[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 8]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 25 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is dit toch? ;)

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Dunno ik zou zeggen maak dan een bioscoop thread van films die net in de bioscoop zijn of nog moeten komen en een dvd/blueray thread voor naja films die er al zijn of op tv zijn etc. het overige zeg maar

3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    "This is Egyptian Cotton motherfucker"

"You would not know Egyptian Cotton if the Farao himself send it to you, you knock off wearing motherfucker"

Geweldige film _O_

4. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ben er ook heen geweest, in de bios zelfs. Vond er om eerlijk te zijn niet heel veel aan. Vooral vaag en meer een film waar je naar kijkt omdat het interessant is, dan dat je er naar kijkt voor je vermaak. Ik vond het niks.

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ten eerste is dit geen filmforum en ten tweede is er lang niet genoeg activiteit rondom films om er een subhok voor te maken. De filmthreads zijn juist een tijd geleden samengevoegd en het is een vooruitgang gebleken qua activiteit.

6. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Oh, versproken (vertypt? :+) bedoelde klein forumdeeltje :b:

7. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Body of Lies
    Dacht echt dat het een actie film zou zijn, maar viel wat tegen. Niet zo heel veel echte actie, meer gepraat en gedoe.
    6,7/10

8. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    don't f*ck with films van Ridley Scott :+

9. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Ik vond Body of Lies een goede film. Niks bijzonders, maar gewoon entertaining 7,5/10

Ik heb net een brute thaise film gezien: Chocolate. Gaat over een autistisch meisje dat ass kickt. Verhaal gaat nergens over, maar als je zin hebt in een hersenloze oosterse actiefilm, this is it. 8/10 (voor het genre dan, als film zou ik het misschien een 5 geven)

10. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, ik had ook wat meer actie verwacht maar ik vond het daarom niet minder. Goede film met goed bedachte scene's.

bijvoorbeeld wanneer ze hem ophalen met 3 auto's en door het stof ze niet kunnen zien in welke hij instapt zodat ze hem niet met satteliet kunnen volgen. Geniaal!! :D

11. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Gister Journey to the center of the middle earth gekeken..Kon ik weten dat dat een kiddo film was 8).. Echt gewoon zo'n 6+ film. Bij elk spannend moment weet je toch wel dat hij niet doodgaat en dan hij wanneer hij in een ravijn valt zich toch nog wel ergens aan vastpakt.. Maar leuk voor mensen die eens een komedie/avonturen film willen zien.

5/10

En dadelijk Vacancy 2 kijken, soort Hitcher als ik de trailers mag geloven:).

Laatst bewerkt: 6 feb 2009
  12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.930
    Ik zoek oorlogsfilms die over het Midden Oosten gaan. De mengeling van Amerika daarin. Gewoon shots van Amerikaanse troepen die lopen door het Midden Oosten, door de woestijnen, etc.
    Weet iemand beeldmateriaal?

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    -The Kingdom.
    -Live from Baghdad
    - Jarhead

14. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    :'-(

Laatst bewerkt: 7 feb 2009
  15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup ik weet het. Ik had zijn post niet helemaal goed gelezen.
    maar heb geen zin om het te editten. ;)

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Voor de filmliefhebber begint over 5 minuten (00:20 uur) Eternal Sunshine Of The Spotless Mind op NED2.

17. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Ik weet nog goed dat ik met een maat naar de film Final Destination 3 ging. We waren de verkeerde zaal ingestapt. Begon Pink Panther met Steve Martin. Wij dachten shit maar waren te lui om van zaal te ruilen dus bleven we zitten. Damn wat had ik me kapot gelache. Vond het echt een geweldige film, zo'n leuke onzin. Heb de oude films met Sellers nooit gezien. Misschien dat ik dit 2e deel ook wel in de bios ga kijken.

18. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

Thanks, net op tijd. 8)

19. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    nee je kan mijn post negeren. mijn toetseboard deed het niet en kon dus ook niet editen lol.

ik wilde alleen toegvoegen dat The kingdom erg goed is. Verder raad ik Black hawk down en generation kill aan.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Black Hawk Down!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina