RACE Pro

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 11 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dvdspeler

dvdspeler Guest

Ik kijk erg uit naar deze game, heb altijd erg genoten van racegames. Heb er ook een stuurtje voor klaar liggen. :)

Ik hoop alleen wel dat ze ingame muziek hebben, want dat was echt dé failure van forza 2. Leuk man 1 uur racen zonder muziek en alleen race geluiden. Ok, zo is het in het echt ook, maar dat gaat nét wat te furr. :+

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ga er maar niet van uit, het is een simulatie dus geen ingame muziek.

3. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan kan je beter need for speed gaan kopen...
    man, pleur op met je ingame muziek|:-

4. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij gaat die ingame muziek meteen uit :)

5. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de v8 is de ingame muziek

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ingame muziek in een Sim Racing game.
    Kom op zeg.

7. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Ieder zijn ding he :) Je kan simpel muziek afspelen tijdens een game, dus geen probleem dvdspeler.

8. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien Codemasters nog een tijdje op zich laat wachten lijkt dit me een leuk spel. Alleen de prijs vind ik wat te.. Heb Forza ook maar heel kort gespeeld terwijl ik dacht dat ik dat helemaal geweldig zou vinden.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moi gevalletje GH dan. Toch? :)

10. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ooit gehoord van eigen muziek.
    Doe mij maar liever het gebrul van de motoren.

11. dvdspeler

dvdspeler Guest

Haha iedereen voelt zich aangevallen. Ik vind het gewoon fijn om muziek op te hebben tijdens het rijden (en GH en RB heb ik natuurlijk al). Want tijdens forza werd het soms wat saai. Vooral bij die endurance races die 1 uur duren. Maar bij forza waren de motorgeluiden nou ook niet echt dat je zegt VET ofzo, eerder een stofzuiger (failure dus)

Maar hoe kan je je eigen muziek afspelen dan? Kan dat gewoon tijdens het spelen? Dat zou ik wel vet vinden.

En alleen al het feit dat ik in deze thread kijk betekend dat ik need for speed kut vind, net als iedereen die hier post volgens mij 8)

12. JeePee

JeePee Guest

Gewoon een usb apparaat met mp3tjes in een usb-slot drukken. Vervolgens open je de guide, ga je één tap naar rechts, klik op 'select music', portable device, enz enz, maar je kunt ook cd's rippen op je HDD.

Deze muziek speelt zich altijd af, behalve tijdens voorfimpjes en cutscenes of wanneer je op pauze drukt.

13. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het in Forza heerlijk om op het gebrul van de motoren te racen (met uitzondering van de Nissan Speedway dan). Belangrijker vind ik lekkere muziek in de menu's en dat vind ik zeer geslaagd in Forza. Ik hoop dus ook dat RacePro soortgelijke kwaliteit heeft.

14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik stream ze met Tversity vanaf m'n computer. (Maar niet tijdens racen.)

Laatst bewerkt: 8 feb 2009
  15. JeePee

JeePee Guest

Forza heeft geen gebrul. Die wagens klinken echt nergens na. Mijn kruimeldief klinkt stoerder dan een F50GT in Forza. PGR4 daarintegen... *kwijlt
    Ik race zelf bijna altijd met muziek op de achtergrond. Zelfs m'n GTR2 training voor de 1.5 uurs races op simracing.nl reed ik met een lekkere house beat achter het gejank van de motor. Maar als het er echt toe moet doen, dan gaat de muziek uit en het geluid een paar tandjes harder.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm ik was gister even bij me lokale gameshop om Race Pro op de pre order list te zetten. En ze zeiden daar dat die nog steeds op de 13e uitkwam en dat ze nooit een brief hebben ontvangen dat die vertraagd is. En als ik zo op verschillende webshops kijk staat er bijna overal de 13e. Ik hoop dat het waar is maar ik ga er niet van uit. ;)

17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Als Race Pro ongeveer wordt als Race 07, dan ga ik denk ik vooral een hoop plezier beleven in deze auto's:

Maar het blijft natuurlijk afwachten. Ik zie wel wanneer hij komt, weet niet meer wat ik nu precies wel en niet moet geloven

18. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Die bovenste wil ik:D:D:D:D:D

19. GamerJensen

GamerJensen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over die demo nog even. Ze hadden het echt wel officieel aangekondigd als er een demo zou komen. Het is alleen maar reclame voor hun als de game goed is en meestal staat het ook op xbox.com als er een demo aankomt.

Ik stream trouwens altijd muziek van de home-server die hier altijd aanstaat in huis. Staat vol met muziek en films. Werkt altijd en maakt het spelen meestal aangenamer.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Er stond een week geleden "Demo coming very soon" op xbox.com.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina