[XOne] Vragen (bestandsoverdracht) en klagen (slot op me vraag)

Discussie in 'Games' gestart door mikeonxbox, 8 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikeonxbox

    mikeonxbox Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag muziek films enzo op me xbox zetten. nou ik dus een vraag geplaatst, want ik had werkelijk geen idee hoe het moest, geeft Melbuuln (moderator) antwoord dat ik even iets moet lese en set er een link bij, EN GOOIT ER METEEN EEN SLOT OP!! nou thx Melbuuln, kan ik een nieuw onderwerp openen want ik was nog nie klaar XD

    ik heb het gelezen maar kom er nog niet uit. ik weet niet wat ik fout doet, maar ik doorloop alle stappen en het lukt niet. er stond een tip bij over "simple center" dus ik geinstaleerd. dan moet je op een begeven moment je xbox toevoegen... leuk maar als ik dat doe kan ik nog niks. als ik bv me usb stick toevoeg komen er allemaal opties over de data rippen, of toevoegen. maar bij de xbox dus niet. wat doe ik fout??
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Films kan niet deze kan je alleen streamen

    Muiek .. originele cd in de xbox doen en dan rippen of net als films streamen

    Het beste is je vraag in een centrale post te paatsen of even te zoeken :) .. zoek op streamen in titel

    Het beste kan je deze thread doorlezen (startpost) en daar je vraag stellen

    [Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2]
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=98610
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2009
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij deze krijg je weer een slotje.

    Ik had je netjes wezen naar de thread waar je meer informatie vindt over het delen van muziek/films.

    Als je een probleem met mij hebt dan moet je een klacht sturen naar één van de Admin's

    Lees eens rustig de volgende thread door en post jouw vraag daar.
    [Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=98610
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Wat Fardo zei. Je had dus niet alleen die thread is moeten doorlopen, maar het was ook de bedoeling dat je in die thread je vraag ging stellen ;).

    Dat maakt deze thread overbodig en hier komt dan ook een slotje op. En moest je nog een vraag hebben, dan kan je die stellen in die thread.
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Om even Melbuuln te quoten:
    Dit wil dus zeggen dat je bij vragen in bovenstaande thread terecht kan en niet een nieuwe thread moet aanmaken. Mocht het antwoord van Fardo nog enige onduidelijkheid scheppen dan kan je je vraag in dat topic stellen en dus niet weer een nieuwe thread aanmaken. Daarom dus ik hem nu weer dicht en je kan met je vraag in de Media Delen Thread terecht :)

    -Slotje

    Edit:// Als het nu nóg niet duidelijk is, weet ik het ook niet meer :+

    /Mod Potjandorie, laat deze thread nou is toe 8) - Pegas
    /Mod Wat is het nu open of dicht - Melbuuln
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina