Gears of War 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwere controllers zijn op dit punt verbetert ;)

2. goodworm

goodworm Defqon.1

Leuk Bevonden:
    6
    Zo vandaag eindelijk de Annex achievement gehaald :) Nu alleen nog ff 43.000 kills boosten en ik ben klaar met het spel :D

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zit op 27 van de 29 co-op chapters. Die training met Carmine is toch geen 2 chapters lijkt me? Heb hem middels co-op wel op insane uitgespeeld en de achievement ervoor gekregen, dus dan zou die training haast wel 2 chapters moeten zijn.

4. vPx Secour

vPx Secour Guest

Kan niet wachten om lekker te campaignen met Cryton, veel achievements. :lol:

5. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag kunnen we wel beginnen:) Rond 15.00 ben ik wel online!

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Dan doe jij dat wel heel raar.. het is een kwestie van links of rechts van omhoog en omlaag moet je afblijven 8)

7. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Mja, bij mij reageerd de D-pad dan niet goed. Hij is sowieso erg soepel. Als ik op links druk, heeft ie al snel een afwijking naar beneden of boven. Moet echt rustig uiterst links drukken, anders pakt ie nog wel eens snel boven of beneden, of zie ik hem even snel paar keer tussen boven/links/beneden switchen. Erg irritant, want als je even snel shotgun wilt pakken lukt dat hierdoor niet altijd. Ben in public MP sowieso al niet zo bijster goed. Horde gaat me stuk beter af (vind ik ook leuker).:+

8. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik geen last van. Gisteren nog een keertje gaurdian gespeelt. 9 kills en nul deaths, lekker dacht ik zo :) Wel veel noobs bij met hun kettingzaag, maar die waren snel dood bij mij :D

9. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb zelf ook af en toe last van m'n D-pad. Waarschijnlijk gewoon dikke vingers. Hoewel ik wel moet zeggen dat ik in Gears of War 1 er niet zoveel last van had.

Het is toch wel grappig als je een 1on1 gevecht aangaat en je staat met een smoke grenade in je handen (A).

10. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt de volgende patch?
    En klopt het dat wij zometeen een regio kunnen selecteren bij matchmaking?

11. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook wel eens gehad. Is wel lachen :lol:

De patch is niet officeel aangekondigd. Afwachten wordt het.

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik wil nog wel De Horde achievement halen. Heb alleen nog maar public xblive potjes gespeelde en ben gekomen tot 36. Irritant dat je steeds weer bij 1 moet beginnen...
    Ik heb niet genoeg friends om een private match te starten :mad:

13. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb de horde achievement (t/m 50) gehaald met 2 man in Jacinto. Dus ik en nog een maat van me.

14. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Zijn nog genoeg mensen om Horde mee te spelen. Dan start je met 1 friend en kan je als het goed is wel vanaf 37 beginnen en automatisch teammaten erbij laten vinden.
    En anders moet je hier even kijken: http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=125145. Topic met mensen die GoW2 nog online (willen) spelen, co-op, horde of private en dergelijke.

Moet zelf bijv nog wave 1 t/m 10 op elke flashback map. Gridlock heb ik dan al, maar daar kom je bijna altijd op als je naar Horde gaat en dan je lijst aan laat vullen met andere mensen.

Laatst bewerkt: 6 feb 2009
  15. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    zouden ze inderdaad gaan doen! Iedereen op mozambique instellen ofzo, en dan kom je altijd bij elkaar :thumbs:

16. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Goed zo, want ik word soms helemaal geeeeekkkkk van de lag. Ik hoop echt dat die patch er snel komt, want de game is het waard om veel gespeeld te worden.

17. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Net heb ik en een vriend eens zitten testen. Eerst 4 potjes met hem als host van de party, daarna 4 potjes mij als host van de party. Bij hem 2 lagg potjes en 2 redelijke. Bij mij 3 superpotjes en 1 redelijke. Zou het nou puur toeval zijn of?

18. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het lijkt wel lag avond:mad:
    Echt niet normaal vanavond bij mij!

19. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Oh bij mij valt het reuze mee. Ben nu ff pauze aan et houden maar het gaat prima tot nu toe :p

20. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    hey ma nigga
    gaat lekker toch rbz ;)
    ownie de bownie

wij hebben nauwelijks tot geen lag YEAH

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina