In den begin toen ik voor het eerst beelden zag had ik hier wel interesse in,maar aangezien het nu weer gaat over de 2 wereld oorlog setting laat ik deze maar even varen. Tja blijkbaar vind men het leuk constant het verleden wat al erg genoeg is in een game om te zetten,maar ik doe daar niet aan mee.
Uh, hij speelde zich altijd al af in de 2e wereldoorlog? Deze game doet me btw een beetje denken aan Saboteur, da's ook een WW2 stealth game, jammer dat daar nog niet veel over bekend is btw..
De eerste Outfit mag er degelijk wel zijn,alleen die daaronder volgen vind ik minder. En vooral die in dat onderjurkje heb ik zoiets van,oow please. Weer zo'n poging een heldin als sexsymbool neer te planten,om verkoop cijfers te trekken.
Misschien komen ze wel in haar huis terwijl ze slaapt. Ik heb wel het gevoel dat er hier een goeie reden voor is in ieder geval. De bovenste screen van deze pagina ziet er bijvoorbeeld vrij vaag uit. En de laatste vind ik erg tof.
Ik zie er niet echt een sekssymbool in hoor. Ik denk eerder dat ze geslapen heeft en wakker wordt met allemaal bloed op haar nachtjapon, denk niet dat ze op dat moment zin heeft in seks en ook niet probeert voor vieze gamers om er geil uit te zien.
Misschien niet,maar deze vormen kunnen 2 kanten hebben. We zullen het er maar op houden dat het een moment gebeuren gaat worden,alleen is het te hopen dat Fox news weer niet gaat zeiken zoals bij Mass Effect.
Ziet er wel tof uit. Er komt op het moment niks bijzonders uit. Mss dat dit wel een goedetitel wordt. Het concept en de graphics spreken met in ieder geval aan.
Mooie game gaat deze worden,ondanks de setting me nog niet helemaal bekoren kan.Maar het ziet er erg goed uit zo.Aeon Flux op zich vond ik niet slecht,maar de film versie hou maar op ja.
Dus de game was eerst goed, en nu weten ze het op het laatste moment om de een of andere reden te verpesten. Erg jammer. Ik hoop dat ze het weer terug op de rails weten te krijgen.
weet je Dulle,de laatste tijd krijg ik de indruk dat een game al net niet goed word bevonden als die eventjes de standaard niet haalt van de huidige moderne gameplay.Als de AI al niet geheel zo goed is als bij een andere game,dat het al direkt daardoor word afgemat.Oke we leven in een tijdperk dat het eenmaal beter moet,maar ik kan soms meer plezier in deze soort games hebben dan de overgehypte of die wat als must worden uitgeroepen.
Extra tijd om em op te poetsen? Laten we het hopen, anders wordt dit de zoveelste game met potentie die verpest wordt. Legendary was op papier zo vet... Net als Turning Point.
De meeste games zijn op papier altijd wel vetter,daar maak ik me niet zo druk om.Grappig is dat de setting van het spel niet zo naar mijn smaak behoort,maar is het de soort van gameplay wat ik misschien wel kan waarderen.