Nee in het echt zetten ze het bloed uit Haha beetje flauw Pro Evo sorry, hier een link naar een leuke verzameling trailer MMA: http://www.youtube.com/watch?v=PkmBVu_zCHg&feature=related
Nee ik dacht dat de wedstrijd misschien gestopt werd als er bloed was.Ik volg deze sport niet echt maar de game ziet er leuk uit.
Nee, er wordt alleen gestopt als bijv. door een bebloed oog de scheids bepaalt dat je niet meer genoeg kunt zien. Er zijn genoeg voorbeelden van wedstrijden waar er veel bloed is verloren....
Whoaahaha wedstrijd stoppen als er bloed is sorry maar dit is gewoon best komisch voor me aangezien ik al jaren de sport volg en sinds een aantal jaar beoefen. Beetje zelfde idee als een voetbal wedstrijd stoppen nadet er op het doel geschoten is Maar blijkbaar ben je niet bekend met de sport dus ik leg het ff kort uit. Een partij stopt als: De tijd afgelopen is (UFC is 3 x 5 min. of 5 x 5 min bij titlefight) Als er iemand K.O. gaat. Iemand T.K.O. (scheids stopt de partij omdat de tegenstander niet meer weet of hij nu van boven of van onderen leeft) Submission: iemand tikt af omdat hij in een zeer pijnlijke klem ligt of geen lucht meer krijgt. Referee Stoppage: De scheids vind het niet meer verantwoord om door te gaan, dit gebeurt echter niet zo snel. Sommige taaie vechters vechten de match gewoon uit met gebroken hand/voet/neus. Wat vond je van die compilatie in die link?
Ja ik dacht dat ,maar ik zeg ik volg deze sport niet ,maar die filmpjes op you tube zien er wel goed uit. Ik zie toch liever wwe dat volg ik al jaren en dat is leuker meer show er rond maar ufc ziet er zeker goed uit.Ik zag juist een paar filmpjes met bloed en dat moet zeker in de game.
streedwizzard16 ga voetballen naaien ofzo als je niks beters te zeggen hebt, hij heeft t ook gewoon 'ns een keertje fout. nie zo dom over doen
Het ziet er leuk uit, maar volgens mij speelt het vrij langzaam. De lock-ups zien er in ieder geval traag uit. Dat is wel jammer als het inderdaad zo is.
ik zit echt te wachten op deze game. Ook bekend of er ook mannen als Manhoef etc. inzitten? Of Fedor? Zag op de website die namen niet.
lijkt me niet he aangezien die vechters niet bij de UFC onder contract staan. die mag je zelf gaan maken dus.
Nja dat is wel jammer inderdaad, moeten gewoon een echte MMA game maken, met alle verenigingen, niet alleen UFC.
Wat denk je dat dat kost om al die licenties te krijgen? Ik denk dat met met een volwaardige ufcgame met 80 vechters al meer dan tevreden mag wezen.