Far Cry 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik gebruikte altijd 2/3 save games tegelijk.
    er is dr altijd wel één die het wel doet en de defecte save games moet je gewoon direct wissen.

2. Spartan B028

Spartan B028 Kamerikaan

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er vandaag ook last van gekregen, maar na Fallout 3 en Oblivion heb ik geleerd om zo veel mogelijk saves te maken, dus ik heb aardig wat MB aan saves :p

3. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nog steeds pas bij 12% maar,de missies zijn best wel vaak hetzelfde helaas.

4. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    De AI is trouwens echt super dom soms zeg! wahaha ik loop op zo'n weggetje en er komt zo'n auto met 2 gastjes en hij rijdt me bijna dood en dan rijdt die 2gasten gewoon weer weg en dus komen ze helemaal niet achter me aan ofzo.
    Of ik loop gewoon bij letterlijk naast hem en dan ziet ie of hoort ie ook helemaal niks xD.
    AI mocht wel wat beter functioneren maar,het is ook wel grappig zo.

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    het viel mij op naarmate je verder kwam, de IA steeds beter werd.

op een gegeven moment ging ik zelfs meerdere keren dood op bepaalde stukjes.
    ben ook al een aantal keer voor mn flikker gereden.

6. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    Ik doe nu op Normal,mischien als ik het spel heb uitgespeeld dat ik hem nog 1keertje op Infamous doe.

7. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Is het normaal dat ik de (...and demand 20G) achievement kreeg tegelijkertijd met de (Prison Escape 20G) achievement? Want nadat ik ontsnapt was, stond er Achievement Unlocked 2 for 40G. Terwijl ik helemaal geen convoy had uitgeschakeld ofzo.

8. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Kan iemand mij vertellen wat de beste sniper is in het spel?
    Ik heb ze namelijk allemaal unlocked maar ik wil alleen de beste kopen.

Wat is eigenlijk het beste wapenarsenaal om bij je te hebben?
    Ik heb nu een usi, sniper en rocket launcher.

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wat ik altijd bij me had was de mp5 silenced, die dart rifle en de .45.

die dart rifle is een sniper rifle die in je special slot gaat, maar het is eigenlijk gewoon een normale sniper want als je raakt zijn ze direct dood. het voordeel eraan is dat het de enigste silenced sniper rifle is. het nadeel is echter dat het een bolt action rifle is, dus hij na elk shot moet herladen. zou dus ook direct de ammo belt erbij doen zodat je wat meer darts bij je hebt. ook is het raadzaam direct de reliability ervan te upgraden want dat is ook wel bagger.
    wat ook een groot voordeel aan deze rifle is is dat hij in de special weapon slot gaat, dus je kan naast de rifle ook nog is je assault rifle mee nemen.

10. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Thanks*)
    Maar onder special weapons vallen toch ook vlammenwerpers en rocketlaunchers ofniet? Die kan je dan wel niet meer gebruiken.

De MP5 silenced heeft natuurlijk voordeel van silencer maar schiet die ook net zo goed als bijvoorbeeld een AK-47? Wat is eigenlijk de beste rifle in het spel, kwa dodelijkheid, effectiviteit enz.?

Trouwens het omleggen van een vijand op een sneak manier lukt me nooit. Ik dacht dat het wel mogelijk was in dit spel?
    Zelfs als k iemand van achter nader in gehurkte houding, en ik steek hem neer met mijn mes, merken de andere vijanden het alsnog:confused:

11. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    ik speel zelf altijd met
    ar-16/grenade launcher/dart rifle

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ikzelf vind de AR-16 echt verschrikkelijk. totaal niet accuraat, ookal is ie burst(wat ook al irritant is) en zn durabilitie is ook zwaar belabberd.

verder vind ik niet dat er echt een heel groot verschil zit tussen de assault weapons, dit vind ik toch wel jammer.

13. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net Far Cry 2 uitgespeeld. Maar ik mis nog wat cheeves van de singleplayer. Moet ik nu new story doen om die te halen? Ik heb ook nog een save op 65%.

14. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb het spel nu ook en ik vind m echt awesome. Ik vraag me alleen af hoe je wapens unlockt. Ik kon net alleen maar een assault rifle gekocht voor 6 diamanten maar er stond geen snipert bij, en die zou zeker handig zijn om die kampjes geruisloos uit te moorden.

15. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    hoe ver ben?
    want je moet eerst de oefen missies doen en dan pas kun je wapens unlocke en dat doe je door wapen convooien te vernietigen.
    die kun je vragen bij de wapen shops;)

16. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

je hebt bij die wapenwinkels, als je geen missie actief hebt staan. een missie om een wapen convooi te stoppen, dus laten ontploffen of gewn bestuurders dood maken.

en dan krijg je een paar wapens, zit niet direct de sniper al bij. dacht bij de 2e of 3e keer pas.

17. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

holy shit ik heb net een tijdje online gespeeld voor het eerst.

en wat me nogal opvalt is dat die grenade launcher met 3-sterren voor REBEL nogal te sterk is. soms word je 20x achter elkaar vermoord door een ventje met een grenade launcher en maak je geen schijn van kans :confused: slaat echt nergens op..

beste halen ze die damage of weetikveel wat nogal flink omlaag :mad:

18. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    dikke bump omhoog, ben zelf nu effe aan het proberen om alle side missies van die telefoon cellen te halen en daarna ga ik verder met mijn koffertjes ik was ergens in de 90
    binnekort ga ik gold halen dus dan kan ik ook verder met mijn lvl 7 acc

Laatst bewerkt: 27 feb 2009
  19. larussa

larussa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel net geleend van een vriend, wat zijn goede beginners tips?

20. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    heb je tutorial al gedaan?
    zo niet, koop dan in de wapenwinkel een shotgun en da pistol.
    ga gelijk 1 missie doen en doe gelijk de alternative missie, daarna kun je het besten wapens gaan vrijspelen en een sniper kopen;)

Deel Deze Pagina