Een soort biografie over co-op? Wat ik bedoel is dat het met zn allen tegen de cpu is ipv tegen elkaar. Ten minste dat verwacht ik van de nieuwe survival mode.
Hehe ja maar het zou nep zijn als dat alle support is naar de 360 spelers toe, op de pc krijgen ze zoveel nieuwe usemade content straks.
Deze game is idd erg moeilijk te krijgen. Ik had hem 1 dag voor de release gekocht volgens mij en ik was er vroeg bij. Er waren maar 5 exemplaren ofzo. En toen kwam de eerstvolgende levering pas weer na 2 weken. (Ik kocht deze game btw in Rotterdam, dus niet een boerendorp ofzo.)
Haha, ik heb niets tegen Amsterdammers ;p. Maar ik wilde gewoon even duidelijk maken dat grote steden vaak grotere leveringen hebben. En als ik er dan maar 5 exemplaren zie liggen, dan vind ik dat toch wel erg weinig. Even ontopic: Iemand ooit zin om deze game op expert uit te spelen? Want ik moet echt is een goed team hebben .
Voeg mij maar toe, ik heb namelijk vanavond men xbox weer terug \o/ \o/ \o/ alleen nou lopen mijn ouders een beetje van, we willen eerst zien of je, je cijfer eigenlijk wel hebt verbeterd. Op zo'n moment vragen ze gewoon om een gephotoshopped rapport .
Ik heb je toegevoegd . Ik heb wel een aantal gasten in mn lijst die deze game spelen. Maar ze nog niet zo goed .
En als je je cijfer verbeterd heb mag je niet meer gamen, omdat je cijfer dan waarschijnlijk weer daalt.
http://archief.xboxworld.nl/image/53743?displaymode=popup wie zijn die gasten waren dat eerst de survivors? Bij afbeelding 5?