Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Discussie in 'Algemeen' gestart door Linkin Park, 16 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    np:D

    (maar veel van mijn hoop is op OFP2 gevestigd, vandaar dat ik nogal 'scherp' ben ... o jeeeee, als ie nu maar niet tegenvalt)
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Screens artwork.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]




    Ik kijk hier echt naar uit. Ik heb weer zin in wat realistische spellen, ik heb nu veel arcade achtige spellen gespeeld maar dat is nu weer even leuk geweest.
     
  3. Timmy Panda

    Timmy Panda Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan er ook niet op wachten! Heb het eerste deel letterlijk kapot gespeeld. Alleen jammer dat waarschijnlijk de Xbox community zwaar te wensen overlaat ten opzichten van de PC.
    Kan iemand mij vertellen waarom die APC's zo dicht op elkaar zitten?
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Btw ik wist niet dat er al gameplay filmpjes waren.

    [yt]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/VdjBqBH_GaM&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/VdjBqBH_GaM&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/yt]


    [yt]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/5_YRWZvRzQo&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/5_YRWZvRzQo&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/yt]
     
  5. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk dat dit weer tactiek terug zal brengen in console shooters..

    COD4, modern warfare, COD:WAW hebben allemaal wel vormen van tactiek, maar ik bedoel echt het uitplannen van flanks, aanvallen, defensieve opties, echt plannen voordat je ook maar 1 kogel hebt gelost.

    En staat deze nog steeds op maart 09? het is zo rustig nu en je hoort haast niks meer van deze game.. begin me toch af te vragen of ze dat wel gaan redden.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bia komt wel aardig in de buurt.
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    het ziet er wel super nice uit! Wel massive popup bij dat eerste filmpje 8)
     
  8. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauw, dit ziet er erg gaaf uit. Een game naar mn hart.

    Afgelopen tijd (als ik ergens een beetje tijd over had) GRAW 2 op de pc gespeeld. Die is al stukken beter dan de 360 versie. De 360 versie is arcade ten top, terwijl de PC versie veel meer voorzichtigheid en planning vraagt. Erg gaaf, je moet 't eens proberen.
     
  9. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand de nieuwe release datum al voor deze topper?
     
  10. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    27 Maart 2009:cool:!!!

    Kan niet wachten!!:D:D
     
  11. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Indeed, deze game is wat beide Advanced Warfighter delen hadden moeten zijn.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat 27 Maart al?

    Ik had verwacht eind van het jaar.
     
  13. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    De Engelstalig onlinewebshop Play.com heeft bij de game de release datum 27 maart 2009 geplaatst. Play.com is nog wel de enigste webshop die deze datum hanteert, maar Play.com een van de grootste online gameshops van Europa dus zij kunnen het nieuws als eerste hebben ontvangen. Of 27 maart 2009 de echte release datum is blijft dus nog even afwachten.


    Meer info
     
  14. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    filmpjes zien er wel realistisch uit, wnr komt de deom voor xbox 360 uit? ;)
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Ik denk dat dat het niet wordt. Veel andere sites hebben idd nog niks staan.
    Op de e3 zullen we wat dingen te zien krijgen en daarna de release.
     
  16. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    dit is gewoon een must have voor moi :)
    als hij al zo snel uikomt dan moet ik maar gouw geld op zij leggen voor deze game :p
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ongetwijfeld dat deze echt never nooit niet in maart uitkomt. Denk eerder eind van het jaar of 2010.
     
  18. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Qua marketing zouden ze maar hard moeten beginnen inderdaad.. ik ben bang dat het al te laat is voor hun om deze game in maart uit te laten komen.. zal wel weer een paar maand later worden.
     
  19. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerder eind 2009, waar altijd alle toppers uitkomen:)
     
  20. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is oud nieuws en klopt allang niet meer want de datum staat al een tijdje op 31/07/2009 http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/5211836/-/Product.html?searchstring=operation+flashpoint+2&searchsource=0
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina