[XOne] Halo Wars

Discussie in 'Games' gestart door | B0SS |, 27 sep 2006.

1. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik vind de de instapdrempel niet hoog hoor, integendeel :)

Vind het alleen wennen om zo'n typische pc game op een groot scherm te spelen. Heeft niks met het spel te maken.

De game heeft mij ook heel erg verrast, alleen vraag ik me af net zoals ik dat bij elke rts game doe, hoelang ie leuk blijft.

En daar zit mijn twijfel, want de game zelf is uitstekend :)

2. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik gisteren Halo Wars opstartte, ben ik direct een skirmish gaan spelen. Ik heb nooit campaigns gespeeld van RTS-games en zal dat bij HW zeer waarschijnlijk ook niet doen. Maar goed, ik speelde een potje en sloopte de CPU. Toen heb ik daarna toch maar de basic en advanced tutorial gedaan en wat bleek: de besturing had ik al intuitief in het eerste potje skirmish geleerd. Deze game is echt toegankelijk.

3. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik had hem al gepreoderd voor die demo uit kwam.

was gister alweer bijna vergeten dat de demo al online was...

dus snel me xbox anagezet gedownload.

en gespeeld.
    mijn 1e indruk WOW:|
    die cutflmpjes zijn 3x beter dan die van halo 3.
    en rts gedeelte is echt makkelijk onder d knie te krijgen iedereen kan het spelen.:)

ben echt nu al dik tevrede over en ik krijg zeker weten geen spijt van het volledige game.:D

ken niet meer wachten.:)

4. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Ik weet het nog niet. Vond het wel leuk eigenlijk, maar RTS is naast Dungeon Keeper en Age of Empires 2 met de autohack (how do you turn this on? :)) niet echt mijn ding geweest. Ik denk ook niet dat ik het online veel ga spelen, omdat ik vast keihard wordt ingemaakt, maar de co-op lijkt me wel heel vet. Dilemma dilemma...

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Vette demo, maar de diepgang van de game kwam nog niet goed op mij over. Ik neem aan dat dit veranderd. Ik vind wel dat sommige gebouwen en voertuigen wel eens wat sneller gebouwd mogen worden; ik betaal er ook goed voor. ;):)

6. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op zich heeft de demo mij blij verrast.
    De actie is erg tof en de Halo sfeer zit er ook goed in.
    Daarnaast is het resource gatheren en base bouwen wel heeeeeeeeel simpel...
    Tankrush is wel heel simpel zo.. :p

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij is leuker dan ik verwacht had. Maar het is niet mijn soort game.

8. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

Kan niet wachten! Het Halo-sfeertje is gewoon perfect uitgewerkt in deze game. :)

Laatst bewerkt door een moderator: 6 feb 2009
  9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Demo is echt vet zeg, en de graphics zijn echt prachtig! :D Is normaal niet mijn genre en speel normaal ook nooit Halo maar deze komt er zeker in.

10. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Met name de diverse upgrades zijn vet! Een fully upgraded Spartan doet damage als een motherfucker! Maar ook die Hornets met aan weerszijden Marines zijn te dik! Voor mij sowieso een must have.

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb nog nooit warm gelopen voor een Halo. Dit is de eerste keer dat ik geniet van de Halo sfeer. Ik ben niet echt een fan van 1st person shooters. En normaal gesproken is RTS ook niet mijn genre, maar dit is gewoon super uitgewerkt.

12. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die fokking kippenvel krijgtbij dat introfilmpje?... Die muziek... DAMN!

13. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Demo is wel strak. Toch kakt naar mijn gevoel de framerate af en toe even in (snel over je basis gaan etc). Het 'Get into cover' had ook wel wat beter gemogen, ik zie vaak niet of ze in cover zitten of niet. Als je wilt dat ze eruit gaan moet je ze ook weer selecteren, het gebouwtje aanklikken en dan commando geven. Had ook iets makkelijker gekunt denk ik.

Kwa upgrades etc is het spel ook een beetje simpel te noemen.

Maargoed voor iedereen die weer eens vind dat k zeik (vind het zelf kritisch kijken):
    Wel echt een dope game, goeie Halo sfeer en gewoon een makkelijke simpele RTS. Lighting effecten maken het geheel zeker wel af. Waarschijnlijk koop ik hem nog wel eens.

PS: Kwam achter iets, weet niet of het een bug is.. Maar als je A ingedrukt houd (je weet wel die circel waarmee je lui kunt selecteren) en dan door de map heengaat, zie je elke enemy die in de fog of war staat.. Als je over hem heen gaat tenminste ;)

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nee hoor, filmpjes zijn van hoog niveau. ;)

15. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel dit soort games liever op mijn personal computertje.

16. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Erg leuk om te doen, maar ik vind hem lang niet zo mooi als op de screens, die zijn IMO veel gedetailleerder.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat poetsen ze altijd op, dat weet je toch wel? Grootste voorbeeld daarin vind ik weer Two Worlds. ;)*)

18. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar dit verschil was wel meer dan standaard oppoetsen, die textures in de game zijn praktisch 1 kleur, zo'n spartan is gewoon een groen vlekje. :/

19. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de eerste rts die ik op een console speel, en het valt me reuze mee. Ik kan makkelijk een leger besturen en de units eruit kiezen die ik wil. Als ik hiermee oefen heeft het de potentie beter te werken dan op de pc denk ik.

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ligt ook aan je scherm, hoor. Ik heb een redelijk groot HD-scherm en ik kan heel goed zien welke wapens een SPARTAN vast heeft, welke soldaat de Medic is bij de UNSC Marines...

Deel Deze Pagina