[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 31 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    street fighter 2 van de arcade word veel gespeeld online gears of war 1 is wel rond de 20 euro maar ik denken dat de meeste mensen toch deel 2 spelen en anders effe wachten op street fighter 4

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Oddworld inhabitants is niet failliet! Ze zijn alleen gestopt met zelf ontwikkelen van games en zijn nu bezig met een film

http://www.imdb.com/title/tt0891459/

en volgens geruchten een game die ze dus gaan produceren maar niet zelf ontwikkelen

3. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke dat wist ik niet maar is een spel op de 360 dat op oddworld lijkt:confused:

4. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Hey ik heb deze week mn nieuwe loon gekregen, en wil eigenlijk mn gamescolectie wel weer een beetje uitbreiden..

Games in bezit: Start pack(Kung fu en Lego dinges), Perfect Dark Zero, Oblivion, GRAW, GH3 + 2 gitaren
    Budget: €+/- 90
    Genre:?
    Live ja/nee:nee

ik had een shortlist gemaakt

Controler(3de)
    Orange box
    Skate(1)
    Virtua fighter 5
    Iemand een interessante mening waarom ik een game wel of vooral niet moet doen?

PS: weet er ook iemand een leuke splitscreen racer?

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    PGR4 is een leuke racer.

voor 90 euro kun je volgens mij die drie games wel op de kop tikken.

Ik heb Skate 1 niet maar Virtua Fighter en Orange Box zijn wat mij betreft echt aanraders waar je heel veel uurtjes plezier aan kunt beleven.

Maar goed , in de prijsklasse van Orange Box zou je ook kunnen kijken naar andere shooters zoals bij Halo 3 (ook leuk om co-op offline te doen, een optie die Orange Box niet heeft)

6. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Voor splitscreen raad ik je Forza motorsport 2 aan :) Net eventjes wat realistischer ( het is met ABS aan niet moeilijk hoor ! ) dan PGR4 en ik vind de auto's gewoon wat toffer. Erg leuk om met zn tweeën op de Nordschleife te rijden.

7. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Dankje voor de snelle reactie!
    PGR4 is natuurlijk een goed idee
    en die kan alleen 1 vs 1 splitscreen of ook meer?

En heeft Orange box geen Offline mutlyplayer, kan Team fortress dan alleen online?, dan is het een beetje sonde om 25-35 euri uit te geven voor alleen portal(die MOET ik gewoon hebben!)..maarja Halo is de king... dat word nog een twijfelgeval...

[EDIT] is het realisme(en de auto's) het enige verschil tussen Forza2 en PGR4?(realisme kan namelijk naar mijn mening goed en fout uitpakken)[/EDIT]

Laatst bewerkt: 3 feb 2009
  8. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Skate is geweldige skate game die voor mij de perfecte balans vind tussen realisme en het arcade van TH. Ik weet niet wat je wil, maar ik heb hier uren plezier van gehad en heb de game onlangs weer opgepakt en ben weer lekker wat gaan skaten.

9. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0

Nee forza heeft natuurlijk andere circuits en meer auto's. Je kan de auto's ook heel uitgebreid upgraden en tunen. Het grootste verschil is dat PGR4 motoren heeft.

10. RvQ

RvQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Shooters hebben de voorkeur maar racers zijn opzich ook lachen. Halo 3 is alleen zo jammer dat die schermpjes zo klein worden.

11. prozaxx

prozaxx Jeroen__W

Leuk Bevonden:
    0
    voor mijn verjaardag die er bijna aankomt ga ik enkele games kopen:
    budget +-100 euro
    games: PGR4, LEGENDARY THE BOX, GRID, NFS UNDERCOVER, EN DAN NOG EEN GOEDE SHOOTER VAN OP DIT MOMENT, COD4 HEB IK AL
    THX PROZAXX ;)

12. prozaxx

prozaxx Jeroen__W

Leuk Bevonden:
    0
    cod 4 zeker als je van een shooter houdt, veel mensen nog online, en er zijn achievements:b:

13. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je dat je uit die games wil kiezen of zijn dat de games die je al hebt? Anders moet je er even bij vermelden wat voor genre je wil dat maakt het zoeken een stuk makkelijker ;)

14. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Gears of War 2 of COD5

15. prozaxx

prozaxx Jeroen__W

Leuk Bevonden:
    0
    ja sorry hiervoor, ik wil dus wel uit deze games kiezen he, of als je andere in gedzachte heb :thumbs:

16. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    NFS Undercover moet je niet halen is niks aan ;). GRID is echt een topper en leuker als PGR 4 imo. Ik zou ook COD WaW halen als je 4 vet vind ;).

17. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Legendary the box is echt niks.
    Dus GRID en COD5 of Gears ofzo..

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Legendary en NFS:Underover zijn niet bepaald goede games :eek: Gears of War 2 is een vette shooter, Left 4 Dead is ook erg cool en COD5 heeft net zulke goede multiplayer als 4 maar dan in een ander jasje :)

19. Mitch0Neil

Mitch0Neil World Domination

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit te twijfelen tussen Oblivion en Fallout 3. Ik hou wel van FPS wat ook wel een beetje in Fallout zit. Maar kan iemand mij wat tips geven?

20. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou kijken welke setting je het meeste aanspreekt. Hou je meer van fantasy setting met zwaarden, magic etc. Of hou je meer van de setting van fallout? Je hebt al aangegeven dat FPS wel leuk vind dan zou ik kiezen voor fallout 3. In oblivion vond ik namelijk het combat systeem beetje mager uitgewerkt maar desondanks een heel goed spel.
    Ik denk dat je bij beide spellen geen miskoopt in handen hebt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina