FIFA 09 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Doe ik ook altijd, je pressure niet te groot zetten en zorgen dat je "breed" blijft spelen. Je kan door middel van de knopjes op je PS3 ook zorgen dat je compacter kan gaan spelen.

Sterker nog, je kan een centrale verdediger oproepen om tijdens een aanval ineens mee naar voren te sprinten. Dus als je 4-4-2 speelt kan je daar 3-4-3 van maken :)

Ik heb een 360 ja, balen :p

2. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Tegen jou was ik inderdaad snel de bal kwijt. Overigens valt dat normaal wel mee, kan zo heerlijk combineren.

Ik vind counter voetbal maar niks. Zowiezo, al heb ik een spits die razendsnel is. Dan nog vertik ik het , om een bal diep te geven.
    Ik speel het liever gewoon uit. Mij maakt het niet zoveel uit hoeveel ik in de rankings sta, als ik maar 't gevoel heb dat ik een fijne pot gevoetbalt heb.
    En ik vind die lange ballen bij veel mensen nu wel standaard worden.. diepe bal op een spits die snel is, en je scoort 9 v/d 10 keer. Dat is toch niet leuk meer.. speel veel liever een mooie wedstrijd op balbezit, en dan naar een gaatje zoeken. In het echt zie je ook geen ballen over 30/35 meter op een snelle spits gaan..

Laatst bewerkt: 2 feb 2009
  3. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    "They cant be bargained with, they cant be reasoned with and it absolutely WILL NOT STOP ... EVER ... untill you have lost
    Ja, verlepte Terminator 1 quote, I know

Heb geen medelijden met je tegenstander. Scoor zoals je MOET en KAN scoren. Als jij geen hoge ballen geeft om daarna via een counter te scoren zal je tegenstander hier WEL gebruik van maken.

Winnen is beter voor je stats dan verliezen Ralluf. Je hoeft niet continu zo te spelen ( zelf gebruik ik alleen de lage bal ) maar je moet wat proberen om je winst te forceren.

4. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Nouja, qua winnen heb ik niet echt wat te klagen ofzo.

360x gewonnen.
    146x verloren.

en sta 2500 in de rankings.

Op het begin was fifa nog heel fijn, spannende wedstrijden, moeilijk om te scoren enzo.
    Nu, naar verloop van tijd, weet iedereen hoe hij makkelijk 'standaard' goaltjes kan maken, en dat haal voor mij het voetbalgevoel een beetje weg.

Verder heb ik zeker niks tegen fifa, vind het een top spel, en zal ook weer 'gewoon' fifa2010 gaan kopen.
    Alleen jammer dat het mensen nu alleen om de stats gaat.

Natuurlijk, je wilt winnen, en als dat met standaard goaltjes moet.. kan ik sommige mensen daar best in begrijpen.
    Alleen, 't lijkt erop, dat je niet echt goed hoeft te zijn, om te kunnen scoren, als je eenmaal weet hoe je een snelle spits diep kunt sturen.

Interesse in een potje? kun je me misschien eens vertellen wat ik moet verbeteren.

Laatst bewerkt: 2 feb 2009
  5. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk, als je de kans hebt en je ziet je spits toevallig een keer vragen om de bal en diepgaan, dan geef ik een lekkere steekbal. MAAR, er is ook een verschil met de mensen die zelfs steekballen geven, ook al is de spits niet eens in beeld! En dat dan de hele wedstrijd.

Het is vaak makkelijk te verdedigen, maar ze hoeven maar 1x geluk te hebben en dan scoor je vaak. Hoewel ik vaak ook wel met men keeper aan het dreigen ben en dan geven ze een lobje, veel te vroeg _O_. Of ze raken in "paniek" en schieten te snel.

6. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Over 't verhaal van de keeper uitkomen, dat doe ik ook. Maar als het 1 op 1 is, is het inderdaad geweldig om je keeper 2 meter je goal uit te laten komen, en dan weer terug laten lopen.
    Zo heb ik ook al vaak mijn 1 op 1 situatie's verknalt.

Over het eerste gedeelte ben ik 't ook met je eens. En dat is precies wat ik zo triest vind.

7. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ah ja. Dat fenomeen.

Liverpool heeft dat tamelijk vaak, nemen ze de bal aan op de borst in de buurt van een super-spits en dan neemt die spits de bal netjes over en rent zo door. Meestal laat ik de keeper uitkomen en zet hem dan gelijk weer op z'n plek, dan lobt de spits maar de keep vangt hem netjes ;) Precies wat Loonens zegt, werkt af en toe. Ik lob bijna nooit meer maar schiet hem altijd vlammend hard in de kruising.

@Ralluf
    Ik kan nu geen potje spelen, denk vanavond pas rond half 9/9 uur. Ben nu nog op m'n werk. Je kan me toevoegen, stuur je wel een PM.

8. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Prima!;)

9. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Waar ik zelf een behoorlijke afkeer tegen heb zijn de mensen die alles, maar dan ook letterlijke alles met 1x raken spelen. Over dingen gesproken die in het hedendaagse (echte) voetbal zeker onmogelijk zijn. In fifa is het op die manier zo makkelijk om te counteren. Vaak kunnen die gasten er helemaal niks van. Ze gebruiken gewoon de standaard pas-de-bal-door-naar-de-spits-via-2 andere-spelers-tactiek en het erge is dat het dan nog werkt ook. :x

Blegh....:):

Niet altijd is er ook wat aan te doen, want alles in 1x spelen is nu eenmaal veel sneller dan aannemen (evt een paar meters maken) en doorspelen. Het is alleen zo nep vind ik..bovendien zien al die aanvallen er precies hetzelfde uit. Alleen gaat het de ene keer via de RM en de andere keer via de LM.

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik speelde met LA Galaxy, hij met USA:+
    Mijn LA Galaxy tegen Celtic.

Lekker veel puntjes door me 2 ster team:)

11. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe cancel je ook alweer een actie?

12. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    LT + RT

13. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Tsjongejonge, dernet weer triest verloren zeg. Heel de wedstrijd was ik beter, maar kwam ik er niet doorheen omdat hij(Inter) 6 man in de verdediging had. In 90+3 een lange trap van César en huppa, Ibrahimovic die hem na een rebount erin rolt. Ongelooflijk triest soms

14. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Danke!

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Hoe zit dat nou met dat drukzetten enzo. Ik weet dat je dat kan veranderen maar doe het eigenlijk nooit. Als ik bv bij Real madrid drukzetten op 20 zet blijft dat zo staan? Of moet ik elke wedstrijd online het opnieuw instellen? Anders ga ik me daar is mee bezig houden. Ik ben altijd alleen bezig met me formatie!

16. vPx Secour

vPx Secour Guest

Opslaan, en dan elke wedstrijd alleen aanklikken.

17. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan niet tijdens de wedstrijd van shirtjes wisselen of wel?

Heb nogal vaak dat ik te snel door druk en in sommige stadion's is het dan bijna onmogelijk om te onderscheiden wat nou paars en wat nou donkerblauw is.

18. thanick

thanick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook mensen uitnodigen voor ranked match??
    If soo hoor het graag..en als iemand wil....
    Ben lvl10 ThaNickS
    Ik hoor t wel!!

19. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel een ranked potje doen, ik add je even

20. thanick

thanick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol hoe accepteer ik die ivite ook alweer :)
    never mind

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina