarschijnlijk met Raiden zijn :). Hopelijk gaat deze game ook (of enkel is ook goed) over wat er tussen MGS2 en 4 met Raiden is gebeurd (o.a. de redding van Sunny en waarom hij cyborg is geworden). Dit zet ook de deur open voor andere gameplay (zoals bv. meer ninja sneaken i.p.v. het gewoonlijke MGS sneaken).

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hopelijk ook op de Xbox 360. _O_
    Maar echt tof, Raiden als cyborg. En inderdaad, ik wil graag weten waarom hij cyborg is geworden enzovoort. :)

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    [gt]47267[/gt]

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Maar is dit nu weer een MGS game van Kojima? Hoe vaak heeft ie nou onderhand al niet gezegd dat een MGS game z'n laatste is? Laat me raden, dit is ook weer z'n laatste. Om vervolgens enige tijd na de release weer met het verhaal te komen dat hij er nog eentje doet en dat dat z'n laatste zal zijn etc.....................

10. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Sinds MGS2 zegt hij dat dacht ik? Al is het weer hier hetzelfde verhaal, Kojima zou weeral slechts een supervisende functie hebben.

11. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
  12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik ga maar gewoon overnieuw beginnen....doodzonde dat ik hem toen heb laten liggen, maar met een lange briefing in het verschiet had ik er maar geen zin in.....

13. AgentSmith

AgentSmith Guest

MGS4 naar 360, Raiden DLC en Trophy patch?

Website Kombo heeft een interessante email ontvangen, waarin de Kojima Productions aankondiging uit de doeken wordt gedaan. Het gerucht heeft geen betrekking op een nieuwe Metal Gear game. In plaats daarvan zou er downloadbare content beschikbaar worden gesteld voor Metal Gear Solid 4, waarin spelers in een tweetal nieuwe hoofdstukken de controle nemen over Raiden. In hoeverre het voor, na of tijdens de gebeurtenissen van MGS4 afspeelt is niet duidelijk. Tevens zou ook de langverwachte Trophy patch voor de game beschikbaar worden gesteld.

Daarnaast gaat opnieuw het gerucht de ronde dat Metal Gear Solid 4 officieel wordt aangekondigd voor de Xbox 360. Om Sony en PS3 bezitters tevreden te houden zal de game niet eerder verschijnen dan het voorjaar van 2010. De 360-versie zal echter wel standaard de downloadbare content bevatten, maar voor PS3 gebruikers is deze content een aantal maanden exclusief verkrijgbaar.

Desondanks moeten we de geruchten met een korreltje zout nemen en kan het net zo goed klinkklare onzin zijn. Naar verluid zal er maandag meer duidelijkheid worden verschaft omtrent de teaser website van Kojima Productions. Tot die tijd blijft het speculeren!

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het irritante van zulk soort geruchten zijn dat je ze gewoon wilt geloven!

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Omg ik hoop echt dat het waar is. Hoe vet is het trouwens om met Raiden te kunnen spelen. _O_

16. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Moest het allemaal waar zijn dan gok ik dat de PS bezitters voor de DLC moeten betalen terwijl de 360 bezitters deze er gratis bij krijgen :x.

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    en terecht... de xbox moest er heeeeeeel lang op wachten
    (mocht het doorgaan.)

18. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Hoezo terecht? De MGS-serie is al jarenlang een vaste Playstation Exclusive geweest. Er is wel eens een versie voor de PC uitgekomen en de Gamecube, maar het blijft eigenlijk voor mij een echte Playstation game. Wat Gears of War voor de X360 is, is voor mij MGS4 voor de PS3.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Vergeet niet dat Metal Gear Solid 2, onder de naam Substance, ook op de Xbox verscheen. ;)

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    het boeit me geen ene reet wat jij vindtO-), ik wil gewoon MGS4 spelen en daarvoor niet de hele tijd bij mn buurman op zijn ps3 te gaan of zelf een ps3 aanschaffen!

Deel Deze Pagina