[TV-USA] Dexter

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door xerofox, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zo volgens mij is eerste aflevering eindelijk uitgezonden, prachtige uitzending weer :)

2. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Zeker weer een lekker begin van seizoen 3. Word alleen gek van het feit dat seizoen 2 overal ter wereld behalve in Europa al te koop is. Damn regiocodes!!!

Heb me vrienden allemaal verslaafd gemaakt en nu smeken ze me 1 keer per week of ik seizoen 2 nou al heb of ga kopen ;)

3. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik volg de serie vanaf het begin en blijf 'm ook erg leuk vinden. Apart verhaal met leuke plottwists en heerlijke oneliners...

4. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    Iemand ep 2 season 3 al gezien?

Season 3 knalt gewoon keihard verder waar season 2 op hield... Damn wat een aflevering en de vooruitblik beloofd weer heel veel goeds.

5. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ik wacht tot alles uit is en dan in 1 keer kijken. Vond vorige seasons echt top. Had het bijna als een lange film gezien. Zowat het hele weekend kijken :p

6. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    Jippie :D Net dvd boc van seizoen 2 binnen. Weer een mooie box voor weinig geld. Voor de liefhebbers: per seizoen betaal je +/-24 euro bij cdwow.

7. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Daaaamn, net de season finale van season 3 gekeken, ge-ni-aal!

Laatst bewerkt: 16 dec 2008
  8. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    Damn wacht met season 3 tot ie op dvd uitkomt :'-( Chiller om op groot scherm met surround sound te kijken (de muziek is zo ontzettend vet in dexter) maar ik moet mezelf echt inhouden om niet te gaan downloaden....

9. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben er ook mee bezig sinds kort. En zoals gewoonlijk is die serie weer van topkwaliteit. Kijkt heerlijk weg! Ook interessante nieuwe karakters.

10. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet wachten op seizoen vier. Wat een gave serie is dit toch.

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    En deze box heeft ook NL subs?

Ik heb laatst Seizoen 1 gehaald bij mediamarkt voor nog geen 30 euro...ik had dat seizoen al gezien en vond het 't dik waard om te kopen. Maar ik zag dat seizoen 2 er nog helemaal niet is ....dus die van Cdwow is import?

12. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Oh... vanavond laatste 3 afleveringen kijken! Ben razend benieuwd!! Kans niet wachten tot een nieuwe aflevering begint...argh!

EDIT: Prachtig gewoon. Wederom een waardig vervolg zonder dat er ook maar iets van kwaliteit verloren gaat (wat je tegenwoordig haast nooit meer ziet. Vaak is het eerste seizoen dusdanig goed dat er weer word uitgemolken en vervolgens gaat de kwaliteit omlaag en dus ook de "reputatie"). Geen wonder ook niet dat de serie is bedolven onder de golden globes e.d. Het enige grote nadeel was voor mij toch wel de persoonlijkheid van Deb. Elk seizoen krijgt ze het weer voor elkaar om irritant te zijn!

Btw, voor degene die het nog niet gehoord hebben.. seizoen 4 + 5 zijn in de maak! Dus dat beloofd nog wat ^^.

Laatst bewerkt: 23 dec 2008
  13. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    @ BigKabuto: Valt me nog mee 30 euro. Maar ten tijde dat ik seizoen 1 importeerde zaten er NL subs bij, maar bij seizoen 2 alleen engelse. Miss dat je met wat zoekwerk de goede wel kan vinden.

14. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Dit is samen met The Sopranos en The Wire de allerbeste TV serie ooit.

15. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sups dexter is echt de bomb.
    season 3 was weer brilliant in elkaar gezet.

16. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Seizoen 3 was echt super goed. Dexter is de enige serie die redelijk goed begon en eigenlijk per seizoen beter is geworden tot nogtoe. Echt een topper, alleen wel vreemd om een getrouwde dexter te zien die vader is.

17. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, in tegenstelling tot andere series wordt Dexter steeds beter, ik kijk/keek elke week uit naar de nieuwe episode.

Het wordt wel raar ja, nu hij getrouwd is. Maar goed, in season 3 was hij natuurlijk al verloofd, qua verplichtingen komt dat op hetzelfde neer...

Blijft hij trouwens zijn appartement wel aanhouden, als uitvalbasis voor z'n alter ego? Ik heb 'm een keertje horen zeggen dat hij dat wil, maar daarna nooit meer wat van gehoord...

18. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    Hmm geen spoilers graag... Had al zo'n vermoeden van een: spoiler! trouwerij, maar toch.

Net BTW gehoord dat seizoen 4 en 5 officieel zijn aangekondigt. We kunnen ons dus opmaken voor de nodige jaartjes Dexter :D

19. Cerberi

Cerberi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pas op met spoilers please, moet vanavond de season finale van season 3 kijken!

Vetste serie ooit, met afstand als je het mij vraagt. De scene met Dexter en Miguel op het dak was echt su-per goed

20. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Als je geen spoilers wilt waarom bump je dan dit topic omhoog :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina