Neuh.. er zijn zoveel interviews met Kojima, dat zal moeilijk worden om zomaar op te zoeken... jij hebt het ergens gelezen, dus is het wat makkelijker voor jou om het op te zoeken... zo gedaan en ik ga echt niet kinderachtig doen als je de link eenmaal hebt gevonden... ik wil gewoon wel weten of Hideo dat echt heeft gezegd, want dat is dan niet zo'n hele slimme zet van KoJimmy.
Is dat de quote? er staat niet dat hij de 360 minder vindt, en daarom ervoor niet wil ontwikkelen.. dus ik neem aan van niet.
ik counter je met deze:
http://www.joystiq.com/2007/01/22/kojima-hopes-to-develop-for-everything-ever/
Hij wil graag voor
ALLE consoles ontwikkelen.. PC, Wii, en de 360.
Nogmaals, zoek de quote SVP even op en dan kunnen we dit uit de wereld helpen.
Ik denk dat het (tijdelijke) exclusiviteits-contract dat hij heeft getekend, ook inhoudt dat hij geen woord mag reppen over een eventuele MGS4 port.. zij het voor de PC of de 360.
Mischien dat we over 12 maand wel ander nieuws krijgen wat dat betreft.
het 5 discs verhaal... lost odessy bestaat uit 4 discs, en er is altijd nog compressie.
Ik droom weer lekker verder inderdaad.. heb MGS4 al gespeeld en ik heb er geen belang bij dat hij naar een ander platform wordt geport.. dus mij maakt het niet zoveel uit... eerlijk gezegd denk ik dat de kans niet zo groot is, maar je weet het maar nooit.
Klik om te vergroten...