The Mist - Horror gebaseerd op het gelijknamige boek van Stephen King
Het verhaal zit goed in elkaar en het verloop verder ook. Het begin is geen slap geouwehoer en al snel zit er de spanning er al in. Dingen in de mist komen tevoorschijn, mensen worden krankzinnig en een aantal willen ontsnappen. Het einde was alleen bijzonder slap. Voor de rest was het een goede film, maar ik erger me nu nog van hoe dom, gaar en slecht het einde is -_-
3/5
Jumper - Aktiefilm, mss een klein beetje sci-fi aangezien Matrix ook in deze genres zat
Zat niet echt veel verhaal in, meer spektakel. Gaat over David die vroeger gepest is en een gave heeft gevonden om te kunnen springen naar verschillende locaties binnen een seconde. Dit heeft consequenties en hij is niet de enige. De andere jumper helpt hem om van de Paladins (jumperjagers) weg te kunnen komen, zn grote liefde wordt zn vriendin blabla. Ik vond het een leuke film om te zien, anderen vonden hem bud. Kijken dus voor je eigen mening
4/5
You Don't Mess With The Zohan - Komedy over een soort supersoldaat die liever kapper wordt.. Idd, wtf
Zohan is zo'n type kerel die overal goed in is. Vooral in disco dansen tijdens het koken. Zijn aartsvijand zit achter aan hem nadat hij erachter komt dat Zohan toch niet vermoord is tijdens een gevecht. Zohan is namelijk in het vliegtuig naar Amerika, waar hij tijdens zijn reis z'n haar veranderd en dat van de meereizende honden. Het is gigantische droge humor waar je van moet houden. De een vind het grappig, de ander vind het niks aan. Ik vond hem grappig ^_^
4/5
Trailers:
THE MIST
JUMPER
YOU DON'T MESS WITH THE ZOHAN
Laatst bewerkt: 7 feb 2009