Skate. 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 4 feb 2009.

  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Wanneer krijg je nou legend rank eigenlijk? Want ik had eigenlijk gedacht dat dit een 1000/1000 game zou worden voor mij alleen ik vind online (behalve freeskate) nog saaier dan in Skate OG eigenlijk.

    Trouwens, wat ik nog best wel mis, en ik hoop dat ze dat in Skate. 3 doen, is meer Rodney Mullen stijl. Bijvoorbeeld meer ground grabs. En als je dan een nose grab doet een BS/FS fingerflip maken. En van die pogo's zou ook best grappig zijn.
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2009
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Legend Rank - 5 Bronze, 2 Silver, 1 Gold & 5000 EXP
    There seems to be a lot of confusion to how to gain the legend Rank and Achievement. All you have to do once you hit Icon rank is carry on in your faveroite game mode until you gain 5000 exp total. This includes all the previous exp you have earned from other game modes. Once you hit the Icon rank you should have around 2,400 or so exp. You do not need to win anymore badges just gain the exp from playing online.

    Blijkt dat ik nu dus nog ongeveer 2600 exp moet halen voor die Legend rank.
     
  3. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Dit krijg je als je in totaal 5000 exp hebt. Een best wel cheat manier om dit te doen is je xbox aanzetten en dan online S.K.A.T.E. kiezen. Hierbij krijg je altijd exp ook als je verliest en als je helemaal niets doet dus. Alleen is het wel klote als je met iemand in een lobby komt die hetzelfde doet want dan blijf je oneindig doorgaan.:+ De laatste tijd zijn er extreem veel mensen die dit doen dus dan kan je wel die potjes makkelijk van ze winnen en krijg je per winst 31 exp. Dus het heeft ook wel zijn voordelen.
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ah man. Dit wordt dus weer geen 1000/1000 voor skate :+ Damn zeg 5000 exp. Dat is echt te veel :+ Dat zoek ik niet.

    Trouwens ik weet niet of jullie dat al geprobeerd hebben, maar je zou eens met een controller met draad moeten spelen. Echt niet normaal die vibratie. De batterijen van mijn draadloze waren op en de batterijen zijn ook op (daarom zoek ik ook een zwarte play and charge kit), dus moest ik mijn oude bedrade controller pakken. Man wat een verschil. Echt niet normaal. Er wordt gewoon kij hard tegen je handpalmen aan gebeukt :+
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2009
  5. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel Skate. (1) nog elke dag, gewoon voor het slapen gaan vanuit me bed even wat skaten in het community center (beste plaats ooit, misschien ook omdat de demo daar was ^^). Maar Skate 2 zorgt voor mij voor te weinig vernieuwing maarja... wat kan je veranderen aan een skategame die al zo goed als perfect (in mijn ogen) is.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Goed, door een kaduke Xbox 360 kan ik nu eindelijk Skate 2 spelen en reviewen... moet zeggen dat ik niet zo enorm onder de indruk bent. Het is Skate 1... en nog altijd vind ik het net iets te stroef. Of ik zuig gewoon enorm. :+'

    EDIT: De Xbox is dus weer veilig thuis. :+ Thank you Biqshow <3
     
  7. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je Xbox kapot is kun je nu eindelijk Skate spelen :p
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee, hij is nu terug. :+ Bedoel ik. 8)
     
  9. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Check dit filmpje. Het is mij op deze manier (na 50 keer normaal proberen), eindelijk gelukt :thumbs:
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Waarschijnlijk ligt het aan het feit dat jij zuigt in Skate :+ Ik vind het echt wel een grote verbetering tov van Skate 1. Alleen op de omgevingen soms niet. Bijvoorbeeld de community center (en daarmee de sub-urbs) en het X games stadium, die mis ik. Voor de rest zie ik alleen maar pluspunten. Het lekkere gevoel van Skate OG in een nieuw jasje met een grotere trucendoos. Kan niet beter toch? (En kom nou niet aan zetten met jawel, want dat is natuurlijk wel zo, maar ik moest mijn post toch ergens mee afsluiten?!)

    Trouwens, ik heb alle online freeskate activities gehaald \o/ Dus nu resten mij enkel de online achievements. Maar die legend status... dat duurt of nog héééél lang of het gaat er niet van komen.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Bedankt voor het filmpje maar ik heb die Can you spell GIRL challenge al gehaald. :9 (via dat glitch trukje) Maar wat ik wilde zeggen is dat ze allemaal wel aardig te doen zijn behalve Can you spell GIRL (als je hem eerlijk doet).

    De enigste pro challenge die ik nog moet ik die van Rob dyrdek en nog die 2 film challenges. Maar ik heb laatste dagen alleen maar online gedaan dus ik zal er vandaag eens voor gaan zitten, want ze zijn opzich wel te doen.
     
  12. bunne

    bunne Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, heb niet zo veel zin om weer nieuwe controllers te kopen omdat ik ze steeds kapot gooi met skate, misschien dat ik hem nog met iemand kan ruilen.
     
  14. jooorik

    jooorik Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    skate 2

    weet iemand misschien hoe het komt dat als ik naar skate reel ga, dan kan ik wel op "mijn beelden" , maar niet op die andere( weet even niet meer hoe dat heet, maar daarmee kan je filmpjes van adere mensen zien. Hij geeft dan iets aan van, Kan dit niet doen door een beperking van het xbox live lidmaatscap. Ik weet niet wat ze bedoelen, ik heb btw gewoon xbox live gold :confused:
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik snap niet precies wat je bedoelt eigenlijk :+ Ik speel ook altijd in het Engels. En misschien moet je het iets duidelijker uitleggen :p
     
  16. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe en waar upload je nou een spot?
    Ik vind het even niet
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    > Back > Create-a-spot > Create-a-spot browser en dan gewoon de instructies volgen.
     
  18. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik keek laatst op mijn skate2 profiel (http://skatereel.ea.com/members/1/183118509.aspx) en ik zag daarna ineens 4 filmpjes bij staan waarvan ik 100% zeker weet dat ik die nooit heb geupload... hoe de ... komen die op mijn profiel? het gaat om de 4 filmpjes die tussen het eerste en het laatste filmpje van mijn profiel staan.
     
  19. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohw, had geeneens door dat back ook een functie had dan. Silly me |:-
     
  20. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag alle Pro's challenges verslagen. Nu moet ik nog die Throwdown challenges doen.

    Zijn die Throwdown challenges echt alleen maar S.K.A.T.E. spelen tegen alle pro's? Want als dat zo is ga ik die challenges niet doen.
     

Deel Deze Pagina