Ok ik heb alles erbij gezet! Ja een goed idee om vanavond te beginnen met z'n allen, helaas kan ik er zelf niet bij zijn ( voetbaltraining) dus waarschijnlijk morgen wel weer
Hey, Ik speel regelmatig online. Gamertag FurdyB Ik zoek ook nog mensen die graag online de horde waves willen halen... Ik zie jullie online! Groet, FurdyB
Hey, Ik speel regelmatig online. Gamertag FurdyB Ik zoek ook nog mensen die graag online de horde waves willen halen... *) Ik zie jullie online! Groet, FurdyB
Ik was dat Doen we meteen Insane + alle Co-Op achievements en Colletibles Dus krijg je +/- 600 Gamerscore En mensen als ik of iemand anders een keer geen invite accepteer dan komt het omdat we met z'n allen al in 1 party zitten. Dus het is niet lullig bedoeld
Zou ook een goede training voor me zijn, heh. Heb bijna altijd tijd, dus zeg maar wanneer je wilt. Gamerscore als we insane doen: 585 punten.
Zet mij er maar bij! Wie o wie helpt mij met GoW vanaf act 4? Insane uiteraard! Ik wil je wel heplen. voeg me maar toe:b: