Dat was deel I zeker niet, maar daar volgde je niet het verhaal vanuit de hoofdpersonages, maar vanuit jezelf. Ik moet zeggen dat dat meer dan uitstekend is uitgewerkt en daarom twijfelde ik zeker niet aan dit deel. Wil je een leuke spoof? Hier: http://nl.youtube.com/watch?v=8sYBqhOEdRQ Van The Dark Knight!!!
Jij en ik hebben dan ook nog geen minuut met de game gespeeld, maar twijfels mag je natuurlijk altijd hebben. Ik ben ook fan van de films, dus twijfels heb ik hier en daar ook. Ik word echter ook steeds verstandiger door iets meer reviews te lezen voor ik een game koop. Laatste miskoop was Conquest, een je moet dood EA game.
Daarom zei ik ook ik vind het er apart uitzien. Aparte kleuren en extreme executions zoals een honkbal knuppel in iemands mond rammen. Deel 1 was serieuzer maar had een paar foutjes en ik had liever dat ze hetzelfde hadden gedaan maar dan beter. Ik vind realisme leuker omdat je dan dichter bij de film komt. Dus trekt Mafia me meer aan.
Mij lijkt Maffia 2 ook een rettevette game, ken het eerste deel niet. The Godfather II gaat het ook niet bij die titel halen, maar aan de andere kant hebben we ook nog geen in-game gameplaybeelden van Maffia 2 gezien volgens mij.
Ik heb het over gameplay, hoe je het spel ziet als je het echt speel en niet de cut-scenes. Jesus Christ; forgive him.
Dat stukje in Maffia 2 dat die vent vloekt is ook echt briljant. Ik hoop ook dat er van die humor in deze game zit.
Gameplay: [GT]45034[/GT] [GT]45036[/GT] [GT]45032[/GT] Ik kijk er niet naar, wil nu niks meer weten Ik wil de release!!
Heb me erg vermaakt met deel 1. Ik hoop alleen dat er in dit deel iets meer te doen is buiten de missies om.
Je kon in deel 1 toch ook al mensen afpersen, bedrijven oblazen etc. Met de Don's View zal dat alleen nog maar uitgebreider zijn lijkt me
FFS! EA stelt alles uit. De enige game die me een beetje aanspreekt voor de komende maanden wordt uitgesteld
Jaah Godverdomme!!! Wat hierboven staat, ong de enige game waar ik echt naar uitkeek. En Ninja Blade ook, maar die is gewoon later door die **^%^japanners Lekker hoor....
Nee, hoop het niet. Maar de game is idd af, ze willen hem alleen niet nu uitbrengen, want dat verdienen ze er meer op denken ze xD Ik weet wel waar EA gebrek aan heeft
Ligt het aan mij, of lijkt de engine wel hetzelfde als die van GTA . Ik denk dat ik deze passeer, het hoge "GTA IV"-gehalte komt me de keel uit.