Gears of War 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik had het laatst ook. Ik speelde eerst private met z'n 2-en voor die achievements. En toen ging ik horde doen en toen had ik moeite met 5 man :/ supervaag xD

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee, dat komt denk ik doordat die lui, net als ik, niet zovaak Horde spelen. Als jij dan rond dezelfde skill of kill set zit word je bij hen ingedeeld. Je kunt dan nog zo goed zijn, maar je bent voorlopig wel even gedoemd om met noobs te spelen denk ik. Ik speelde laatst nog met een paar Hardcore gozers, maar we maakten allemaal in Wave 15 fouten, om die reden kies ik voor Horde altijd hetzelfde vertrouwde plekje uit in een game, waar een goed langeafstandswapen ligt. ;):)

3. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Moet nog steeds de ronde 50 achievement halen, gegadigden?

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ben vanavond beschikbaar en als er niet mensen zijn die ook de achievement willen (heb em al) dan wil ik wel joinen :)

5. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Je bedoeld HORDE? Ik wil wel meedoen, heb 'm nog steeds niet.........

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    nou wanneer dan? met zijn 3en is ie te halen :)

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hoi mensen,

Zijn er hier die met mij Horde willen spelen op de Flashback maps? Ik zag dat daar ook een nieuwe achievement voor is gekomen en ik wil deze graag een keertje halen.

8. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou gewoon alsnog met z'n 4en gaan, veel leuker. :cool:

9. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je mag mij wel toevoegen, Horde is altijd wel leuk \o/

10. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Als je het moeilijker wil dan kan je altijd een hogere moeilijkheidsgraad kiezen.
    Nu gebeurt het gewoon dat je ergens staat en er gasten naast je spawnen, dat is niet moeilijker maken dat is iets irritant maken.
    Ik heb het zelf gehad dat er een boomer naast mij spawned en meteen op mij schiet op het moment dat hij verschijnt, je krijgt dan niet de tijd om te reageren, je bent gewoon in 1 klap dood.

11. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
  12. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Jongens als je horde wil halen: Trommel een vriend op en doe de hordes met zijn tweeën. Dat heb ik ook gedaan want dan ben je niet afhankelijk van mensen die opeens misschien wegmoeten, of een crappy verbinding hebben. Op security is het met zijn tweeën erg makkelijk om de 50 te halen op casual en normal. (als je voor de achievement gaat)

13. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
  14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nice, we spreken binnenkort wat af! Ik vind die Flashback maps sowieso wel leuk. Vooral Mansion was mijn favoriete kaart uit deel 1.

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb hier zelf nog niet zo veel last van gehad. Gewoon bij elkaar blijven en dan spawnen ze vaak aan de andere kant. Maar zodra iedereen als een gek rond gaat lopen knallen, kan het zijn dat je ineens tussen de Locust staat en dan is er geen houden aan.

16. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Speel vaak met wat vrienden, minimaal drie man. We blijven ook in de buurt van elkaar. We werken ook goed samen. Dus we struinen echt niet als een gek de map rond.

Maar een voorbeeldje van wat ik mee heb gemaakt. Gridlock, er zijn drie 'huizen' in het veld twee aan 1 kant, en dan die patio in het midden. We zitten altijd in 1 van de twee die aan dezelfde kant zitten. Ik neem aan dat je bekend bent met deze map?. Bij elk van de gebouwen is er een punt waarop een boltok of een Kantus pistool spawned. Ik was de achterkant in de gaten aan het houden, twee vrienden zaten voor. Op de plaats waar de boltok spawnt stonden plots dus een Grinder, een Kantus, een mauler en zo'n gast met een shotgun. Dat is dus virtueel 2 meter naast waar mijn vrienden zaten.

Voor de update kan ik mij echt niet herinneren dat ik dit gezien heb. Na de update, schering en inslag.

17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Bij Gridlock ga ik altijd naar het huis bij de brug, aan de kant van de twee huizen. Daar zit je wel redelijk safe. Aan de kant van het ene huis waar jij dan staat (of andere kant) spawnen ze inderdaad vaak.

18. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Vraagje...

Als je public haalt met Horde. Ga je dan de volgende keer op hardcore spelen of blijft de game altijd op normal staan?

19. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Volgens mij bedoel je dat wij in het huis zitten waar de torgue en sniper spawned? Daar zitten wij niet. Of bedoel je dat jij daar zit? Hehe lastig uit leggen waar je zit als je geen kaartje hebt ;).

ff kaartje opgezocht..

Wij zitten vaak in het huis wat op dit plaatje rechts onder staat

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Damnit, in de war met andere map. Zit ik met River ofzo in mn hoofd. |:-
    Op het plaatje zit ik zelf vaak in of rond het kleine huisje links, totdat de boomers komen, want dan is het prijsschieten als iedereen daarin blijft. In huisje rechtsboven zitten we ook geregeld en dan taggen we wat granaten bij de trappen en kun je ook aardig uithouden. Gaan we dan ook pas naartoe nadat wave begonnen is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina