Dat zijn inderdaad de titels waar ik ook op zit te wachten/hopen. De laatste tijd komen er echt geen toffe titels uit op de arcade. Ik wil ook graag die oude Double Dragon titels hebben, niet degene die op marketplace staat. En ik was vroeger dol op die Turtles spellen.
DD 2 was echt tof.. heb ik nog voor de Nes. echt helemaal grijs gespeeld.. hoewel de arcade versie er heel anders en minder leuk uitziet dan de Nes versie. double dragon 2 arcade double dragon 2 Nes turtles in time zou ook erg vet wezen als die zou komen
net even R-type gespeeld. Erg leuk spel en overweeg het zelfs om hem te kopen. Vooral de overgang van Arcade 2d naar 3d is leuk gedaan. Net even een filmpje gemaakt [viddler]http://www.viddler.com/player/704fb81a/[/viddler]
Ik twijfel nog. Ik wacht sowieso eerst nog een (flinke) tijd. DoW2 beta, Halo Wars demo, King's Bounty, GTA IV, Stranglehold, Prey, Conan, Spellforce 2, DoW 1, Medieval 2 en nog veel meer =.=
rtype is vet.. ik heb ze nog op de snes/ ik had hem gehaald als die niet 1200 punten was.. vind ik toch iets te duur
VET!!! Maar zal dan wel 1200 punten(of meer gaan kosten)? Achja als het spel beetje goed gaat lopen online koop ik hem wel.
Ik heb echt weer eens zin in een nieuwe arcade game. Ik heb nog 400 punten over, maar ik vind er zo op het eerste gezicht weinig leuks tussen zitten. Deze heb ik al: Hexic HD Feeding Frenzy Marble Blast Ultra Mad Tracks Worms Uno Texas Hold'em Aegis Wing Bomberman Live Dash of Destruction Fable II Pub Games Carcasonne Assault Heroes Undertow En dan ben ik eigenlijk opzoek naar een leuk spelletje waar je wel een tijdje mee bezig bent. En dan het liefst dat de achievements niet onmogelijk zijn.
Als je nog mensen nodig bent, ik wil wel helpen, moet zelf nog wat achievements van die game (maar dat kan pas vanaf het weekend of volgende week). Sonic 1 of Small arms misschien. Achievements zijn easy, maar de games zijn niet al te lang. Small arms heeft wel dlc, maar daar moet je voor betalen (en die heb ik ook niet gekocht). Volgende week woensdag is NHL 3-on-3 arcade de te downloaden game. Bron