[Algemeen] Feature Request

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De live on-line status + game zou wel erg helpen .. boiet mij meer dan post count van deze site of van GM of Xbazar...

Als ik dan toch wat zech .. het zou ook leuk zijn om als optie inplaats van je avatar .. je avatar van xbox live hier te laten zien ;)

NB ik ben een spammert :9

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Dat is nog steeds geen concreet, goed argument waarom we het zouden veranderen naar de complete postcount. En kijk eens goed naar mijn argumenten waarom we het niet zouden doen ;)

Lijkt me duidelijk.

Dat is geen optie. Tenminste, de optie is nu al mogelijk. Als mensen gewoon, net als jij, een avatar maken van hun xbox live avatar (snap je het nog? :p) is het nu al mogelijk. Als we dit echter zouden instellen als, laten we zeggen, standaard krijgen we genoeg mensen op ons dak die zelf een avatar willen instellen.

Conclusie: Het kan eigenlijk al ;)

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nou:

Jij denkt dat het meer spam gedrag zal opleveren, ik denk van niet. Ik denk dat het een leuke toevoeging aan het Xboxworld forum is. Jij ziet het dan als nutteloos spam gedrag, maar zo kun je zien wie de 'echte' trouwe members van XBW zijn en wie dus ook gewoon een beetje socializen in de GM en hoeveel. Jij denkt dus van wel, ik van niet. En er is maar een manier om achter te komen wie er gelijk heeft. En dat is mij (voorlopig) gelijk geven. Oftwel: uittesten.

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    We kunnen het ook gewoon niet uittesten en het lekker laten zoals het al is. Het is toch allemaal al nutteloos volgens jou ;)

Daarnaast draait het nog altijd om kwaliteit en niet kwantiteit. Ik weet 99% zeker dat dit kwantiteit ipv kwaliteit gaat uitlokken in de GM.

Straks ga je nog zeuren dat dat waarschuwingenregeltje onder je avatar weg moet.

Punt.

Wel toevallig dat de mensen die hierover zeuren precies het "nutteloze draad" groepje is... hmmm ;)

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

No shit ;)

Maar ik vind het ook een goed idee om xbox live en het xboxworld.forum meer aan elkaar te linken. Want XBL is onzettend gegroeid. Het zal leuk zijn om naast je online icoon van XBW een XBL icoon te hebben om te kunnen zien of diegene online is en als je erover heen scrollt dat je precies kan zien wat ze spelen en welk level ze spelen.

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Zover ik weet is het niet eens mogelijk. Ik ben niet de programmeur hier, dus mijn kennis van de forumsoftware is beperkt., Er is echter maar één teller en je kunt bij de subfora de teller in- of uitschakelen. Het forum is uitgerust met een x aantal opties en mogelijkheden. Als je iets eigens wilt toevoegen, moet je op zoek gaan naar plug-ins.

Edit:
    Hier, dit is de enige optie die we hebben: [​IMG]

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Waarom zou je de postcount erbij willen hebben van overige fora? Ik vind het prima zo.

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nee hoor ik vind het niet allemaal nutteloos. Ik zei alleen maar dat het maar een kwestie van smaak is wat jij nutteloos vind en wat niet.

Maar in sommige topics draait het daar al om. Dus ik denk niet dat andere topics dat dan ook zullen worden.

Maar ik vind idd dat dat weg moet want mijn OW was echt onterecht :+

Maarja het zal wel.

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nu niet onaardig gaan doen he. Er is hier niemand die zeurt.
    Er is door een paar mensen gezegd dat het hun wel een leuk idee leek. Niet meer dan dat. Is dat dan gelijk zeuren? ;)

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Het werd inderdaad gezegd dat het hen een leuk idee leek. Nadat ze hier een reactie van de crewkant op kregen begon men helaas met zeuren. Dat kan je niet ontkennen.

Maar ik ga hier verder niet meer op reageren, omdat deze enkele mensen toch niet ons standpunt inzien.

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Daar is het ook een request topic voor. ;)

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dulle, zie het als de periode die ik meemaakte waarin ik wilde discussieren en zo tot compromissen of gelijk komen. :+ Nu doet iemand anders dat, en serieus, het is echt wel vervelend zeuren. ;)

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dulle gaat de discussie aan. ;)

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, en Dusky zeurt. ;) Is mijn mening, dan.

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Jij hebt mijn post dus niet gelezen...

Het request topic is om features te requesten die niet bestaan. Als de crew vindt dat de desbetreffende feature overbodig of nutteloos is, moet men daar maar genoegen mee nemen en niet door blijven zeuren.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ofc, ik las ook de laatste regel. ;)

17. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    De huidige postcount wordt samengesteld door de berichten die worden geplaatst in de console gerelateerde subfora (m.u.v. de X-Bazar). Berichten in de overige subfora tellen niet mee omdat ze 'offtopic' zijn. Wij hebben de keuze gemaakt om alleen de console gerelateerde berichten mee te laten tellen, omdat de website hoofdzakelijk om de consoles draait en in veel mindere mate om de GM en ASEL.

Spammen in de console gerelateerde subfora, de X-Bazar en ASEL is niet mogelijk, alleen sinds kort in de GM in de nutteloze thread. Een aparte postcount voor de GM maken of deze berichten mee laten tellen bij de rest zorgt er alleen maar voor dat mensen als een idoot gaan lopen spammen om zo hun postcount op te krikken. Voor ons reden genoeg om geen aparte postcount te maken of ze samen te voegen.

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ok, zolang hij maar niet op mij doelt. Dan voel ik me beledigd. :+ Ik wordt niet graag tot zeur bestempeld.
    Geen behoefte aan. ;)

Tsja, ik had eigenlijk ook nog een request mbt de FP, maar ik denk dat die even hard wordt afgewimpeld als mijn vorige.

'Misschien een ideetje voor de frontpage; zet bij een review/nieuwsbericht tussen de gegevens die rechts staan (releasedate, genre enz.) ook gelijk een link naar het forumtopic. Kan daar gelijk verder gediscussieerd worden.'

Hiertussen dus:

Vind het zelf wel uiterst geniaal. :+

Bij deze request borduur ik dus mooi voort op mijn vorige.

Laatst bewerkt: 6 feb 2009
  19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dan bump ik deze ook maar even.

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Dat vind ik zelf wel een aardig idee, maar ik weet niet of het zo ff te doen is. Hiervoor moet Jorrit denk ik het script aanpassen, als ik het zo zie.

Daar heb je toch wel antwoord op gehad? :+
    Over dat reputatiesysteem weet ik niks, though.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina