[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 8]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 25 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Is het geen Constructicon ofzo? Dus meerdere bots in één. Ding is echt te huge namelijk 8)

2. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Behind enemy lines: Colombia

Vrij zwakke film. Af en toe goede actie maar het verhaal is erg slap. Laten we het maar niet over acteerprestaties en het einde hebben.

5.5/10

3. SR20DET

SR20DET Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook. normaal ben ik niet van de drama's maar dit was toch een mooie film

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Heeej maar die is goed!! dat zou wel vet zijn

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Het is één van de 7 Constructicons :) Nog geen Devastator of wat dan ook, die zie je niet in de trailer. Ook zit Megatron / Galvatron wel weer in de film, is namelijk duidelijk te zien.

Jammer dat we maar 1 topic hebben om zulke films te bespreken :mad:

6. Remco

Remco Guest

Ja inderdaad, eigenlijk zouden we 5 topics moeten hebben om over films te praten.

Shaft

Heerlijk, natuurlijk al een keer gezien, maar gewoon lekkere Samuel L Jackson actie:)

7,5/10

7. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Laatst South park the movie gekeken. Het blijft toch een erg leuke film. Ik heb het nooit zo op zang in een film (als in een musical), maar in SP the movie kan ik die liedjes niet vaak genoeg horen (shut your f*cking face unclef*cker en kyl's mom is a bitch _O_)

En nog even over de nieuwe transformers film. Als daarin de transformers dit keer meer centraal staan, wordt dit een beter deel dan de vorige Transformers. Deel 1 was zeker vet, maar ik vond dat de mensen een belangrijkere rol speelden dan de transformers zelf.

8. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Weet iemand nog leuke films die net uit zijn op dvd of al een tijdje. Willen zaterdag beetje chillen bij iemand thuis en dan beetje films kijken enal. :D

9. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Zo schrijf je anal niet.

10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Gomorra vond ik helemaal niet zo mooi.. Tergend traag en in het begin een beetje een chaos.

11. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Se7en

Echt een zieke film, goed verhaal.

8.9/10

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Binnenkort wéér een nieuwe Pink Panther. Please, stop nou. Het is niet grappig, het is drama. Peter Sellers is Jacques Clouseau en niemand anders, vooral niet Martin. Van sommige dingen moeten ze gewoon geen vervolgen maken, walg er echt van.

13. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Outlander
    Leuke popcorn film. Gast die neestort met zn ruimteschip en terecht komt op de aarde ten tijde van de vikings. Hij heeft een monster meegenomen op zn schip per ongeluk en de rest van de film gaat over hie hij en de vikingen het monster proberen te doden. Klinkt wat raar zo, maar best vermakelijke film, effecten waren leuk gemaakt etc.
    7,4/10

Vanavond, Body of Lies es even zien. Trailer zag er veelbelovend al uit.

14. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Hunger: Gaat over IRA leden die gevangen zitten, en dan uit protest zichzelf verhongeren. Het is echt ziekelijk hard en smerig (de leefomstandigheden in zo'n cel). Wel erg stille film verder, dus niet voor iedereen weggelegd. 7.5/10

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die moet ik een keer kijken. Ik heb er stukjes van gezien als ze zijn rug gaan oplappen.
    Echt ziek.

16. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Die leefomstandigheden creëerden ze zelf als protest. Ik werd echt depressief van die film. Doordat het zo'n stille film was, vond ik hem niet zo. Dat gesprek met die dominee bijvoorbeeld, vond ik de beste scene uit de film. Als ze meer van dat soort discussies hadden gevoerd, dan had ik de film meer geapprecieerd denk ik. 6/10

17. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk is een keer Transformers gekeken. Had ik veel eerder moeten doen :)

Erg toffe film, en dat kwam dan vooral door de effecten en megan fox. Nog nooit zo'n spektakel gezien. Deel twee ga ik dus zeker in de bioscoop bekijken.

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Vind dat xbw wil een film gedeelte verdiend.
    Bioscoopfilms thread, bluray/dvdthread, gamefilms, etc.

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat is daar in godsnaam de meerwaarde van? Krijg je alleen maar dooie threads.

20. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Er bestaan zelfs hele film forums die goed lopen, een klein film threadje op XBW zou best kunnen werken hoor :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina