Street Fighter IV [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dark Miracle, 29 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik kies sowieso geen Rufus, Balrog, Sakura, El Fuerte, E. Honda, Gen.

    De rest wil ik nog wel proberen, beetje de vaste kern van Street Fighter: Ken, Ryu, Dhalsim, Guile, Blanka, Chun Li. Maar ik geef de voorkeur aan motion characters, dat is ook een reden waarom ik met Cammy begin.
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik denk dat alle characters mij wel aanspreken behalve Honda, El Fuerte, Gen en Rufus.

    Maar ik oordeel pas als ik alle characters daadwerkelijk gespeeld en tegen gespeeld heb.

    Hoop wel dat de online spelers een beetje divers zijn. Alleen shoto's als tegenstander is vrij saai. Maarja hoef ik maar een paar soorten tegenstanders door te hebben kwa techniek= makkelijke wins
     
  3. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zeker seth niet gebruiken. Sagat weet ik nog niet, hij lijkt me zo cheap maar zijn "graphic" ziet er wel machtig uit :). Vega boeit me helemaal niet, dus die is ook uitgesloten. De rest kan allemaal hoewel sinds kort mijn voorkeur uitgaat naar Sakura.
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind alleen wel dat veel characters op elkaar lijken qua vechtstijl. Ken, Ryu, Sakura en Gouken lijken erg op elkaar. En Seth kan ook moves zoals Shoryuken. Het had wel wat leuker geweest als ieder character een unieke vechtstijl zou hebben. Zelf houd ik wel van de Capoeira vechtstijl zoals La Mariposa in DOA en Christie/Eddy uit Tekken. Vind het wel jammer dat die vechtstijl ontbreekt in Street Fighter. En wel die dikke idioot van een Rufus in het spel gooien. E. Honda is ook lomp en dik, maar dat hoort zo want hij is een sumo worstelaar.
     
  5. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Vind die Rufus ook maar niks.
    Maargoed er zullen vast mensen zijn die hem/zijn speelstijl geweldig zullen vinden.
     
  6. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Rufus zijn vechtstijl is thans wel redelijk snel. Enja zijn looks zijn een beetje raar maar wie is dat niet... sagat de cycloop, blank freak of nature, bendy dhalsim etc..

    Capoeira zou naar mijn mening niet passen in street fighter, het hoort meer toe aan de 3d fighters. En ik haat eddie :mad:.
     
  7. Yaron

    Yaron <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde onlangs dat SF4 níet de input methodes heeft van HD Remix. Dus Fei Long's flying kick is bijvoorbeeld weer driekwart cirkel naar boven+kick ipv. kwartrondje+kick. Is dit echt zo? Lijkt me sterk dat ze dat in de console versie er niet bij doen, anders vind ik het serieus echt dom, vooral voor mensen als ik die zijn begonnen met HD Remix. Wat was dan het hele punt van die nieuwe controls as SF4 ze toch niet gebruikt? Bizar... laat het aub. in de console versie zitten!
     
  8. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen de chicken kick is zover ik weet weer terug naar het begin. Shoryuken input is veel makkelijker geworden je kan df, d, df doen of df,d,db,d,df,d,db dus de stick naar links, rechts en weer naar links doen. Dit is denk ik makkelijker dan de f,d,df motion.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    maar eh,.. ik kan toch nog ook wel gewoon f,f,df doen toch?

    alle ouwe moves kan ik dromen, heb niet zo'n zin om alles opnieuw aan te leren :+
     
  10. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de nieuwe mensen... zoals ik :)
     
  11. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    wtflux?
     
  12. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    DP - can be performed as DF,D,DF; in other words tap the stick into the lower corner twice. Also DF,D,DB,D,DF,D,DB; in other words wiggle the stick from one lower corner to the other and back. Useful when you are guarding low, or when you are being crossed up.

    Straight outta the shoryuken wiki :9
     
  13. UVERworld

    UVERworld Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje oude quote, maar kun je daar misschien iets meer over vertellen?
    Ik heb hem op 19 januari besteld en betaald bij bol.com, maar heb geen mail gehad. Heb je misschien een mail van bol.com gehad omdat je er naar had geïnformeerd? Hoe dan ook, het wachten duurt me te lang :mad:
     
  14. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mn stick besteld gelijk toen het op bol.com stond. Een week eerder dan jou. De sticks worden uitgebracht met SF4, dus snap niet waarom mensne verwachtte dat ze zoveel vroeger dan dat uitkwamen.

    Mensne in amerika deden hun pre orders al vorig jaar, en wachten nog steeds.

    Daarnaast heb ik t over de TE stick. Mensen die gewoon die standaard stick of pad hebben besteld hoeven zich echt gene zorgen te maken. het is alleen die TE stick die in beperkte oplage was gemaakt. (al komt daar binnenkort nog een oplage van).
    HD Remix is door compleet andere mensen ontwikkeld. Het SF4 team heeft niks met hun te maken en ging gewoon verder zoals het altijd was. Die inputs leer je toch wel, zo moeilijk is t niet.

    speurneus, die shoryuken shortcut zat trouwens ook in SF3, is op zich niks nieuws.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2009
  15. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien ben ik een muggenzifter maar is het netwerk niet hetzelfde als die van SF4?

    SRK's review voor de TE



    http://www.youtube.com/watch?v=y1e4k3Myyak&eurl=http://shoryuken.com/&feature=player_embedded
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2009
  16. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn trouwens toch nog aardig wat caracters uit de oude street fighter games die niet in deel 4 zitten noem ze hier effe

    Thunder Hawk
    [​IMG]
    Dee Jay
    [​IMG]
    adon
    [​IMG]
    Birdie
    [​IMG]
    Charlie
    [​IMG]
    guy
    [​IMG]
    Sodom
    [​IMG]

    maar ik ga effe door met wie er nog meer niet in zitten

    alex
    [​IMG]
    dudley
    [​IMG]
    elena
    [​IMG]
    karin
    [​IMG]

    gill
    [​IMG]
    Ibuki
    [​IMG]
    Necro
    [​IMG]
    oro
    [​IMG]
    Sean Matsuda
    [​IMG]
    Yang Lee
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2009
  17. Symbiote RX

    Symbiote RX New Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    sommige carakters had ik er toch nog wel in gezien zoals ibuki en Sean Matsuda
    hopelijk zitten die er nog als secret carakters in en anders als extra dowl content later
     
  18. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Precies, ik heb ook helemaal geen mail gehad. 8)
     
  19. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Reken er maar niet op. Wat je nu ziet in SF4 is de final roster. Ono doet niet graag downloadable content als character, want hij wilt dat iedereen dezelfde shit heeft. En doe daar maar nog balancing issues bij (misschien krijg je een lompe overpowered downloadable character)

    Daarnaast, de character roster is wat de fans willen. Misschien niet de SF3 fans maar de game is bijna pure fanservice. Al die extra console characters hebben we aan de fans te danken, want ze deden een populariteit poll ergens op het internet.
     
  20. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Precies vind het roster echt prima zo en hoef er imo geen andere meer bij.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina