Meest ondergewaardeerde game op de X360?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wolfje, 8 jan 2008.

1. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat snap ik wel maar het tempo was wel erg laag.

2. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Voor mij als tweede ondergewaarde game (nr 1 was blue dragon) is The Godfather. Eigenlijk op alle consoles ernstig onderschat! Het is gewoon zo cool en wreed. Ik vind hem beter dan GTA:confused:A (maar daar vond k ook geen bal aan:9)

3. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg kick met perfect dark zero

4. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Star Wars The Force Unleashed mag er ook wel tussen.
    Het is gewoon een topper die met een 8.5 of 9 beloont mag worden. Hij kreeg slechts 6jes in reviews. Totaal onterecht, het is echt een geweldige game en zoals iemand eerder al zei: het is zo eentonig als je het zelf maakt. Je kan alles zo'n beetje halen met buttonmashen maar de spells en het lightsaberen gevarieƫrd gebruiken is echt tof.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    maar je kunt niet ontkennen dat er technisch een en ander aan mankeert, de A.I is niet je van het en de levels zitten vol glitches etc.

Ik zat s door mn verzameling heen te kijken maar ik heb eigenlijk niet zo heel veel laag gewaardeerde games in de kast staan,.. laat staan ondergewaardeerde.

Enige wat ik kan bedenken is UTIII, de game kreeg hele goeie scores maar een paar maanden na dato speelde bijna niemand hem meer. En dat vond ik best raar aangezien hij voor een puur op snelle multiplayer gerichte game eigenlijk alles goed doet en daarnaast online echt als een trein loopt.

6. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Tja ik vind zelf GRID erg ondergewaardeert net als PGR4,beiden top racegames die ik zeker als de beste next gen race spellen kan benoemen.Wel vond ik dat PGR4 een saaie mode aan Career heeft,en herhaaldelijke steden maar voor de rest top gemaakt.

7. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

GRID werd toch overal heel goed ontvangen?

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Kameo. Ik heb ongelovelijk veel fun gehad met die game. Ik heb hem ook nog steeds liggen en zo af toe speel ik hem nog. Ziet er ook nog eens strak uit. Zelfs voor deze tijd zit het spel er nog steeds bruut uit.

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    heb zelf alleen Lego:Indiana Jones gespeeld maar als ik kijk naar de topics voor Lego Indy en Lego Batman op dit forum denk ik dat die games erg ondergewaardeerd zijn.

De combat is niet helemaal geweldig maar de puzzeltjes maken het wel de moeite waard.

10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Is idd erg goed ontvangen ja :)

Mee eens! Mensen vonden de game kut en nergens op slaan. De single was te kort en de multi was gewoon ronduit slecht.

Ik zelf vond de game best wel gaaf...mijn eerste xbox360 game! Gekocht voordat de console er zelfs was! Ja de games lagen al in de winkel....En erg genoten van de singelplayer en de multi naja het had gewoon wat

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik noem hem toch maar weer even: Two Worlds. Iedere fuckte die game af, maar na een uur of twee, drie heb je een hele aardige game heb ik ondervonden. Tevens komt The Temptation ook bij mij in huis, want die kan onmogelijk slechter zijn dan Lord of the Rings - Conquest. ;):)

12. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    helemaal mee eens, de lego series zijn echt ondergewaardeerd..
    en idd two worlds.. wat ik gewoon echt een ONTZETTEND goeie game vind (veel beter dan oblivion) vind ik dik ondergewaardeerd

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Waarom krijg ik dan toch het idee dat je er geen ruk van meent? Ik neem dan het feit dat ik Oblivion nog wel beter vond in zijn totaal dan Two Worlds. ;):9

14. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    The simpsons game.
    Echt een geweldig spel.

15. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Shadowrun. Een van de meest gebalanceerde en dynamische shooters tot dusver waar elke speler zijn eigen persoonlijkheid heeft die je kunt herkennen aan zijn of haar manier van spelen.

Dit blijft een game die ik zo nu en dan nog met veel plezier speel.

16. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens ook vind ik Left 4 dead onder gewaardeert zoveel games zijn er niet die puur door eenvoud zo uitblinken.

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hoor van L4D enkel positieve reacties eigenlijk.

18. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja van de mensen wel ehm wel gekocht hebben jah zoveel mensen hebben deze game niet gekocht althans niet in nederland.

19. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik vind left4dead niet zo geweldig. Ik heb em zelf gehad. Wat mijn probleem ermee is is dat er een hele slechte matchmaking is. Als je niet met vrienden speelt heeft de helft van je team lag en 50% ben jij 1 van die mensen met lag. Daarnaast zijn er te weinig maps, helemaal als je ziet dat versus maar 2 maps heeft.

20. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Left 4 Dead is niet ondergewaardeerd volgens mij. Veel sites geven rond de 9. Ikzelf vind het een uitstekende game, maar inderdaad, te weinig maps & te weinig wapens.

Dark Sector vind ik zelf een goede game. Zeker nadat je wat dieper in het spel zit. Prey is ondergewaardeerd. Blue Dragon ook nog. En verder kan ik even niets verzinnen

Deel Deze Pagina