Ziet er weer goed uit!
Ik heb zelf de delen 7, 8, 9, 10 en 10-2 uitgespeeld. Heb ook alle Dark Aeons zonder Yojimbo verslagen! Wat een gevechten waren dat, heerlijk! 7 zal toch altijd mij favoriete deel blijven, het is ook de enige game waarvan ik een brok in mijn keel heb gekregen (Aeris ging dood..) Zo sterk was 7.
8 was leuk, 9 vond ik minder. 10 vond ik overigens weer erg leuk spelen! 11 en 12 heb ik nooit gespeeld. 11 omdat het online was (vind ik niet bij ff horen) en 12 is er helaas nooit van gekomen.
Op zich zijn de verschillende systemen altijd begrijpelijk geweest (Materia, junction en sphere grid). Echter hoor ik een aantal mensen hier roepen dat 13 qua systeem/gevecht stijl veel op 12 gaat lijken. Kan iemand mij uitleggen hoe dat systeem werkte? Waar leek dat van 12 een beetje op?
Ik zie nu erg uit naar deze game! Ik heb elk deel met heel veel plezier gespeeld, zelfs X-2
EDIT: Als ik het filmpje van Lockum bekijk; ik zie 3 balkjes, betekent dit dat je steeds 3 commands kunt geven? Dat dit resulteert in 1 lange actie?
Klik om te vergroten...