RDVD enigste wat ik kut vind aan hardcore is de spawn delay =l dat is lang en langer dan killcam wegklikken dus daarom heb ik liever core
Het is RVDV maar als dat zo is kan ik me daar iets bij voorstellen. Speel geen modes waarbij je respawned. S&D Only bijna. Heel af en toe TDM om snel wat kills te pakken .
S&D is ook niet mijn ding maar ik heb ook nog niet echt een fijn wapen gevonden op cod WaW vind sommige wapens wel fijn maar toch niet helemaal
Waarom zijn sommige matches wel joinable en sommige niet En er is een soort van aim assist (ja die heb ik al disabled) maar ook online dan "lockt" ie tog automatisch een beetje op een tegenstander, dat is erg vervelend ...
Soms irritant als ik net op een persoon wil schieten en dan ineens een andere persoon voor hem langs rent....gaat met meteen je crosshair mee en word jezelf dood geschoten ><
klopt heb ik idd af en toe ook last van, maarja moet maar, want voor de rest zijn die standaardinstellingen echt wel chill kwil alleen nog even sensitivity een beetje verhogen, zodatik sneller om kan draaien als ik in mn rug geraakt wordt @RVDV kvind killcam en radar juist chill, dan kun je laffe campers nmlk makkelijker pakken, en bij hardcore wordt ik soms 4x door dezelfde gast gekilled, zonder skills, en kan ik hem niet terugpakken omdat ik niet weet waar hij zit en zovaak schieten voordat je doodgaat valt wel mee, kom maar eens een goede speler tegen met core, hou je geen 2 sec vol
Ik speel eigenlijk alleen hardcore. Dus als ik in mijn rug geraakt word kan ik weer ff drinken pakken
Killcam vind ik niet vet want als je in normal S&D gaat snipen en je hebt een goed plek gevonden weten ze de volgende ronde meteen waar je bent. Dan heb ik het niet over dat je de hele tijd gaat campe op een plek maar dat je ze probeert te snipen net vanaf hun spawn.
nee niet campen maar wat je dan wel doet is spawnkillen.. en daar is ook niet iedereen blij mee want ik zie dat het zelfde als campen op een plekje,, vind het juist chiller als iemand campt want dan weetje waar die de volgende keer weer zit en dan schiet ik hem zeker dood maar ieder zijn mening natuurlijk.
Ook dat is niet genoeg. Als je sneller bent dan de rest kan niemand je pakken. Vooral als ik ga snipen