Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 24 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Je kan je bestelling altijd nog laten achtervolgen door een mailtje met de vraag of je het apart kan laten verzenden ;)

2. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg net een mailtje van Gamehubs dat je weer veilig UPS kunt
    gebruiken zonder belasting te betalen.

3. harjan

harjan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok mooizo, maar de kans is er nog steeds tog? en nog steeds groter dan bij free registred mail ofniet?

@ Lenny-t
    ja zat ik ook al aan te denken, maar is de kans egt veel groter dan dat je word gepakt met 3 spellen in een paketje t.o.v. 1 spel in een envelopje ?

4. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik ga niet meer met UPS bestellen. Heeft me in 1 week tijd ineens €70,- extra gekost en het is amper sneller dan de registred mail (En je bespaart met Registerd ook nog eens €7,- natuurlijk).

5. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk was het nu veiliger omdat veel minder mensen voor UPS kozen en de douane dus weer wat meer door laat glippen.
    Als iedereen nu weer met UPS laat versturen, gaat het weer opvallen en dan zal binnen afzienbare tijd wel weer invoerkosten moeten worden betaald.

Dus gewoon afspreken wie wanneer met UPS mag laten verzenden;)

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689

Dat vroeg ik me nu dus net af :) Als het goed is is de limiet voor het onderscheppen van pakketjes opgehoogd. Dus en weer lekker goedkoop spellen bestellen en lekker snel binnen! \o/

Laatst bewerkt: 9 feb 2009
  7. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf toch normal delivery doen :) Duurt maar 2 of 3 dagen langer en scheelt toch weer 7 euro.

8. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Zucht, voor de 321,5e keer, het limiet is niet opgehoogd. Voor uitleg gebruik je de zoekfunctie maar. Importeren is gratis tot €22,- incl verzending, swaffelcursus en inhoud.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, dat zuigt. Naja, dan maar via registered mail. Werkt prima.

10. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zou drie keer los bestellen. Dikkere pakjes worden eerder door de douane opgepikt dan dunnere.
    Ik bestel altijd met normale registered mail. Meestal duurt het een week, maar het heeft één keer twee weken geduurd.

Voorlopig zou ik zowiezo nog geen UPS-verzending kiezen. Die razzia die ze gehouden hebben was natuurlijk een waardeloze actie. Ze hebben wel lekker geld verdiend door bij elke naheffing tien euro in eigen zak te steken.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    shit ik bestel net een spel bij Gamehubs zegt de site dat (na betalen via paypal) Paypal niet bereikt kan worden en gooit me terug naar de GH site. Echter ik heb wel betaald volgens Paypal. Uiteraard direct een mail er achteraan gedaan, maar vroeg me af of meer mensen dit wel eens gehad hebben.

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nope, maar als je even een mail + screenshot van je betaling naar gamehubs toestuurt dan komt alles wel goed denk ik. ;)

13. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    TheHut is echt een topwinkel _O_
    Woensdag of donderdag zelfs had ik een game besteld, en hij zat zaterdag al in mijn brievenbus :thumbs:
    netjes verpakt en uiteraard gesealed, en dat tegen die bodemprijzen daar.
    TheHut stijgt weer wat plaatsen op mijn favoriete webshop :b:
    Volgens mij zitten ze ook in Engeland, dus verzending hoeft niet lang te duren, zoals bij Play het geval is.

14. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang is de verzendtijd bij Amazon.co.uk?
    In de mail die ik heb gekregen staat dat het spel Maandag word verzonden en dat ik hem Woensdag of Donderdag kan verwachten. Maar is dat niet wat snel? Als het wel zo is alleen maar beter hoor.

15. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor , kan makkelijk , gaat met airmail mee waarschijnlijk

16. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Oke beter dan.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hoe zit het met play.com? Als de prijzen er in ponden staan, dan kunnen wij hem toch niet bestellen? De prijs moet voor ons toch in euro's vermeld zijn? (regel van de site)

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Klopt, moet je rechts boven in euro veranderen. En dan is de prijs opeens niet zo aantrekkelijk meer. :+

19. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Uiterst rechts boven in op de site kan je euro selecteren.....

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Iemand die pas geleden nog wat MSpoints heeft besteld bij Gamehubs? Hoe lang duurde het voordat je het had?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina