1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero: World Tour [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rydan, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Wat heeft Infinity Ward te maken met Guitar Hero:+
    Anyhow garantie heb je nog gewoon hoor, als hij het niet doet heb je consumentenrecht en hoor je gewoon en nieuwe te krijgen!
     
  2. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde Activision :)
    Ik heb geen nieuw bonnetje gekregen, precies vanwege de reden die ik zei.
    Nouja, dan maar even rondbellen einde van deze week ^__________-
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, heb vandaag het huis voor mezelf dus kan al de hele dag lekker zorgeloos herrie maken ! :cool:

    Ga zometeen GH:WT opstarten voor een paar uurtjes Expert Drums, kijken hoever ik kom. Als er mensen zijn die Band Career op Expert mee willen doen, voeg me toe en kom online. Ik heb geen headset !
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Expert gaat me niet lukken. Ben net beetje bezig om bass op hard te doen. Eerste nummers gaan nog wel goed, maar zal tegen het einde ook wel flink aanpoten worden, dan guitar op hard en dan GH3 op hard.
    Online speel ik voornamelijk op medium.
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja maakt niet uit, ben er al mee gekapt. Niet omdat het niet ging, het ging UITSTEKEND zelfs.....mja de buren he. Stelletje zeikstralen |:-
     
  6. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Joepieee, na lang lang lang nagedacht te hebben, heb ik toch maar gekozen om het Rock Band drumstel te kopen op gameliner. Ik zat dit hele weekend te twijfelen: Of RE5 en F.E.A.R 2, OF RE5 en Drumstel. En aangezien ik RE5 op de release MOET hebben, en het drumstel ook echt heel graag wil hebben, ben ik dus voor die keuze gegaan. F.E.A.R 2 koop ik ook zeker, maar niet op de release. Trouwens, precies op de dag dat F.E.A.R 2 uitkomt ga ik ook op wintersport.
     
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik wou de keus maken tussen een fighting stick en een drumstel. Gelukkig kocht 1 van mijn vaste game vrienden net de band kit, dus ben ik zelf voor de stick gegaan.

    Fear kun je overigens wel voor een paar euro op www.gamehubs.com scoren.

    Om ontopic te blijven dus, komend weekend ga ik ff flink hard beuken op de drums. Hoe cool (H).
     
  8. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik ook komend weekend, want het drumstel krijg ik deze week binnen.
     
  9. paashaasschaamhaar

    paashaasschaamhaar Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Is er al iemand die de gratis nummers heeft gekregen? die tot de 31e december aan te vragen waren?

    Groetjes, Quinten
     
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Nope..
     
  11. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij nu precies vertellen welk spel je nu met welke gitaar kan spelen... Heb nu guitar hero 2 en 3 met de gitaar nog van het 2e deel. Maar als ik nu een gitaar koop van het 3e deel of van world tour kan ik daar dan ook deel 2 mee spelen en met de world tour gitaar het 3e deel? Nou, je snapt het denk ik wel. Misschien is er een schematje voor? Of kan je met alle gitaren alles spelen? Ook rock band? Ik ben het overzicht een beetje kwijt namelijk en ik wel er nog een gitaar bij. Welke gitaar vinden jullie trouwens beter: van deel drie of vier?
     
  12. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste post. :)

    [​IMG]
     
  13. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, my bad. Vorige keer dat ik in een guitar hero topic kwam was het er nog niet ;)

    Maar bedankt in ieder geval!
     
  14. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    kan de guitar hero world tour drumstel niet op rockband 1 :confused:?
     
  15. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Jawel, kan gewoon
     
  16. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die de Platinum Rockstars achievement met mij willen halen?
     
  17. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil wel gitaar doen. maar dan wel op hard en niet een al te moeilijk nummer (what i've done ofzo) als we moeten FCen ;)
     
  18. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here, ik speel Expert Gitaar en Bass, maar het liefst hard idd, dat maakt het een stukkie makkelijker;)
     
  19. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    same here xD
     
  20. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, ik heb ook al een zanger en dat is Nemmi, maar hij is niet zo vaak online. Hij zei dat hij Expert kon FCen met zingen. Dus hopelijk leest hij dit. Nu nog een drummer. Ik krijg morgen mijn Rock Band drums binnen (Als het goed is, ik wacht al 3 dagen en levertijd is 2 - 4 dagen). Ik heb een maat die in het echt drumt en hij heeft wel skills. Dus hopelijk lukt het dit weekend.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina