oja is iemand al is opgemerkt dat een lange speler (zigic) gewoon niet te houden is in kopduel. Maakt niet uit wat zn rating is hij scoort toch wel. Ze zijn meestal sterk en lang en sloom maar toch niet te houden, te lame.
valt wel mee. Sommige spelers idd wel, zoals ibrahimovic, dan moet je Of er goed voorkomen zover dat nog mogelijk is, of gewoon zorgen dat ze geen voorzet geven
Net gewoon weer gebeurt. Ik Chelsea, hij Barca. Ik kom 3-1 voor in de 89e minuut, ik krijg het connection-symbool te zien en weg is ie. Ik krijg een 3-0 loss. Al de 3e in een week
spelers zoals wallcott zijn moeilijk tegen te houden, komt hij bij adebayor dan ben je sowieso de lul. Koptie die hem er niet in dan komt van persie erin rushen.
De update zou er normaal gesproken al zijn maar waren teveel bugs...de EA developers zeggen dat... En loonens je moet niet direct op A drukken maar kijken wat je tegenstander aan het doen is...
Wat zijn die keepers toch soms houten zakken! Staat hij gewoon naar de bal te kijken en niks te doen!
Mmmm...hopen dat de manager mode in Fifa 10 toch wat beter is. Iedereen tekent bij en je kan ook bijna iedereen kopen.
okay, en zijn er nog spelers van skill veranderd, oftewel, is Suarez beter geworden, vd gun eindelijk de skill die hij verdient? Hoeveel ster is ajax nu nog?
Woooohoooo! Heb weer een Win-Streak Ik zou zeggen, kom maar op donderdag Ralluf Dit keer heb je geen geluk met je klote Drogba. Hoop ik ...
Hebben ze ook nieuwe dingen toegevoegd zoals bijv. die nieuwe groene Mercurial Vapors? Of nieuwe gezichten? Edit: niet dus, ze hebben alleen transfers doorgevoerd en een paar statistieken veranderd, volgens mij hebben ze bijvoorbeeld Suarez & Cvitanich beter gemaakt. Jammer dat er geen nieuwe schoenen in zitten en dat ze spelers niet veranderd hebben.. Maarja je kan niet alles hebben