Lol idd ja, gaat meestal vrij hard bij de challenges! Komt vaak ook door mij, maar dit keer niet vrees ik ! Heb wel al gezien dat ik ff paar easy achievements bij GOW2 kan gaan grinden, dus dat ga ik vandaag ff doen denk ik! En dan heb ik ook nog een stapel easy 1000G games liggen, maar daar heb ik dus echt geen zin in ! 24 is veel vetter namelijk !
Haha. Straks als ik thuis kom maar even Assassin's Creed opstarten, morgen krijg ik nog CoD 4: Modern Warfare binnen van een vriend die hem had geleend. Dus qua gamerscore zal dat wel goed zitten.
Lol, valt t op ? Maar sorry, ben momenteel helemaal 24 addicted! Heb ook het CTU telefoon geluid als smstoon ! Raad iedereen deze serie aan !! Heb ook nog stapeltje films liggen die ik wil zien (oa 24: Redemption )! Maar waar ben je met 24 nou? Gewoon up to date met seizoen 7?
Nee, ben nog niet aan seizoen 7 begonnen, seizoen 6 nu dus uitgekeken. Heb nog niet een link voor Redemption in HD of DVD kwaliteit kunnen vinden ;P. De enige serie waarmee ik up to date ben is 90210 hahah.
Zo, net ff paar achievements voor GOW2 gehaald, weer 170GS erbij ! Sta ik nu voorlopig iig ff in de top 10 ! @ Ypuh, PM je zo wel ff
Nummer 2 . Word eens tijd dat ik NFS: Most Wanted uitspeel, ben alleen te lui om al die milestones/bounty te halen. Gelukkig krijg ik een dezer dagen Naruto:BB binnen. Vraagje trouwens, tot wanneer duurt de challenge? Vrijdag 8.30 toch?