Misschien heeft hij de Beta gespeeld? Morgen eindelijk de demo Is het trouwens alleen een singleplayer demo of ook muliplayer?
Ik bekijk ook zo min mogelijk gameplay beelden. Dan blijft alles lekker een verassing. Deed ik bij GTAIV ook, dat was uiteindelijk wel een teleurstelling btw. Ik weet niet of killzone wat wordt. Deel 1 heb ik niet eens gespeeld en ook eigenlijk niet eens belangstelling voor getoond. Maar ik denk dat de multiplayer echt de bomb wordt!!
: Tof, wist niet dat de demo morgen kwam. Moet toch naar een maat, dus even die demo daar checken. Maar zal het toch wel niks vinden, Killzone 1 vond ik ook niet tof en ik vind die triggers gewoon slecht bij de PS3.
Om Killzone 1 nou met 2 te vergelijken is ook niet helemaal eerlijk. 1 scorde over het algemeen net een voldoende en 2 krijgt bijna alleen maar 9+ scores. Killzone 2 wordt ook mijn eerste echte shooter voor de PS3 dus ik hoop dat ik geen last van de trigger krijg. Is tot nu toe bij racegames (die je ook met de triggers speelt) nog geen probleem dus verwacht ik er me K2 ook geen last van te hebben
ik ook niet.. verwacht meer problemen met de thumbsticks, wat vind ik die kut op de ps controller (niet opzich.. maar in verhouding tot de grips)
Ik vind die thumb sticks van de ps3 controller kut, veelste glad. Heb daardoor deze gekocht: http://cgi.ebay.co.uk/PS3-PS2-Contr...temQQimsxZ20090125?IMSfp=TL090125062001r31902 Ook vond ik die triggers naatje, heb daardoor deze gekocht: http://www.bol.com/nl/p/games/real-triggers-for-ps3/1004004006206742/index.html Killzone 2, i am ready...............
Thnx voor de tip van de bovenste link , die real triggers had ik al en dat werkt echt 10 x beter , maar die grips heb ik net ook besteld , want ze zijn inderdaad veelste glad ! TOP
Damn zo laat =/ nou'ja dan maar Halo warse vandaag. Hoor net van pegas dat het 19:00 uur gaat worden. (psn update dan)
En wedden dat PSN het niet gaan aankunnen \o/. Zelfs als PSN het gaat aankunnen zal het met een slakkengang vooruitgaan, dus ik zal de demo wel ergens begin volgende week dowloaden .
Laatste tijd vind ik de snelheid van PSN juist heel goed. Resident Evil 5 demo heb ik gewoon met +/- 4mb/s gedownload.
Jammer dat die demos pas in de avond komen. Moest toch vanmiddag naar een maat en die heeft een PS3. Dacht dus even Killzone 2 te kunnen checken, niet dus.
Demo is online en 1,2 gig groot edit//Snelheid van PSN is (nu iig nog) goed. 1,2 gig in nog geen 5 minuten
Ik zit verdomme op mijn werk nu. Ik ben aan het wachten op dat mensen hun ervaringen van deze demo hier posten