website :www.Royal-Veterans.nl ( onder constructie ) Team : Rv Leijnse Rv Gilby Rv Sugar Free Rv SiLo Rv Beatbox Management : Rv Leijnse Rv Gilby Informatie : Rv Leijnse jeroen_uden2005@hotmail.com Rv Gilby Royal Veterans Gaming Royal Veterans is een team van 5 members die elkaar stuk voor stuk al jaren kennen en ook met elkaar spelen. We zijn Rv begonnen nadat we allemaal even weg zijn geweest door omstandigheden in ons Privé leven , we spelen nu 4 maanden als een team samen en proberen alles uit ons team te halen en zijn dan ook voor al gefocust op compitatief game. Royal Veterans Gezocht Royal Veterans is nog op zoek naar nog 2 members. Waarvan wij verwachten dat je gemotiveerd en active bent. Zich 100% zal geven voor het team. Met het team verder willen in Call of Duty Warfare 2. Toernooien en Lans willen en kunnen spelen. Royal Veterans Joinen Naam : Leeftijd : Plaats : Email : Ervaring : Fav Wapen : Alvast bedankt en mischien tot ziens.
Dubbellop toch Maar het lijkt me wel lijp om mee te doen Speel nu all1 GoW2 maar als ik later nog wat zoek hoor je het!
Hehe dank je , hoop dat er veel mensen reageren. We hebben ons team al versterkt met een rekruut , we heten Rv Beatbox welkom in Royal Veterans , beatbox laat ons al weten dat hij er vol Tegen aan wil , hij zal zich zelf moeten bewijzen de eerste 2 weken , maar denk dat dat wel goed zit.
Welkom BeatBox (Kevin) We gaan zien hoe het gaat qua actie, reactie en niet te vergeten aan passen aan onze tactiek, het zal in het begin moeilijk zijn maar we verwachten veel. Dus nog 2 members te gaan, wie denkt dat hij/zij het allemaal wel aan kan? Geef je nu op!
Hallo luitjes! Ik vind het er gelikt uitzien jeroen.. super gedaan word er helemaal emotioneel van! maar gaat helemaal goed komen hoor! groetjes en veel liefde Leon.
ja ik vind hem wel geil zo mogen ze wel rond lopen van mij! alleen hebben ze niet zo'n sexy lichaam als mij enzo