Fallout 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, maar niet de wapens van in de simulatie zoals je weet. Als je de missie helemaal hebt uitgespeeld kun je een wapendepot leegroven, maar dan is er nog een kleine verassing. ;):)

2. Blackz0r NL

Blackz0r NL Subject Delta

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag de laatste mainquest gedaan, jammer dat je daarna niet gewoon door kan spelen.. Heb wel gewoon gesaved vantevoren maarja.
    Met de DLC die nog uit moet komen kan je toch weer verder spelen?

Heb in totaal nu zo'n 43-44 uur gespeeld, echt een heel goed spel. :thumbs:
    Moet nog een paar quests doen, en dan de Behemoths en Bobbleheads gaan zoeken..
    Ben ik ook nog wel even mee zoet :)

Zit er aan te denken om Operation Anchorage te kopen... Maar ik lees dat hij de 800 points niet echt waard is?

3. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Jeuhh net Anchorage uitgespeeld.
    Lekker veel gepakt uit die armory. Als ik jou was zou ik hem wel kopen, heel leuk beetje kort maar zeker het geld en de moeite waard !

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Jezus. Ik zit vast in het Statesman Hotel =(

Kom er niet meer uit (naar beneden that is) en kan ook niet fasttravelen of naar beneden springen vanaf het dak :'-(

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent dus al bij de Rangers geweest? Aangezien je op het dak kan komen.

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, maar ik was daar niet via een Raiders quest. Was gewoon lekker aan het exploren en toen kwam ik daar terecht.

Ik had zelf nog een fusion batterij om de middenlift te repareren. Bleek dus dat ik die uit de projectron kon gebruiken om de lift op het dak te maken, alleen had ik blijkbaar over het hoofd gezien dat ik ook de moersleutel van Donovan ofzo nog moest hebben (had die hele fucker niet zien liggen).

Maar ben er eindelijk uit. Nu in het Vault Tec hoofdkwartier :+

7. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Heb sinds vandaag ook dit spel. Vind het tot nu toe echt heel vet!

8. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Laatste nieuws is dat de tweede DLC begin maart uitkomt ipv deze maand. Verwachting is ook dat de derde ook verschuift naar medio april

9. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Volgens mij moet je twee bobbleheads hoe dan ook al gevonden hebben wil je ze allemaal kunnen krijgen (die in Raven Rock en die in Vault 101) Heavy weopons geloof ik en Medicine

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heb het gelezen, vet balen, maar kennelijk willen ze de volgende twee DLC beter maken dan de eerste. Deze kreeg namelijk wisselende reacties. ;):9

11. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Net Reilly's Rangers gehaald. Best wel lastig, gelukkig had ik Charon bij me :D
    Maar ik heb ff een vraag: Ik wil nu zeg maar terug naar een savegame van lvl 7. Voor de achievements van lvl 8 te halen. Kan ik daarna weer gewoon verdergaan of niet ?

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dat kan als je alle savefiles nog hebt. Maak voor de zekerheid een nieuwe save wanneer je weer terug gaat naar lvl 7, dan staat je lvl 7 char bovenaan de lijst en je goede save er net onder zodat je er niet perongeluk overheen saved.

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de pc versie maar ik zag in megaton al hele andere dingen dan in de xbox360 versie lol...en eh die download content hoe kun je trouwens zien dat die er ook is? En is die al meteen de spelen vanaf begin?

14. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    ja, het is neits anders als een radio signaal dat je 'vind' Zodra je de vault uitloopt ontdek je het signaal. Dan reis je naar de marker en doe je je ding en je dansje.

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Als je net uit die ene gebouw waar je eerst inzit (waar je eerst 1 was, daarna 10 en daarna 16) en toen je vader weg was. Wat moet je dan doen? XD kom niet eens verder dan dat

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mag je helemaal zelf weten. ;)

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat mag je zelf uitmaken. :) Maar ik raad je aan naar Megaton te gaan, is ook vrij dichtbij.

Edit: Fiasco :mad:

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Oh, is er ook een map waar je op kunt kijken :9
    Ben namelijk toen ik eruit was gewoon ergens heen gegaan (en ben dus verdwaald), en nu wil ik naar megaton gaan maar ik weet niet waar dat is :eek:

EDIT: Heb me oude savegame geladen (waar je uit de Vault gaat) en is dat stadje voor me megaton? :9 Onee dat is springvale :eek:

Laatst bewerkt: 7 feb 2009
  19. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Vanuit Springvale naar het zuiden gaan. Je ziet het Megaton van veraf liggen :+

Morgen heb ik denk ik de Nuka-Cola Challenge gehaald, heb vandaag 23 quantum bottles gevonden :D

20. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    Maar in feite kan je die dingen krijgen die je in de simulatie hebt toch wel via een omweggetje krijgen (glitch) en als je het paart met de glitch waarbij je kogels uit een dispenser kan halen ,de kogels droppen en daarna wanneer je denkt dat je genoeg hebt...

van fallout wiki ofcourse

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina