[XOne] [Saints Row 2] Algemeen [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 26 okt 2008.

  1. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind die activiteiten maar niks trouwens.
    De missies van Ronin enzo. zijn wel erg vet vind ik.
     
  2. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond alleen de missie's van de Brotherhood wel aardig maar dat kwam vooral omdat daar nog wat verhaal bij zat.
     
  3. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Deel 1 was nog wel aardig, omdat het de eerste next-gen sandbox game was. Deze vind ik echt niks tegenover GTA IV. Je kunt gewoon zien dat GTA IV veel meer moeite heeft gekost, veel beter verhaal, leukere missies, vettere auto's, fijnere besturing en véél betere graphics :).
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Misschien is het beter om dit niet te presenteren als een feit maar als een mening. Ik vind het verhaal van Saints Row 2 erg goed en de missies veel afwisselender dan in GTA IV. In GTA IV mocht je bij missie 1 van A naar B rijden, bij missie 2 van B naar C en soms bij missie 3 al van G naar H. Dit was de afwisseling in GTA IV zoals ik deze heb beleefd, oftewel, ik vond dat drie keer niks. In Saints Row 2 is dit vele malen diverser en gewoon een stuk toffer.

    Ook kan je in Saints Row 2 de auto's net zo gek maken als je zelf wilt door de vele opties waarmee je je auto net zo kan afstellen totdat deze perfect is. Daarnaast vond ik de besturing gewoon dik in orde en ik had juist problemen met die van GTA IV omdat deze vaak niet lekker en soepel aanvoelde. De graphics zijn leuk en aardig maar ik surf liever op auto's, speel het volledige spel uit in co-op en niet een paar lullige missies, ga met iemand in een septic truck zitten om de stad een ander kleurtje te geven of ik invite een vriend en we gaan kijken hoe lang we aan de politie kunnen ontsnappen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Saints Row 2 heeft alles wat er aan Saints Row 1 ontbrak en dan nog een schepje erbovenop.

    GTA IV had niets wat Vice City wel had en heeft me daarom ook erg teleurgesteld en was één van de grootste dompers, voor mij, voor de 360. Sommigen gaan voor het realisme, de graphics en de hype. Ik ga voor mezelf, de fun, de diversiteit en vele mogelijkheden die Saints Row 2 te bieden heeft.
     
  5. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Saints Row 2 & GTA IV mag je eigenlijk niet met elkaar vergelijken.

    Waar GTA IV de nadruk voornamelijk ligt op realisme is Saints Row 2 heel erg over-the-top. En zo kan je eigenlijk ook meteen zien waar je voorkeur ligt en welke game meer voor jou is.

    Saints Row 1 vond ik briljant, Saints Row 2 vind ik persoonlijk iets minder. Ik moet deze game eigenlijk ook nog co-op spelen. Maar er zijn weinig gasten met wie ik deze game van begin tot eind kan spelen. Dus als mensen zich geroepen voelen? :)

    Ik vind zelf GTA IV leuker dan Saints Row 2. GTA IV is gewoon meer mijn ding. Veel minder de bling-bling stijl en het verhaal zit uitstekend in elkaar. Daarnaast spreekt het realisme mij veel meer aan.

    Daarnaast wil ik eigenlijk nog zeggen dat ze ondertussen wel met iets nieuws moeten komen in het genre. Want de missies en mogelijkheden zijn echt niet zoveel veranderd sinds GTA III.
     
  6. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, de verhaal lijn vind je erg goed? Het is natuurlijk een mening maar er zat totaal geen verhaal in SR2, geen emotie, helemaal niks. Als Niko boos werd werd ik zelf ook boos, maar ik heb dat totaal niet met SR2 gehad.

    Of bedoel je met verhaal de missies?

    De rest is natuurlijk allemaal mening, moet wel zeggen dat ik de besteuring in SR2 toch echt dramatisch slecht vond.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Persoonlijk vond ik SR2 veel leuker dan GTA IV. Veel meer fun, leukere gameplay, betere wereld, leukere missies, checkpoints, etc.

    Enige wat ik jammer vind is dat ik niet in co-op af heb kunnen spelen. Op de een of andere manier registreerde het spel niet dat ik en welke co-op missies ik had gedaan.
     
  8. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind SR2 ook veel leuker dan Gta IV vooral omdat,ik er gewoon veel meer fun bij heb dan dat ik bij Gta Iv had.
    Gameplay vind ik beter zoals bij auto rijden vind ik zwaar relaxt bij SR2 en bij Gta IV niet.
    En het is met Gangs enzo en dat spreekt me wel een beetje aan.
    En ook natuurlijk dat je je eigen mannetje/vrouwtje kan maken en dan niet hoeft te spelen met een slappe rus zoals Nico Bellic.
     
  9. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met Achievements en Cheats? Is het zo dat je alleen geen achievements meer kan geburiken op save games die gebruik maken van bepaalde cheats of dat gewoon de hele game geen achievements meer kan halen?
     
  10. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je die gebruikt kan je volgens mij bepaalde (of geen) achievments meer krijgen.
     
  11. GrandC

    GrandC Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had even een vraag, ik speel het spel nu al een tijdje maar lijk nu soort vast te lopen. Als laatst heb ik voor de Brotherhood een missie gedaan en die heette: Belegering. Daarmee stond ik op het laatst tegenover de gangbaas van de Brotherhood(hij een mini-gun en ik stond daar met mijn pistool, hehe) wel verslagen! Daarna vallen ze door het dak heen en ontsnapt de gangbaas met een auto. Het probleem is dat ik hierna geen missies maar kan vinden? Ik heb genoeg respect maar zie geen opdrachten tekentjes meer? Zit pas op 48 procent en ik geloof niet dat ik alle missies al heb uitgespeeld of wel? Als dit het geval is dan vind ik het wel een heel gaar einde.. kan iemand mij misschien helpen?
    Thanx
     
  12. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat je eerst nog een stronghold moet voltooien?
     
  13. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Lol,op mijn beeldscherm stond dat Gate was ontslagen...ja dus?
    Ik heb Ronin nu verslagen nu ben ik bezig met sons of samedi of iets dergelijks.
     
  14. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Stronghold hoor je te kunnen doen. Want de allerlaatste Brotherhood missie komt alleen vrij als je alle strongholds hebt gedaan. Dus waarsch. ligt het daaraan.
     
  15. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan volgens mij nu 3 homies mee nemen, maar ik kan er maar 1 bij mij roepen. Hoe roep ik er nog 2 bij?
     
  16. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    langs wat bende leden van je lopen en drukken op de bovenste vierpunttoets.
     
  17. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet 3 van die soort rondjes dan zien boven in beeld, als dat zo is gewoon langs een paar bende leden lopen.
     
  18. Redfield NL

    Redfield NL Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    2
    heb nou toch ook maar effe deel 1 gekocht is toch wel leuker als ik weet wie iedereen precies is in deel 2
     
  19. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind trouwens de Brotherhood missies wel wat minder dan de andere.

    Ookal zit daar wat meer verhaal in.
     
  20. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had een vraagje: Ik heb dus een paar nummers gekocht bij zo'n muziekwinkel maar,waar kan ik die nummers dan luisteren?? Op welke radio??
     

Deel Deze Pagina