Gotsent werkt bij mij voor geen meter; wordt er helemaal ziek van
Ik heb nu een succesratio van 7/1, ik heb dus pas 1 film succesvol kunnen omzetten naar .mp4. De rest doet het niet; de ene keer houd ik een bestandje over van 200mb, de andere keer hoor ik alleen geluid en zie ik niks. Als ik het geheel dan rename naar .wmv of .avi, dan zie ik wel beeld maar geen geluid. Als ik dan overigens wil skippen via windows media player; dan loopt het geheel (speler) vast.
Het zijn allemaal .mkv's en als ik naar de streams kijk, zie ik eigenlijk niet zo heel veel dat verschilt per film.
De enige film die wel gelukt is: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.....met 25fps output..en de rest standaard (high/xbox/eng audio)...geen encode ofzo...
De rest lukt niet...
Ook de tegenhanger van Gotsent gebruikt; XenonMKV...hier ook veel lovende verhalen over gelezen; helaas zelfde verhaal. Eindresultaat is een mooie .mp4...die niet wil afspelen op welke player dan ook...
Ik overweeg die WD HD speler...klinkt alsof ik daarmee wel van alles kan afspelen; het ding kost ook maar 99e....
ff brak van het converteren...mijn pc heeft nu 3 dagen tevergeeft films omgezet naar .mp4...
Weet iemand - de hamvraag - of MS ooit nog overstag gaat en een update met .mkv ondersteuning uitbrengt? Als dit nl. het geval is, is het zonde dat iedereen hier popcorns en andere oplossingen aankoopt....
Overigens vind ik het vooral vreemd; dat ik de .mp4 wel kan spelen via de xbox (direct in de map video), maar niet vanaf media center (via de xbox)....dan krijg ik zo'n ontbrekende codec melding. Vreemd dat ik die codecs niet ergens kan downloaden...of kan dit wel?
Waarom is men vooral bezig met programma's om .mkv om te zetten naar xbox360 of ps3 formaten; waarom hacked men niet gewoon vista of xp, zodat die codecs wel via de 360 te gebruiken zijn?
Klik om te vergroten...