ja het ging zeker wel goed, maar er is altijd wel iets wat even moeilijk is, de enige echte astige is nu alleen nog de tank. ik denk als we met 4spelers zijn dat het dan wel moet lukken vanavond ken ik wel niet om 7 online komen want moet trainen tot 9. ken wel een uurtje van 6 tot 7 en dan rond half 11 ken ik weer. ik hoor het wel nee zeker niet nu je zo dicht bij die achievement bent, en zowiezo even oefene nog dan lukt het wel ps: ga werken jij hahah /Mod Ik doe nu m'n werk en nu heb ik dubbelwerk, omdat jij je berichten niet bewerkt.
ik wil vanavond ook wel meedoen op zich ging het wel goed maar die tank was moeilijk te verslaan en kwam soms ook van andere kant af ik ga vanmiddag nog wat oefenen zodat ik misschien wat beter wordt
Haha, ja het was niet echt de bedoeling dat die Tank daar vandaan kwam. Maar die Tank houd wel van verassen moet ik zeggen! We moeten ook, als er al een Tank in het begin komt, gewoon ons dood laten gaan en opnieuw beginnen. Dan is het ook een stuk makkelijker. Maar goed, zoals ik al zei hebben we nu een nieuwe manier gevonden om de Hordes weg te werken. We zien het vanavond wel en hopelijk kan ook iedereen dit keer de Party en Game joinen!
Komt gewoon door jouw brakke connectie Ik doe vanavond ook wel mee dan, ben er om een uur of 8, waarschijnlijk iets vroeger. Die valentijnskaarten zijn ook wel briljant
Mijn xbox verbod begint op zijn einde te lopen, volgende woensdag heb ik mijn laatste toets herkanst en mag ik weer vrijelijk xboxen....eindelijk \o/
haha dat was snel. heb jij alle campaigns op expert al uitgespeeld (met die glitch bedoel ik he haha)?
ja vanavond kunnen we weer doen als lethal ook weer mee doet, we proberen wel nog blood harvest op expert tehalen, ik weet niet of je daarmee wil helpen? anders tot dalijk
Ik was bezig op Gears of war 2 denk ik toen, Maar ik verwijder even wat mensen in me lijst, dan kan ik wat van jullie toevoegen
Ik zoek zelf ook nog steeds mensen om Left 4 Dead op expert uit te spelen. Ik kom No Mercy zelfs niet voorbij . Van het weekend geprobeerd, zonder problemen tot aan level 5 gekomen & toen ging het mis. Iemand misschien een goede strategie?
ik heb ze zowel met glitch als zonder glitch uitgespeeld en voor john... @John Petrucci ik ga ff een oudere post van mzelf quoten