Street Fighter IV [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dark Miracle, 29 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga afwachten, als de maps van halo gratis worden na een paar maanden dan zullen deze costumes zo zijn.
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Im de arcade speelt iedereen continue matches. Dat gaat vanzelf.

    Het gaat om het principe dat iets al op de disc staat waar je extra voor moet betalen.

    Stel dat je een auto koopt en je extra moet betalen voor ruitenwissers

    En ik klaag nu wel maar dat komt omdat ik weet dat ik toch wel alle kostuums koop omdat ik bij spellen die ik actief wil spelen alles wil hebben
     
  3. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp kareem wel, als het je ding is, dan koop je het gewoon.

    Trouwens, welke personen zijn zeker dat ze gaan spelen? Die SF4 tags zijn volgens mij niet echt representatief, mensen zetten zich er gewoon even bij maar je ziet ze vervolgens niet meer op het forum.
     
  4. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    in de arcades speel je idd continu matches maar overschat dat niet, alleen als je top speler bent kan je blijven zitten. Een credit is gewoon 100 yen, oftewel 1 dollar. reken om wat die mensen in zon machine pompen.

    ik heb er genoeg over gezeken toen sega hetzelfde deed met VF5. en toen was ik ook zo dom om alles te kopen. dus ik ben er al in gesuckered lol.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2009
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Mzz, ik geloof dat iedereen die post hier, gaat spelen. Ik in ieder geval wel.
     
  6. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Snap ik. Street Fighter IV maakt andere games overbodig, man. :9
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Kareem bij die kasten speelt toch niet 1 persoon 1000 matches?

    Dat is allemaal opgeteld van alle mensen die spelen toch?

    en Shagoe, meestal speelt 75% van de mensen die tag posten het spel. Van die 75% speelt een derde het nog na een maand schat ik online intensief
     
  8. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, je koopt een kaart waar jou record per character wordt opgeslagen, waar je battle points op verdient enzo. als JIJ 1000 matches hebt gespeeld met een character wordt je alt voor dat specifieke character unlocked.

    Ik weet niet of je een andere kaart moet kopen voor verschillende characters, dat was wel zo met VF5.

    die kaart is geen prepaid kaart ofzo, die moet je kopen en daar wordt al je info op opgeslagen. en daarnaast gewoon credits in de machine gooien.
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2009
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    dan is het wel erg duur ja. Slaat nergens op.

    stel dat een potje 50 eurocent zou kosten dan moet je 500 euro besteden aan 1 char voor een kostuum

    wat ik me afvraag. Als Sf4 op de console uit is en mensen kunnen met arcade sticks spelen met dezelfde kwaliteit als de echte arcade kasten. Wie speelt er dan nog op die kasten?

    Dat is toch zonde van je geld dan als je dezelfde ervaring thuis hebt met zelfs nog meer characters en gamemodes?
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2009
  10. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt, als je wint ga je nog een keer en hoef je niet nog een credit erin te gooien dus. Maarja, zo werken arcades. Als je goed bent is het goedkoop. Als je zuigt is het duur. Ik wou dat we in NL arcades hadden ik zou dat 3 keer per week de hele avond zitten.

    En 50 cent per credit zou echt gruwelijk goedkoop zijn voor sf4 lol.

    *edit*

    Ik zou liever in arcades spelen. Vechtspellen zijn bedoeld om tegen elkaar te spelen, in dezelfde ruimte. Er is een bepaalde sfeer en mindset daar, je moet werken om op die kast te blijven. Zo dwing je elkaar om beter te worden. Daarnaast is offline altijd 1000x leuker dan online met een mic op je hoofd.
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2009
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    we hebben in NL arcades. Maarja die hebben nooit de nieuweste kasten

    er is er 1 sowieso in Scheveningen en 1 in Vlissingen
     
  12. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ze hebben een policy tegen fighters.
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    huh waarom? lijkt mij juist dat je met zo'n SF4 kast geld binnen haalt.

    Dat DDr is wel leuk en trekt ook mensen maar die oude rally spellen uit 96 (race spellen gaan toch om graphics en realisme) of die oude time crisis trekt geen bezoekers
     
  14. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat fighters zogenaamd een bepaalde soort mensen trekken lol. heel competief ook, denk aan mensen die niet tegen hun verlies kunnen. ik snap het argument wel maar ik vind het heel zwak, beter zorg je gewoon dat die gasten gewoon je hal uit gekicked worden.
     
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    hahaha ik zie het al voor me. Van die klote straatjeugd die dan rond zo'n kast hangt en alle kinderen wegschopt omdat ze verslaafd zijn.

    Net als van die trieste figuren in de Fair play die je boos aankijken als je op hun favoriete kast wil spelen
     
  16. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger was het bij scheveningen ecvht tof, veel kasten en ook veel nieuwe kasten. Veel klanten zelfs. Nu is het een dode kinderopvang:mad:
     
  17. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik weet nog wel dat je vroeger jouw gulden in de hoek van het scherm neerlegde. Hiermee gaf je in feite aan: 'Hierna ga ik en dan kick ik je ass'. En dan die gast keihard slopen of natuurlijk zelf gesloopt worden :)
     
  18. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom is deze pic ook zo bruut :)

    [​IMG]

    @Shagoe: Voeg mij even toe. Kunnen we ff HD remix spelen een keer.
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2009
  19. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3


    Als je met een groepje bent is het leuker idd offline en voor fighters ook veel beter.
    Alleen gebeurt dat niet veel dat je elke dag of week bijelkaar bent.

    Online is er altijd wel iemand om tegen te spelen. ;)
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Maar je kan ook bij vrienden thuis spelen. als je naar de arcade kan kun je ook naar iemand thuis.

    Dan lekker pizza bestellen en frisdrank of bier erbij en omstebeurt. Geen last van mensen buiten je vriendengroep en he hebt het comfort van je luie bank.

    Zeker met een goede HD TV van redelijk formaat hoeft het zeker niet onder te doen voor de arcade kast.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina