[XOne] Halo Wars

Discussie in 'Games' gestart door | B0SS |, 27 sep 2006.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Aye, als je in deze Skrimish de UNSC pakt heb je maar één keus (ben de naam even kwijt) en dan krijg je bijvoorbeeeld ook de mogelijkheid om ODST troepen te droppen. En dat zijn er een boel!

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    oh ik speel altijd zo dat ik eerst een dikke base heb en van daaruit een gigantisch leger bouw en in een keer de vijand overwelmen.:cool:

3. Hertog

Hertog Guest

wat vind ik dit een vet spel zeg! had er eigenlijk helemaal geen hoge verwachtingen van want ik ben niet zo van RTS games (laatste die ik echt heb gespeeld is Age of Empires) maar vond Halo Wars toch wel erg stoer. Die cutscenes, ligt het aan mij of zijn dat de mooiste ooit in een game tot nu toe? Ga hem zeker halen, hopelijk nemen wat vrienden van me de game ook.

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik moet zeggen dat ik enorm ben verrast door de demo :)

Voelde alleen wel redelijk casual aan voor een RTS, wat op zich helemaal niet is hoor :)

5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    maar op normal vond ik de AI al best goed en sterk :eek: was de eerste keer gelijk vernietigd..

6. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Maar het is meer op de actie gericht dan op de strategie.

Wat ik persoonlijk helemaal niet erg vind :)

7. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hier zo veel zin in en nu heeft mijn xbox de red ring of death gehad:mad: Als ik mijn xbox nu opstart heeft ie geen ring....niet eens een groene. Ik was de demo net aan t downloaden omg!!!!!!!

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Whahahha:lol:

nee dat is wel echt lullig voor je man :eek: damn...

9. Hertog

Hertog Guest

vind het trouwens wel echt heel jammer dat je geen multiplayer 1 vs 1 kan doen, maar okee begrijpelijk. Al hadden ze van mij wel 2vs2 erin mogen zetten met skirmish.

10. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    862
    Echt helemaal super, de muziek onder grote veldslagen, de warthogs die over huivels springen, de explosies, de graphics, de besturing \o/.

11. dubbelstinkkk

dubbelstinkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    erg vette demo, morgen maar eens de skirmish uittesten, net even snel nog de single player doorlopen.

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ben echt heel erg aangenaam verrast door de demo! Dit is een RTS die echt heel erg goed werkt op een console. De controls zijn zo eenvoudig en werken zo lekker en snel. Het aansturen van je units gaat echt heel erg soepel en snel. Grafisch ziet de game er fraai uit, de muziek is erg mooi, design is top en de game ademt echt de Halo sfeer uitstekend uit! Ook het bouwen van een basis, het resource verhaal en het upgraden werkt allemaal zo makkelijk. Ben echt heel erg verrast door de game en kan niet wachten totdat hij uitkomt. Deze komt hier zeker in huis! :thumbs:

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Tja Ensemble Studio's he. :cool:

14. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Wat zijn wooren :+

Morgen even downloaden denk ik, als ik niet vergeet (omdat ik moet computeren :p). Ik houd wel van RTS games, zoals jullie vertellen moet hij wel vet zijn.

15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik moet alleen nog heel erg wennen aan een rts op de console. Heb rts games altijd op de pc gespeeld namelijk :)

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel enorm veel RTS games op de pc maar hoef totaal niet te wennen juist.
    Natuurlijk is de opzet wel redelijk anders dan de meeste RTS games maar toch.

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vind de instapdrempel echt heel erg laag! Heb ooit in het verre verleden meerdere RTS games op de PC gespeeld, maar heb op de consoles eigenlijk nog nooit een RTS gespeeld. Knap gedaan van Ensemble!

18. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Vond het wel wat weg hebben van Starcraft uit 1998. Ben normaal niet zo in deze games, maar deze was wel leuk.

19. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, was toen dit spel werd aangekondigd beetje sceptisch maar dat is helemaal verdwenen nadat ik de demo heb gespeeld. De besturing, cut-scenes, campaign, ziet er allemaal echt goed uit.

Jammer genoeg heb ik net een nieuwe desktop gehaald en heb ik nog net genoeg geld voor 1 game(street fighter 4). Maar Halo wars komt later zeker ook in mijn collectie.

Was erg leuk om die wapens te zien vanuit een ander perspectief in die cut-scene's. zoals bijvoorbeeld die sword en needle gun.

20. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Deze ga ik ZEKER weten kopen op 28 februari.
    Ik vond de demo vet.

Deel Deze Pagina