[XOne] [Algemeen] Halo 3 [deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door ArtificialFaith, 14 okt 2008.

  1. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    En daar moet je dus een skull op vinden? Lachen! 8)
     
  2. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ja. ik kijk er wel tegenaan, misschien dat ik ze wel koop. Vind het opzich wel vette mappen. En wie weet hoelang het nog gaat duren voordat ze gratis worden.
     
  3. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Kent iemand die Mytbuster Halo3 filmpjes? Die zijn echt leuk om te zien. Ik post er wel een aantal als er interesse is.
     
  4. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
  5. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, idd die map is best klein dus zullen ze best een hele goeie plek hebben gevonden.
    Ik check hem dan gewoon op Youtube.
     
  6. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Die Sandbox wordt dus weer een Forge map, net als Foundry alleen dan groter.Ik vraag me alleen af hoe je het voor elkaar krijgt dat het grote heuvel gedeelte wordt afgesloten van het platte gedeelte zodat je alleen daar je map neerpleurt en de mensen alleen op het vlakke gedeelte komen. Lijkt me irritant om dan eerst een hele grote omheining te bouwen.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oeh, een gameplayscreen van Sandbox. :eek:
    [​IMG]
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Met Halo 3 was Bungie al een groot deel van zijn inspiratie verloren maar deze map is, in mijn ogen, ook weer een drama. Zet een paar blokken neer, reken er 800 punten voor en je bent weer binnen. Graphics vind ik er ook niet bepaald sterk uitzien. Het is dat ik de LE van Halo Wars heb besteld maar ik ga er echt geen geld voor betalen.
     
  9. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Sandbox lijkt gewoon op Sandtrap.
    Ik denk dat ik deze maps niet ga kopen...
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Net wat ik dacht, idd een paar blokken neer rammen en je hebt een level. Ze mogen van mij Hang 'Em High wel eens naar halo 3 gooien, briljante map vond ik dat vroeger
     
  11. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    De bedoeling van de Sandtrap wannabe dinges is ook dat het een Forge map is, dat je er zelf allemaal zooi mee kan maken. Foundry op zichzelf was ook een kutmap, maar er zijn wel hele toffe dingen uitgekomen die mensen ermee hebben gemaakt.
     
  12. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Nu zijn er dus 3 mappen bekend gemaakt, nog drie te gaan.
    Van mij mogen een paar van die mappen wel in een wat meer natuurlijke omgeving afspelen, en ik heb het helemaal gehad met die sandtrap/avalanche sized mappen.

    Remakes word ik ook ziek van, want meestal vallen ze toch in het niet vergeleken met hun voorgangers.
     
  13. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet nog 1 achievement en dan heb ik 1250 gamerscore voor halo 3.
    Ik moet die Achievement van 3 Oddball kills maar,ik krijg nooit die gametype van Team Oddball ofzo dat is wel jammer.
     
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Ik heb een maandje terug de Legendary Mappack gehaald en voor de rest eigenlijk niks mee gedaan :+. Ga binnenkort weer spelen denk ik.
     
  15. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een forge map, dus deze layout is de default layout.
    Ik ga ze wel halen, ik weet nu al dat er toffe maps op worden gemaakt.

    En cookie, niet zo snel conclusies trekken, het blijkt maar weer dat je er niks van weet.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Halo 3 Mythic Map Pack krijgt release datum

    Nieuws | 2 februari 2009 - Microsoft heeft vandaag laten weten dat de nieuwste uitbreiding voor hun populaire shooter Halo 3, het Mythic Map pack op 3 maart 2009 op de Xbox Live Marketplace zal verschijnen, een week nadat gamers die Halo Wars hebben gekocht aan de slag kunnen met deze maps, aangezien het Mythic Map Pack hierbij wordt meegeleverd.Hoeveel Microsoft Points je voor de maps moet neertellen is helaas nog niet bekend.

    Sandbox: Zoals onderstaande screenshot al doet vermoeden speelt deze map zich af in een woestijn. Voertuigen spelen een belangrijke rol in deze grote open map die tevens erg geschikt is voor persoonlijke uitbreidingen in Forge.

    [​IMG]

    Assembly: Deze map speelt zich af in een Covenant Scarab fabriek. Deze symmetrische map is vooral gemaakt voor de modi Slayer en Capture the Flag. Daarnaast is er ook genoeg plaats voor spelers die zich liever verstoppen tijdens de vuurgevechten.
    [​IMG]

    Orbital: Orbital is gelegen in het ruimteschip Quito Space Tether. Deze map is asymmetrisch en vooral gemaakt voor modi zoals One Bomb en One Flag CTF.
    [​IMG]
     
  17. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Kreeg um op lonewolves.
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ok. Dus als ik forge mappen goedkoop vind om die uit te brengen, aangezien er al meer dan genoeg van zijn, weet ik er niets van af.

    Gaat mij erom dat Bungie zich eens moet bezig houden met echte mappen waar je wat aan hebt i.p.v. continu forge mappen erbij te voegen en hem helemaal geweldig aan te kondigen.

    Ook van de andere mappen ben ik totaal niet onder de indruk.
     
  19. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Februari MM update:

    Like a thief in the night, the February update has found its way into the homes and hearts of Matchmaking players the world over. The change list is small this month, but intrepid users may notice the switch in the number of players between Lone Wolves and Rumble Pit. That's right, Lone Wolves has gone back to a six player maximum, while Rumble Pit games now feature two more potential zombies! Below is the changes in list format:

    Ranked
    Lone Wolves- Maximum players reduced to 6 (was 8 )
    Team Slayer- Weighting on Smashed reduced
    Team Objective- Weighting on Smashed, Octoplex reduced, Octoplex updated in response to player spawn issues

    Social
    Rumble Pit- Maximum players increased to 8 (was 6)

    Hardcore
    Team Snipers- Weighting on Standoff significantly reduced

    The Double EXP weekends for February are below (In order of appearance):

    Grifball
    V-Day Massacre
    Team Flag
    Team Melee

    Those of you that played Halo last year may recall the V-Day play list. Ranked Doubles with a twist: We'll be giving Recon to people that meet certain criteria. What criteria is that? Well, we're not going to say. I'll give you a hint, though: It's a doubles playlist. For couples. Pairs. Twos. Something to do with the number two.

    How's that for subtlety?

    En Griffball is dit weekend weer online.
     
  20. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat zijn Smashed en Octoplex? Geforgede zooi?
     

Deel Deze Pagina