[Algemeen] Feature Request

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Dan heb ik misschien ook wel meer dan 1000 :eek:, dat is nog altijd meer dan aerstuner

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Het is even nuttig als de reguliere postcount...

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Inderdaad. En de registratiedatum is ook nutteloos. En de locatie ook.

4. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ja wat is er nou belangrijk aan "Waar woon je". Net alsof je elkaar gaat opzoeken ofzo :cool:

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Inderdaad. Het hoeft niet eens tussen die dingetjes links te staan, gewoon via je profiel. :cool:

6. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Registratie datum is niet nutteloos want ik handel bijvoorbeeld eerder met een lid uit 2005 dan 1 uit 2009

Locatie is ook niet nutteloos , weet graag waar iemand woont voor als ik ruzie krijg met iemand 8)

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Precies. Als je zo gaat redeneren kun je de ondertitels ook wel weghalen bij members. En de avatars ook wel, die zijn ook maar nutteloos. En de report knop ook wel, want mods die komen daar toch wel achter met hun superpowers.

Maarja die registratiedatum kun je ook gewoon even opzoeken in het profiel als je dan toch over een deal denkt.

En eigenlijk is de knop 'Kalender' ook maar nutteloos, want ik kijk daar nooit in. En blablabla... dat van jou is gewoon een mening. Dat van mij ook, maar er zijn dus verschillende. En zo zijn er verschillende meningen over meerdere dingen die onder je username / in je profiel staan. Maar dat betekent niet dat het ook zo is. Maar de lokatie is niet meer of minder nuttig dan het totale (GM + ASEL) postaantal.

Laatst bewerkt: 6 feb 2009
  8. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    members willen het.. luister nou eens naar je members xbw!!!!!

9. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    So true! En ik vind het serieus wel leuk om te weten wat me TOTALE postcount is.

10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nee. Eén postcount onder een avatar of in het profiel is voldoende. Sommige subfora tellen nu eenmaal wel mee en andere niet.

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Waar de *piep* slaat dat dan op? Geef dan eens een /EDIT: fatsoenlijke rede. Met gewoon 'Nee.' (met de . uitgesproken als 'punt') neem ik geen genoegen. Dat slaat dan ook gewoon nergens op. Kun je geen goede reden bedenken of zo?

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Op zich zou ik het wel leuk vinden als er in het profiel wel twee postcounts verschenen, en dat je dit als gebruiker zelf kan in/uitschakelen. Daarnaast zou ik het wel vervelend vinden als dit in een topic te zien was, bijvoorbeeld.

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    De reden is dat je op deze manier goed kan zien welke mensen een goede, nuttige bijdrage aan de community leveren. Als je hierbij oa. de GM posts gaat optellen is dit niet meer te zien. En twee aparte post counts is uitgesloten.

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Geef me gewoon eens één goede reden waarom je het niet in het profiel zou zetten? Daar is toch niets irritants aan?

En anders weet ik het nog beter gemaakt:

Nou doe dan gewoon de totale postcount.

EDIT: Kijk Modder-Eter, dat is tenminste een redelijk normale, niet 'ik ben mod dus almachtig' reactie. Maar als je twee postcounts (in het profielgedeelte) hebt dan zie je toch nog steeds het aantal nuttige bijdrages. Waarom zijn twee postcounts uitgesloten?

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb liever de xbox live stats onder je avatar dan post count.. ik wil eigenlijk weten wie wat speelt en of deze on-line is :)

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Het hoeft van mij dus zoals ik al zei ook niet per se onder de avatar. In het profiel is genoeg.

17. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Oke maar toch is het wel leuk om te weten hoeveel je totale postcount is, kan een mod mij niet vertellen want die is ofzo :cool: ?

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Nee, de redenen staan duidelijk uitgelegd. Als je lekker je spamcount wilt zien ga je maar op fok ofzo spammen, want jij komt ook niet met een GOED argument waarom je het wel zou willen zien. ;)

Daarnaast vind ik zelf dat het tonen van de GM postcount waarschijnlijk nog meer zal leiden tot het 'spam'posten in de Green Mile, iets waar we niet op staan te wachten. Tuurlijk, het is het vrije gedeelte, maar alles heeft zo zijn limieten.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zou dat niet wat te veel zijn. We hebben nu al Gamertags en dat vind ik echt een toffe optie. Boeit me zelf erg weinig wat iedereen voor het laatst heeft gespeeld, en denk dat er meer mensen zijn die daar over nadenken.

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    =

:)

Maar als jij vind dat ik geen goede argumenten aandraag, dan verwacht ik toch minstens dat ik van Mods of Admins wél een normale reactie met een goed argument krijg. Als het goed is zouden jullie het moeten weten waarom het zo zal zijn. Dus jullie zullen vast wel met een beter argument kunnen komen dan 'Het zij zo, houdt je muil'.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina