[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 8]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 25 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    zo heb hem net gekeken en wat is dat een goede film zeg!
    er zit een goed verhaal in, prachtig spel tussen de acteurs. vooral carrey neemt zijn rol goed op zich als gesloten persoon die in zijn gedachten veel vrijer is.

mijn eindcijfer voor: Eternal Sunshine Of The Spotless Mind: 9,2!

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.930
    Thx, die films zijn wel goed.
    Er was toch ook een serie over Amerikaanse troepen? Die wordt laat op RTL5 uitgezonden dacht ik. Weet iemand welke ik bedoel?

3. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien The Unit ?, is wel een leuke serie met spannende momenten.

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Over There :)

5. SR20DET

SR20DET Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The Mist - Horror gebaseerd op het gelijknamige boek van Stephen King

Het verhaal zit goed in elkaar en het verloop verder ook. Het begin is geen slap geouwehoer en al snel zit er de spanning er al in. Dingen in de mist komen tevoorschijn, mensen worden krankzinnig en een aantal willen ontsnappen. Het einde was alleen bijzonder slap. Voor de rest was het een goede film, maar ik erger me nu nog van hoe dom, gaar en slecht het einde is -_-

3/5

Jumper - Aktiefilm, mss een klein beetje sci-fi aangezien Matrix ook in deze genres zat

Zat niet echt veel verhaal in, meer spektakel. Gaat over David die vroeger gepest is en een gave heeft gevonden om te kunnen springen naar verschillende locaties binnen een seconde. Dit heeft consequenties en hij is niet de enige. De andere jumper helpt hem om van de Paladins (jumperjagers) weg te kunnen komen, zn grote liefde wordt zn vriendin blabla. Ik vond het een leuke film om te zien, anderen vonden hem bud. Kijken dus voor je eigen mening :D

4/5

You Don't Mess With The Zohan - Komedy over een soort supersoldaat die liever kapper wordt.. Idd, wtf

Zohan is zo'n type kerel die overal goed in is. Vooral in disco dansen tijdens het koken. Zijn aartsvijand zit achter aan hem nadat hij erachter komt dat Zohan toch niet vermoord is tijdens een gevecht. Zohan is namelijk in het vliegtuig naar Amerika, waar hij tijdens zijn reis z'n haar veranderd en dat van de meereizende honden. Het is gigantische droge humor waar je van moet houden. De een vind het grappig, de ander vind het niks aan. Ik vond hem grappig ^_^

4/5

Trailers:

THE MIST

JUMPER

YOU DON'T MESS WITH THE ZOHAN

Laatst bewerkt: 7 feb 2009
  6. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7

ik vond het geen goede film, niemand die tegen dat vrouwtje probeert te redeneren en niemand die iets doet.
    dan komen de stukjes met bijvoorbeeld de tentakels onder die deur door,
    wat is dat camera/edit werk slecht zeg! hij wil spanning op bouwen laten ze met rustige beelden af wisselen wat dus het tegenovergestelde gevoel geeft.
    het einde is echt te triest voor woorden omg!
    hij schiet hun allemaal dood en dan komt ineens heel het leger wtf! kut einde zeg
    spoilers zijn spoilers die echt de film kunnen verpesten dus alleen lezen als je echt wilt!
    de film krijgt van mij een 4/10

7. SR20DET

SR20DET Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    * - Ollie wel :p

** - Vond ik nou ook.. ik had verwacht dat dat ding wel zou komen.. ik zat ook letterlijk zo in bed te kijken : :confused:

Over het algemeen vond ik het wel een "redelijk goede" 'horror' (als je dit horror kan noemen dan..). Altijd beter dan het amerikaanse horrorconcept: 1 gestoorde die zn maatjes van vroeger opzoekt en biologieles geeft in ledematen en ingewanden. Dit was gelukkig iets beter dan het Saw, Captivity, Amusement concept, op het kuteinde na dan

8. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik vond het einde van the Mist juist wel vet... tenminste niet zo'n standaard einde zoals elke andere film:)

9. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Vond de mist echt een goede film.

einde was beter dan dat hollywood achtige dat iedereen nog lang en gelukkig leeft. En ik kreeg helemaal een hekel aan dat vrouw, met haar geloof.

The Mist 4/5

10. SR20DET

SR20DET Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat klopt ook wel.. maar wtf :p in mijn gedachten ging het totaal anders

Of ze konden uit de mist komen of dat gigantische beest kwam hem halen

@ Merq - over de spoiler.. don't we all? :p

Trouwens nog zo'n dingetje waar oplettende ook wel last van zullen hebben. In geen enkele film in amerika doen ze hun portieren op slot, behalve als het niet moet :p (die kerel met die dikke velgen aan het begin ergens)

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Jumper toch een kut film...1 van de weinige films waarvan ik in de bioscoop bijna de neiging had mijn geld terug te vragen....

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.930
    Jaa dat is 'm! Thanks!

13. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vond het end van The Mist ook juist goed te pruimen. Al had hij misschien beter ff een paar minuten kunnen wachten :+

Jumper vond ik een tegenvallert. Idee is leuk, uitwerking minder imo.

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    The Mist vond ik juist wel goed, zeker het einde ;)

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Voor de zekerheid maar een spoiler.

Het was als kind mijn eerste boek van King en ik vond het daarom ook jammer dat ze het einde hadden veranderd. Dat het goed afloopt wil niet direct een cliché opleveren en ik had daarom liever een normaal einde gezien.

16. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0

niemand three kings genoemd?

...schandalig...

17. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    1 van de slechtere films van Ridley mag ik toch wel zeggen. Hij is niet slecht, maar wist niet eens dat het een film van hem was en dat verbaast me eigenlijk wel.

XIII
    Tis een film/miniserie bestaande uit 2 delen. Vroeger de game XIII es gespeeld, weet niet of het ermee te maken heeft, maar was een goeie film, wel wat lang, denk wel 4 uur lang. Beetje kruising tussen Shooter en The Bourne Identity. Met o.a. Val Kilmer, over een samenzwering die de macht wil overnemen in Amerika.
    7,5/10

18. SR20DET

SR20DET Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zometeen mar Game Plan kijken.. review komt zo =]

19. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Beast of war. Weet alleen niet meer of dat nu de russen of amerikanen waren. Gaat in ieder geval over de oorlog in afghanistan en is best wel spannend.

20. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    net Gomorra gezien....... wel aardig.......

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina