Traditie: Verwelkom de nieuwe Moderators

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Willem, 6 feb 2009.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Is dat een stille hint. :+

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet niet waar ik op zou moeten hinten. ;) Was een serieuze vraag. The Matrix verdient die hulp echt.
    Soms merk je dat die jongen het niet meer aan kan.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    De moderators zijn inderdaad aangesteld om onder andere rond de Xbox 360 hokken te zwerven.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    gefeliciteerd :)

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Toch zie ik Gerjan en Aars nooit in de 360 games fora.. althans.. niet actief.

6. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Laatst bewerkt: 6 feb 2009
  7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ja ik heb die ker....eh mod nooit in ergens uberhaupt zien posten 8)

En gerjan....tja wel terecht denk ik :+

De zen onder de chaos denk ik 8) :lol:

8. Aerschtuner

Aerschtuner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _0/

Hallo allemaal,

Morgen ga ik me uitgebreider voorstellen, want ik ben te gaar nu en ik heb slaap nodig. Slechte start, ik weet het, maar ik maak het allemaal goed :). Ik heb er in ieder geval zin in!

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Gefeliciteerd :)

10. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Gerjan! Geen betere keuze! \o/

Aerschtuner, ik ken je (nog) niet dus ik kan niet veel meer zeggen dan succes :)

11. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    \o/ Feli beide \o/

12. Aerschtuner

Aerschtuner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals beloofd een uitgebreidere voorstelronde:

Ok, even een iets uitgebreider voorstelrondje.

Mijn naam is Jan en ik woon in Kaatsheuvel. Ik woon samen met mijn vriendin Kristel en onze twee kinderen; Stijn van drie en Lieke van 4 maanden. Ik werk als SAP Portal Consultant. Zeer simpel gezegd: De Portal kun je zien als de manier van SAP om business content te ontsluiten via een web based toegangskanaal. Ik maak dus de schil rond de business applicaties en zorg ook vaak voor de technische koppeling tussen de systemen, zodat ze samen kunnen werken. Dit is dus geen ABAP programmeren .

Ik word 22 februari 27 jaar en werk sinds 2006 als SAP consultant. Daarvoor was ik verkoopleider bij een relatief kleine technische groothandel waar ik ook als key user fungeerde voor het SAP R/3 systeem. Studeren heb ik wel geprobeerd, maar het wonen op kamers in Tilburg en de vele feesten en andere leuke dingen die daarmee samenhangen, hebben ervoor gezorgd dat ik het niet heb afgemaakt . Naast mijn fulltime job ben ik al sinds 2001 verbonden als nieuwsposter aan Tweakers.net en de laatste tijd concentreer ik me enkel op het schrijven van nieuws rond de games industrie. Er loopt ook nog een afspraak met Boris van Gamekings om binnenkort misschien iets voor die site te gaan doen. Uiteraard enkel nieuws, ik zit niet te wachten op mijn classy face op tv of web item naast die belhamels Tot slot ben ik al geruime tijd hoofd moderator op het grootste online poker forum van Nederland: Pokernews.nl. Hier ga ik hoogstwaarschijnlijk binnenkort mee stoppen, want het niveau is daar dermate slecht dat ik het niet echt meer zie zitten. Iets met water naar de zee dragen......

Mijn games loopbaan is begonnen met de Atari 2600 en sindsdien heb ik zo'n beetje alles gespeeld wat op de markt verscheen. Ik heb op het moment nog maar enkele systemen in bezit en daar heb ik gruwelijk spijt van. Opnieuw die vervloekte studententijd die ervoor gezorgd heeft dat ik het grootste deel van mijn collectie destijds verkocht. Ik speel nu nog Xbox 360, GameCube, Playstation 2 en af en toe FM09 op de pc.

Ik heb ontzettend veel zin om hier aan de slag te gaan en ga mijn best om het hier nog beter te maken dan het al is. Ik heb serieus erg veel waardering voor de manier van werken hier en het gevoerde beleid. Het niveau is dan ook aanzienlijk hoger dan op de meeste game forums. Complimenten!

Bedankt voor het vertrouwen en ik spreek jullie vast allemaal snel!

Jan

13. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Daw, net nu ik wou soliciteren 8). Gefeliciteerd dames ;p

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Voor jou is nog wel een plekje vrij hoor8)

15. Stannol

Stannol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Congrats dudes.

Als ik het verhaaltje lees van Aarsje dan hebben we gelijkwaardige ervaring en de zelfde achtergrond..., dacht dat je mijn CV aan het voorlezen was. ;) Ben blij te weten dat ik dan toch nog goed genoeg was.... :p

16. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    gefeliciteerd!!

17. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    *Stuurt cv in :+

18. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Gefeliciteerd en succes Gerjan en meneer Jan de aarschtuner die ik niet ken!

19. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
  20. Remco

Remco Guest

Gefeliciteerd LangeJan en Jan:+ Ja, sorry hoor Jan, maar je nickname krijg ik echt mn strot niet uit8)

Deel Deze Pagina