[Algemeen] Feature Request

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Antwoord?

@Daz

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hihi, net als met die GB's van games. :+ Zelfde plaatje gebruikt, haha. Maar ik vind het geen slecht idee. Ik heb geen idee over de codering die hierbij nodig is en of de frontpage crew (oftewel Mirik 8) ) het ziet zitten. Maar zo ja, als er een topic van is, het zou handig zijn deze er bij te vermelden!

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Heb je nog een maandje? :+

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mocht het niet kunnen dan kan je altijd gewoon in het nieuwsbericht zelf een link naar het betreffende topic posten.

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het ging mij om dat reputatiesysteem. Al zou ik nog steeds 30 seconden per report geen slecht idee vinden.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    O my bad.
    Reputatiesysteem vind ik ook een leuk idee.

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Aye, is niet zo moeilijk. Overigens plaatsen Mirik en ik vaak (een gedeelte van) de gamepage onder het eigelijke nieuws bij een nieuwsberichtje. Dus als ergens in de gamepage vermeld staat, gaat het altijd mee. Is goed idee man! Ga er denk ik direct mee beginnen al, elke keer als er over een spel nieuws gepost wordt pas ik de gamepage even aan. Tenzij er dus iets gedaan wordt met integreren in de site zelf.
    Fiasco, you rock! :D

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik heb ook een mooie feature, maar Mirik reageert niet :'-(

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Trouwens ( Damn, we pesten jullie wel vanavond zeg ). Ik zou graag een nieuwe smiley willen hebben, het gaat om dat hartje. Dulle heeft hem wel eens gepost. Zal hem even opzoeken, zou dat kunnen worden toegevoegd ?

Laatst bewerkt: 6 feb 2009
  10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, 's wel erg, I know. :+

Wat is je idee dan (weet niet of het hier ergens staat, ga niet graven), wellicht kan ik Mirik bij zijn lurven pakken op MSN.

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Please don't. :+

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Moet je bij een admin wezen.

Dat hou ik nog even voor me. Het is bekend onder de mods, maar daarbuiten wil ik het pas tonen wanneer het rond is.

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ah, oké. Spannend.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nu het weer een beetje bedaart is

Please your thoughts?

Laatst bewerkt: 6 feb 2009
  15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Sounds good to me. :)

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb het een en ander voor je opgezocht! We hadden halverwege vorig jaar grootse plannen om een soort combinatie te maken van achievements/reputation systeem. XBW heeft namelijk jaren geleden (ik gok rond 2004) het standaard reputatiesysteem gehanteerd. Dat faalde jammer genoeg. Er werd bijna alleen maar gefraudeerd en "gevriendjespolitiekt", daarom is dat systeem dan ook afgeschaft.
    Afgelopen jaar hebben we lang gediscussieerd over een nieuw systeem. We hadden erg leuke ideeën, maar ze werden helaas wat complex. Als we een dergelijk systeem willen inbouwen, dan zullen we dat zelf moeten programmeren. Dat is helaas waar het plan uiteindelijk is gestrand.

Wat betreft de <3 smiley: Ik vind hem niet mooi. 8) Is er geen betere om <3 uit te beelden? Je moet wel realiseren dat we niet een oneindig aantal smileys kunnen toevoegen. Dus het moet wel een smiley zijn die vaak gebruikt wordt (en <3 voldoet daar op zich wel aan). Ik zal het eens opperen.

Wat betreft de Live-online icon: Ik vind het persoonlijk interessant. We moeten eens kijken of en hoe we dat dan kunnen integreren. Maar ik kan me vaag herrinneren dat dit eerder voorbij is gekomen! Weet iemand hier nog iets van?

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd. Fardo komt hier iedere 2 maanden mee:+ . En het viel me op dat er nooit echt iets meegedaan is. :)

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ok, jammer van dat programmeren.. Misschien kun je hier iemand voor zoeken? :+

Wat betreft de Live-online icon: Doen! :thumbs:

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Als iemand een link heeft van "Zo embedd je live status", dan graag. 8)

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik denk dat Fardo hier wel iets over kan vinden. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina