FIFA 09 [deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 4 feb 2009.

1. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik word egt KK gek van die spel man ....
    Net tegen Inter gespeeld en al zijn schoten gingen in
    en WTF die Adriano schiet 200 KM per uur ofzo ...
    Al zijn schoten gingen er in :mad: ...

Ik speel nu egt van die focking rare wedstrijden nu ...

5-6 , 4-5 en nu 6-7 verloren ....

Laatst bewerkt: 7 feb 2009
  2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik kwam vanmiddag Ralluf tegen, maar hij koos manchester dus leavde ik hem. Had daar geen zin in :D

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Niet meer Nederlands skippen voor fifa heh O-).

Ik heb met 2 vrienden fifa gespeeld op de PS3 vandaag, elke keer namen wij Benfica of een andere 4 ster, maar echt elke ps3 speler kiest Man U. Gewoon te triest voor woorden, helemaal wanneer je dan alsnog 4-1 verliest of quit. Ook aardig wat potjes wel puur op klasse van die 5ster spelers verloren, of door suffe fouten die niet voorkomen wanneer je met maar 2 of 1 speler(s) zou spelen. Toch wel toffe middag. Overigens wel minder mensen die quitten op ps3. Wij hadden alleen de eerste 2 wedstrijden dat tegenstander quitte, alle volgende wedstrijden alles uitgespeeld (zelfs de 6-1 tegen Milan quitte Milan niet).

4. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, ging het echt voor de verandering een keer heel erg lekker. 12 winstreak, 3 tegendoelpunten en gemiddeld 2,5 doelpunt per wedstrijd.

Sta ik met Chelsea 3-0 voor tegen fucking Real. In de 89e minuut merk ik dat zijn spelers niet meer naar me toe komen, dus hij was niet meer actief aan het spelen. Paar seconde laten blijft de game hangen, connection lost. Ik voor de zekerheid even gewacht (2 minuten) en hem nog even opgezocht bij "ontmoete spelers". Daar zijn profiel en activiteiten bekeken en hij was nog Fifa aan het doen.

Ik leave (druk op X), heb ik 3-0 verloren =(. Hier is gewoon niet tegen te spelen, zulke kleine klotefouten en bugs in het spel. Ipv dat ze elke franchise die ze hebben tot in de treuren uitmelken, moet EA gewoon zorgen dat de games die ze uitbrengen GOED werken en de nodige ONDERSTEUNING krijgen! |:-

Sorry hoor voor de weer negatief getinte post, maar wordt hier wel een klein beetje ziek van :{

5. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    waneer komt die transfer update uit?

6. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja foktop, maar speel je vanuit je harde schijf? Of vanaf de cd echt. Want bij de cd kunnen errors komen enzo, bij de harde schijf heb je daar geen last van.

7. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het op de PS3 en dat is niet te installeren. En dit kwam eerst nooit voor, elke keer als er iemand wegging, op wat voor manier dan ook, kreeg ik de win. Nu is het al de 3e keer in 2 weken.

Hopelijk blijft het bij die enkele keer per week ofzo, echt te jammer.

8. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ging echt lekker vandaag, na de nodige verlies partijen heb ik er daarna weer heel veel gewonnen. :) Heb na die verlies partijen me headset afgegooit ( zat alleen maar tegen duitsers te schelden ) en daarna speelde ik echt veel geconcentreerder... en alles ging beter.
    Vind het trouwens nog steeds raar dat bij de landen ranklist Nederland er niet tussen staat, maar Belgie weer wel :x en andere frotlanden ook.
    Ben wel benieuwd hoeveelste ik zou staan van Nl :)

9. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb ik tegen jou gespeeld lers88, kan dat? Volgens mij had ik 2 - 1 verloren, tevens mijn laatste potje geweest want het ging voor geen meter vanavond, zeker 4 a 5 keer op rij verloren.

10. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat klopt! Jij had Bayern Munchen toch? Was inderdaad 2-1 geworden ja. Maar vond je toch echt niet slecht spelen, keek bij de rankings en zag dat je daar rond plek 7000 stond. klopt dat?
    Daar stond ik echt van te kijken, had hoger verwacht want je speelde de bal toch echt lekker rond. Had van te voren tegen spelers gespeeld op plaats 100 enzo maar die waren toch echt niet beter dan jij.

Laatst bewerkt: 8 feb 2009
  11. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij staat 3rde ,ik had hem eerst niet gezien.Hij is ook pas later de top 10 ingekomen.

12. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Oh, had ik 't toch goed, ik begon al te twijfelen.:+

EDIT:

Nummer 32 v/d wereld.. tering wat een eikel was dat..

J3ZiFiCATiON [Level 31] vs Ralluf [Level 22] 4 - 3 (final score) Skill Level Points = 15

Hij kwam 3-0 voor, en was werkelijk bij elk doelpunt helemaal aan het juichen, en alle herhalingen kijken enzo. Daarna kwam ik terug tot 3-1, hij maakt 4-1, en toen maakte ik er nog 2 , en werd 't 4-3. Ik was beter, had daarna nog 2x de paal geraakt.

Na de wedstrijd was hij me ook message's aan het sturen, en me helemaal uit aan 't schelden.

Soms wou ik echt, dat de persoon waar ik fifa tegen heb gespeeld, eens recht voor me stond. En dan het liefst een halve minuut na de wedstrijd...

Laatst bewerkt: 8 feb 2009
  13. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta rond 4000 - 5000 of ik moet nu echt onwijs zijn gezakt, dat kan natuurlijk ook! :thumbs: Ik kon niet echt kansen creeeren en anders faalde ik wel met de afronding, het liep gewoon niet lekker en dan beland ik eigenlijk in een spiraal waarbij ik steeds harder ga schreeuwen en slechter ga spelen. :9 Op welke plek sta jij eigenlijk? Ik wilde je trouwens nog rematchen maar jij ging gelijk naar de arena, achteraf vond ik het niet zo heel erg hoor, ik had het wel weer even gehad met Fifa :+ Misschien komen we elkaar nog wel een keer tegen online :thumbs:

14. Aftermath

Aftermath .

Leuk Bevonden:
    0
  15. Tugadimitar

Tugadimitar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem.

Als ik wil beginnen met spelen op Live komtie met het gezeik dat ik te jong ben terwijl ik bij family settings alles heb uitstaan.

wie kan me helpen

16. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met deze game heb ik m'n A knop verneukt :p Hoe kan ik deze vervangen

17. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    MS bellen en zeggen dat je A-button niet meer goed reageert. Je hebt best een grote kans dat je gewoon een nieuwe krijgt thuis gestuurd _O_

Ben nu een beetje huiverig om weer verder te gaan. Als ik gisteren al verloor, terwijl ik voor stond en de tegenstander wegging, dan kan dit elke match wel gebeuren volgens mij. Ik hoop niet dat de kneuzen een nieuw trucje hebben gevonden om op deze manier wedstrijden te winnen =(

18. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, schreeuwen moet je echt niet doen:+ Als ik dat ga doen komt het echt nooit meer goed en verlies ik alles echt dik.
    Ik sta nu rond plaats 1900 ongeveer.

19. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Adres? :p

20. Tugadimitar

Tugadimitar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand?

Deel Deze Pagina