[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 8]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 25 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Red Baron
    Mooie film, 1 van de weinig recente eerste wereld oorlog films. Verhaal rondom Von Richthoven, oftewel de Red baron. Wel apart als je ziet hoe jong hij gewoon nog was etc. Ook mooie dog fights etc.
    8,2/10

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Sex Drive
    Een mindere versie van Road Trip maar verder wel vermakelijk voor de fans van dit soort films

7/10

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Hier kan je de teaser van Transformers 2 in HD (720p en 1080p) bekijken. Je hebt wel Quicktime nodig. Op de officiële site kan je hem ook bekijken, wel niet in HD.

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ziet er ziekelijk uit :) watchmen lijkt me ook vet.

5. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    als je goed kijkt zie je dat zijn mouthplate juist er af geslagen wordt :eek:

6. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vond em ook dope, niks mis mee...

/Edit: @ Rocknrolla (zat nog op vorige pagina te kijken :+)

7. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

Ben gisteren in slaap gevallen tijdens de film. Vanavond nog maar eens een poging wagen. :cool:

8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs: Mee eens lijken me beide 2 super films!

Danku!!! _O_ Ik weet echt niet wie die grote transformer is hoor, pagina terug zegt die wel barricade en nog eentje maar die was niet zo groot..en die banden!! HUGE!!!! 8) Vind ik persoonlijk wel heel cool :eek:

9. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Volgens mij is het een herbouwde Megatron ofzo. Ik heb gelezen dat Megatron herbouwd is door een of ander Aards bedrijf dus jah.

10. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

Iemand hier The Bucket List gezien? Ga 'm zometeen kijken.

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor ik vond de film best wel leuk en gaaf! Verwacht geen scary movie hoor. Vond de film zelf wel mooi en ook wel emotioneel op einde

dat zou echt kut zijn.....maak er dan iets meer megatrons van ofzo. die van deeltje 1 was ook zo spacy dus had gehoopt op een beetje meer strakkere look nu maar goed we zullen zien

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Wie gaat er dan ook The Bucket List met Scary Movie vergelijken 8)

13. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    The Doors: Erg mooie film als je Doors fan bent. Jim Morrison wordt zó goed neergezet. Het is gewoon een kopie. Erg om te zien hoe ie aftakelt.

8/10

Iron Man: Kwam wat langzaam op gang maar wat is dat pak vet ^^ Special effects zijn ook super.

7/10

Van de week staan Transformers en Chronicles of Narnia: Prince Caspian op het programma :9 en mss ook nog wel Wanted.

14. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik het sommige mensen dachten dat er soort gelijke humor in zat 8) Misschien was hij er ook 1

15. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

Inderdaad. 8)

Ik verwacht in ieder geval een lekkere feel-good movie.

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    The Curious Case Of Benjamin Button

De eerste helft van de film moest ik flink worstelen om niet in te dommelen, maar toen de leeftijdsbarrière tussen Benjamin en Daisy eenmaal was geleveld werd ik eindelijk gegrepen door de karakters. De film wordt naar het einde toe steeds beter, net als het lichaam van Benjamin. De zwaardere momenten tegen het einde weten daarom hun doel te vinden, maar het is nergens overdreven kwijlmateriaal, godzijdank.

Een uitstekende film imo. Wel wat aan de lange kant.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik vond hem wat tegenvallen. Ik had het gevoel dat ze er een Big Fish achtige film van probeerden te maken maar het magisch realisme kwam niet echt uit de verf. Vond ook niet dat er veel gedaan werd met het gegeven dat hij steeds jonger werd,.. daarnaast was de overgang tussen CGI brad pitt en live action brad pitt ook erg opvallen.

Absoluut geen slechte film maar alle prijzen die de film krijgt vind ik erg overdreven, beste wat ik ervan kan zeggen is dat hij boeiend genoeg was om ondanks z'n lengte helemaal uit te kijken.

18. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Een G.I Joe film,als de Barones van Cobra erin voorkomt ga ik wel kijken.

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Eens. Kan me niet voorstellen dat er geen betere film is gemaakt afgelopen jaar. Heb alleen de andere genomineerden nog niet gezien...

20. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

Ik heb genoten van The Bucket List. Hele goede acteerprestaties van Morgan Freeman en Jack Nicholson. Dit soort films zetten je echt aan het denken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina