Resident Evil 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270

Viral Campaign Gameplay 2
    [GT]44975[/GT]

Viral Campaign Episode 3: Claire
    [GT]44967[/GT]

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat kan in het echt ook wel zoals je zelf ook suggereert. Ik heb iemand op onze fitness school gekend die had armen die zo groot als 5 baby's waren en hijzelf had maar een klein koppie. Zie je in eens zo'n macho uit een kleine doodgewone groene Mazda komen. ;):9

4. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, dat zijn altijd geinige kerels ja ;)
    Maar bij Chris is het ook beetje uit verhouding als je kijkt naar de rest van zn lijf.. Ach, zal wel iets van deze tijd zijn. Leon in re4 was nog wel normaal gebouwd;)

Die viral videos zijn ook wel tof, Claire.. \o/

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het maakt er niet uit hoe je er uit ziet zoals jezelf ook wel weet denk ik. Ik ben behoorlijk mager, maar ik heb ook aardige mensen gekend die heel dik waren. Iedere soort heeft zijn goede en zijn slechte kanten. Laat je iedereen in je waarde, Christen of Moslim dan is de wereld in eens veel mooier.

Genoeg sentimentele crap: Als die besturing zo stroef is, dan begin ik toch te twijfelen. Mijn broertje zei namelijk hetzelfde, maar die vond het verder opzich wel vermakelijk allemaal. Ik wil alleen dat de game ook echt in het plaatje past. Als hij een 9- krijgt vanwege de besturing dan haal ik hem denk ik niet, maar als de reviewers mij weten te overtuigen is het misschien een aankoop waard. Zit er toevallig ook een MP in en hebben die dan ook MP achievements? ;):eek:

6. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

Zojuist de demo gespeeld en ik vond de besturing eigenlijk best wel meevallen. Oké, het is raar dat je per se stil moet staan om te kunnen schieten, maar je merkt duidelijk dat Capcom dit heeft gedaan om een beklemmende sfeer te creëren. Ik wacht nog even de reviews af en dan zie ik wel of ik de game koop of niet. Mijn eerste indruk is in ieder geval positief.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Goed dat ik dit weet, want nu trekken delen van mijn twijfels weg. Ik moet nu alleen nog even weten of ze ook terugblinken in flashbacks naar de verhalen van de voorgaande RE games. ;):)

8. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    I disagree!=( Vindt het zo zwaaaaaaaar kut dat je moet stil staan om te kunnen schieten! Doe eens logisch, als er bij 10 man op je af komt rennen/lopen dan wil je toch kunnen schieten als je achteruit loopt? Of ben ik nou zo gek aan het denken:confused:

Hoop iig wel dat dit in de demo blijft, denk het eerlijk gezegt niet...|:-

9. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

Klopt, tuurlijk wil iedereen dat, maar Capcom heeft ervoor gekozen dat het niet kan en ik snap helemaal waarom.

Laatst bewerkt door een moderator: 1 feb 2009
  10. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik dus niet van hou(d);)

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Moet je bij deze game ook echt, zoals het hoort, zombies door hun koppen schieten?

12. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Anders moet je ff zoeken naar Weskers report.
    Die heb ik nog op dvd.
    Dan verteld Wesker het hele verhaal tot aan Code Veronica;:)
    Wel interessant:b:
    bevat wel spoilers van de oude games

Edit:
    Gevonden;)

Resident Evil - Wesker's Report 1/3

Resident Evil - Wesker's Report 2/3

Resident Evil - Wesker's Report 3/3

Laatst bewerkt: 1 feb 2009
  13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vind het ook zwaar kut spelen. Door de slechte controls koop ik de game niet. In de demo kwamen er eenstuk of 10 vijanden om me af en ik kon gewoon niet snel genoeg reageren, het speelt gewoon te langzaam en niet lekker.

14. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    is dit je eerste Re game dan?
    want de controls zijn het zelfde als de oude games..
    in het begin lijkt het of je een tank bestuurd maar na een uurtje oefenen ben je er echt wel aan gewend hoor;)

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Niet mijn eerste game. Zeker niet maar vind het gewoon niet echt kunnen voor deze tijd....

Mee eens. En ik ben echt zo door mijn ammo heen en dan heb je die kettingzaag gast nog later en dan zit je met een mesje :+

16. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt helamaal. Maar ik denkt dat vooral de hardcore resident evil gamers dit spel wel mooi vinden maar andere die CoD zijn gewent of GoW2 vinden dit denk ik niks aan...:mad:

17. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat het ook is, als je in het echt met een Machine Gun loopt, is het echt ontzettend zwaar om te rennen en te schieten tegelijk hoor. Maar met pistol begrijp ik jullie frustraties wel. Maarja, dat was in RE4 ook zo. En iemand die daar over klaagt?

18. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het niet gespeeld:cool:

19. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dan zou ik eerst die maar eens goedkoop op de kop tikken voordat je resi 5 gaat doen;)

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het is ook niet mijn eerste RE game, maar vind de houterige controls echt out-dated aanvoelen.

Inderdaad ja, had ik ook. Echt super irritant!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina