De herfst valt toch ook grotendeels in Q4. Als ik tegen die tijd een PS3 heb (grote kans) koop ik hem zeker daarvoor. Zo niet, dan zal ik het waarschijnlijk toch de Xbox 360 versie worden.
Ik heb Tekken Dark Resurrection gespeeld op de Playstation 3. Dat speelde lekker, dat was voor het eerst dat ik een Tekken speelde. Ik blijf toch een persoonlijke voorkeur houden voor de Dead Or Alive reeks, maar Tekken 6 zie ik mezelf ook wel halen bij de release. Maar eerst ga ik me richten op Street Fighter 4. Dus Tekken 6 hoeft niet te snel te komen, anders wordt het teveel op fighter gebied. Als ik DOA 4 en SF 4 intensief blijf spelen, dan zie ik mezelf niet zo snel Tekken kopen.
weet niet. Tekken vond ik qua stijl en alles altijd erg tof, maar kon nooit wennen aan de manier van spelen. Wellicht nu ik wat meer SC4 erop heb zitten dat het me beter ligt, dus geeft dit spel wellicht een poging. Toch liggen 2d fighters mij iets beter. Dat sidesteppen voegt niet echt iets toe vind ik persoonlijk
Weet iemand waarom Gon uit Tekken 3 er tegenwoordig niet meer bij zit? Ik heb zelf alleen Tekken 3, tag tournament en die PSP tekken gespeeld, maar vond het wel jammer dat je geen scheten meer kon laten met die gekke dinosaurus. xD
Hwoarang is koning maar dan wel in zijn Karate pakje want die vond ik altijd veel toffer. Damn met die gast maakte ik iedereen in.
Hwoarang en Eddy waren verreweg de makkelijkste vechters uit 3 en 4. Ik zelf vocht altijd met Kazuya en Paul
die grap characters zitten er meestal maar 1 deel in. de delen erna krijg je een andere. zo had die dino/kangaroo met box handschoenen